دسته‌ها
اخبار

آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت با وردپرس WordPress مکتب‌خونه | eircas

آموزش وردپرس آموزش طراحی سایت با وردپرس WordPress مکتب‌خونه | eircas

سرعت پیشرفت شما با وردپرس بیشتر از هر چیزی خواهد شد و خیلی بیشتر از قبل می‌توانید گام‌های موفقیت را طی کنید و به بالاترین سطح ممکن پیشرفت برسید. وردپرس دوست و همدم موتورهای جستجو است و به راحتی و تقریباً در کمترین زمان ممکن می‌توانید به رتبه بالاتر دست پیدا کنید. برنامه نویسان front و backend که دوست دارند وردپرس را نیز بیاموزند. توضیحات بیشتر و معرفی این سایت ها در دست تکمیل است و به مرور منابع بیشتری نیز معرفی می شوند. پایگاه داده باعث می‌شود تا تمامی اطلاعات موجود را در خودش و به صورت دسته بندی شده، ذخیره کند تا در مواقع ضروری، از آنها استفاده کند. البته داستان افزونه نویسی بسیار پیچیده‌تر از این حرفاست که ما فقط خواستیم تا شما را کلیت داستان افزونه نویسی آشنا کنیم.

  • سایت های شخصی معمولا امکانات خاصی نیاز ندارند و با همین آموزش ها می توانید سایت خود را به بهترین شکل راه اندازی و مدیریت کنید.
  • من رضاحیدری بهتون قول میدم که وردپرس رو هم بدون کدنویسی و هم با کدنویسی مثل آب خوردن یادبگیرید.
  • در دو جلسه کامل از دوره آموزش تصویری که در همین صفحه ارائه شده است در مورد مدیریت دیدگاه ها در وردپرس و همچنین تنظیمات دیدگاه ها به طور کامل توضیح داده شده است.
  • آموزش تغییر پیوندهای یکتا در وردپرس و سایر تنظیمات این بخش در این جلسه از آموزش رایگان وردپرس مورد بررسی قرار می گیرند.
  • در مرحله بعدی و بعد از اینکه آموزش‌های لازم در زمینه وردپرس را مشاهده کردید، حالا باید بتوانید تا پروژه‌هایی را به دست آورده و آنها را به خوبی کنترل و مدیریت کنید.

با افزودن تصاویر و ویدئوها علاوه بر زیبا شدن نوشته هایتان می توانید اطلاعات بیشتری به کاربرانتان دهید. استفاده از تصاویر علاوه بر بهبود تجربه کاربر بر روی سئو آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی در تبریز سایت تاثیر دارد. برای ورود به پیشخوان وردپرس کافیست که در انتهای نام دامنه wp-admin را اضاف کنید و نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید. برای اتصال دامنه به هاست، نیاز به NameServer دارید که پس از خرید هاست از بخش سرویس‌های خریداری شده قابل مشاهده است.

مرحله دوم – یادگیری php

حالا با خیال راحت میتوانید طراحی قالب وردپرس را از صفر یادبگیرید، ویرایش، شخصی سازی و توسعه قالب های آماده وردپرسی را یادبگیرید که همه این موراد در دوره تخصصی وردپرس که بالاتر معرفی کردیم آموزش داده ایم. در دوره رایگان آموزش وردپرس به شما ساخت سایت با وردپرس را آموزش خواهیم داد. می‌توانید به‌جای پرداخت هزینه برای طراحی وب‌سایت خود، از این دوره رایگان استفاده کنید و خودتان به‌آسانی وب‌سایت مورد‌نظرتان را بسازید. البته وردپرس این امکان را به افرادی که علاقه به برنامه نویسی دارند نیز می‌دهد که با برنامه‌نویسی، تغییرات دلخواه را در وب‌سایت خود ایجاد کنند.

ارتباط بسیار ساده با ابزار های مهم کسب و کار

البته نیازی به اینترنت بسیار قوی هم ندارید و حتی با سرعت نت معمولی هم می‌توانید کار خودتان را راه بیندازید. برای آموزش وردپرس، شما فقط کافی است که به وردپرس مسلط باشید و تمام! قطعا همیشه افرادی هستند که می‌خواهند طراحی سایت با ورپرس را یاد بگیرند و برای همین به دنبال دوره‌های آموزش صفر تا صد وردپرس هستند.

برای اینکه بتوانید در صفحات اول موتورهای جستجو دیده شوید باید شروع به تولید محتوای بهینه و موردپسند گوگل کنید. به کمک افزونه‌های سئو وردپرس این‌کار را به راحتی آب خوردن انجام خواهید داد و خزنده‌های گوگل را بیشتر از قبل وارد سایت خود خواهید کرد. هزاران هزار قالب و افزونه برای آن توسعه داده شده است و هر امکانی که اراده کنید ماژول آماده آن را خواهید یافت.