دسته‌ها
اخبار

گودوین پروکتر اخراج وکلا، حقوقدانان و کارکنان را برنامه ریزی می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. گودوین پروکتر قصد دارد وکلا را ا،اج کند،…

ا،اج

گودوین پروکتر ا،اج وکلا، حقوقدانان و کارکنان را برنامه ریزی می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

برگه های ا،اج

تصویر از Shutterstock.

گودوین پروکتر در یادداشتی داخلی روز پنجشنبه ا،اج وکلا و کارکنان خود را اعلام کرد که بر 5 درصد از وقت گیران و متخصصان غیر وکلا تأثیر خواهد گذاشت.

Law.com و بالاتر از قانون یادداشت داخلی را به دست آورد.

Above the Law گزارش داد: «اطلاع‌رس، از چندین دفاتر گزارش داده‌اند که این شرکت در طول روز اخبار ا،اج کارکنان را به وکلا ارسال می‌کند.

در این یادداشت داخلی آمده است که کاهش نیرو بر همکاران، وکلای حرفه ای، حقوقدانان، مشاوران علمی و Go! اعضای تیم در چندین دفاتر در ایالات متحده.

«به طور کلی، این تصمیم به م،ای کاهش تقریباً 5 درصدی زمان‌دار و برو است! جمعیت تیم،” در یادداشت آمده است.

برو! به گفته وب سایت گودوین پروکتر.

در این یادداشت اشاره شد که جمعیت وکلای گودوین پراکتر از اول اکتبر 2019 تا 60 درصد افزایش یافته است تا “تقاضای قابل توجه و رو به رشد مشتری” را برآورده کند. شرکت برو! تیم “به طور قابل توجهی نیز رشد کرده است،” یادداشت گفت.

در حالی که شرکت حقوقی همچنان مشغول است، تقاضا “از ارتفاعات فوق العاده خود در چند سال گذشته کاهش یافته است.”

در این یادداشت آمده است: «پس از تفکر زیاد و تأمل دقیق، به این نتیجه رسیدیم که – متأسفانه – سطح کارکنان فعلی ما برای تقاضای فعلی و پیش بینی شده ما بسیار با،ت.

در این یادداشت آمده است که شرکت «عمداً شفافیت» را در مورد ا،اج‌ها به جای شرکت در کاهش در طول فرآیند بررسی عملکرد انتخاب کرده است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/goodwin-procter-begins-layoffs-of-lawyers-paralegals-and-s،-members/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds