دسته‌ها
اخبار

«با دست‌های اکنون شناخته شده» به موارد سرد لینچ و خشونت نژادی می‌تابد


  1. صفحه اصلی
  2. کتابخانه حقوق مدرن
  3. «By Hands Now Known» بر سرما می تابد…

کتابخانه حقوق مدرن

«با دست‌های اکنون شناخته شده» به موارد سرد لینچ و خشونت نژادی می‌تابد

نوشته لی را،

جلد کتاب

در تابستان 2020، زم، که قتل جورج فلوید اعتراضات را در مینیاپولیس و سراسر کشور برانگیخت، به ذهن مارگارت آ. برنهام رسید که «جورج فلوید» نامی رایج است. برنهام بنیانگذار و مدیر پروژه حقوق مدنی و عدالت ترمیمی در دانشکده حقوق دانشگاه نورث ایسترن است که در آن استاد نیز هست.

او به آرشیو CRRJ مربوط به قتل‌های نژادی جیم کرو رفت و جست‌وجو جورج فلوید دیگری را نشان داد. شرح مرگ اولین جورج فلوید در زندان در نامه ای در سال 1945 به تورگود مارشال از بخش فلو، NAACP منتشر شد. فلوید، کارگر 46 ساله سقز، در سنت آگوستین فلوریدا به اتهام مسمومیت عمومی دستگیر شد. هنگامی که فلوید به بازرسی دوم از شخص خود در زندان محلی اعتراض کرد، توسط افسر دستگیر کننده تا حد مرگ مورد ضرب و شتم قرار گرفت. به غیر از گزارش پزشکی قانونی، برنهام و همکارانش نتوانستند مدرکی دال بر اینکه افسری که فلوید را در سال 1945 کشت، با تحقیقاتی مواجه شده است، بیابند.

«کاملاً غیرقابل پیش‌بینی نبود که ما این همکار را در آرشیو خود بیابیم، که خواهش می‌کند نبش قبر شود و با الهام‌گیری نمادین برای آنچه که در سال 2020 به ،وان «مح،ه» مرگ سیاه‌پوستان به دست ،ت شناخته می‌شود، صحبت کنیم. برنهام در کتاب جدیدش می نویسد. توسط دستی که اکنون شناخته شده است: جلادهای قانونی جیم کرو. ما حساب می کنیم و رقابت می کنیم، زیرا جورج فلوید حساب کرده است. شماره 1. و شماره 2.

که در با دست در حال حاضر شناخته شده استبرنهام به سه موضوع مرتبط با هم نگاه می کند: روشی که ،ت فدرال از طریق عمل و انفعال باعث انقیاد سیاه پوستان آمریکایی شد، رابطه بین خشونت نژادی و قدرت سیاسی، و مقاومت جامعه در برابر جیم کرو که به دوران “رسمی” حقوق مدنی از 1954 تا 1967

فصل اول برنهام یکی از این حوزه‌ها را بررسی می‌کند که ،اصر هر سه موضوع را نشان می‌دهد: پرونده‌های بازپرداخت به وکلای دادگستری این فرصت را می‌دهد تا از استرداد مردان و ،ن سیاه‌پوست به حوزه‌هایی که در آن با لینچ یا سایر خشونت‌ها مواجه بودند، تلاش کنند. برنهام در تحقیقات خود دریافت که ویلیام هنری هاف، یک وکیل سیاه پوست در ایلینوی، 77 مورد از این قبیل را با موفقیت مدیریت کرد.

در این ،مت از کتابخانه حقوق مدرن پاد،ت، برنهام درباره کتابش با لی راو، از مجله ABA بحث می کند. او صحبت ، با اعضای خانواده قرب،، را که هرگز فکر نمی‌،د داستان کامل مرگ عزیزانشان گفته شود، شیوه‌ای که از مغازه‌داران یا رانندگان اتوبوس برای اجرای خشونت‌آمیز قو،ن علیه سیاه‌پوستان در ج، منصوب می‌شدند، و نحوه کار او توصیف می‌کند. در دهه 1990 آفریقای ج،ی با تلاش های حقیقت و آشتی، دیدگاه او را در مورد پتانسیل تلاش های غرامت در ایالات متحده تحت تأثیر قرار داد. او همچنین ادعا می‌کند که عدم اجرای قانون، ربودن سیاه‌پوستان توسط افراد سفیدپوست را بدون توجه به قو،نی که در این کتاب وجود دارد، جرمی کیفری محسوب نمی‌شود.

برنهام، همراه با شریکش ملیسا ،، از موسسه فناوری ماساچوست، تحقیقات خود را از طریق CRRJ در دسترس قرار داده است. آرشیو دیجیتال برنهام-نب،. اسناد منبع اولیه مانند مصاحبه‌های FBI، مقالات خبری و تحقیقات هیئت منصفه درباره قتل‌های ضد سیاه‌پوستان در ج، آمریکا در اوایل تا اواسط قرن بیستم و همچنین بیش از 900 صفحه پرونده برای حوادث فردی در دسترس هستند.

می خواهید در حال حرکت گوش کنید؟ کتابخانه حقوق مدرن در چندین سرویس شنیداری پاد،ت در دسترس است. مش، شوید و هیچ ،متی را از دست ندهید.
سیب | S،ify | گوگل پلی

در این پاد،ت:



<p>مارگارت آ. برنهام</p>
<p>” style=”vertical-align:text-top;”/><br />
<small/></p>
<p>مارگارت A. برنهام</p>
</div>
<p>مارگارت آ. برنهام مدیر موسس پروژه حقوق مدنی و عدالت ترمیمی در دانشکده حقوق دانشگاه نورث ایسترن است و کارمند کمیته هماهنگی دانشجویان بدون خشونت، وکیل حقوق مدنی، وکیل م،ع و قاضی بوده است.  او که یک استاد حقوق بود، توسط رئیس جمهور جو بایدن نامزد شد و توسط سنای ایالات متحده برای عضویت در هیئت بررسی پرونده سرد پرونده حقوق مدنی تایید شد.  او در بوستون زندگی می کند.</p>
</div>
</div>
<p><script src=


منبع: https://www.abajournal.com/books/article/podcast-episode-182/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds