دسته‌ها
اخبار

بیانیه ۴۰ وکیل دادگستری: اکثریت مطلق مردم ایران، دیگر نظام جمهوری اسلامی را نمی‌خواهند

توصیه ما به تمامی مراجعه‌کنندگان این است که از چنین تیم تخصصی به خوبی بهره ببرند و امنیت و آرامش را در کنار کارشناسان خبره سفیران ایرانیان احساس کنند. گروه وکلای دیوان سالار این کار را برای شما انجام خواهند داد و به صورت تخصصی موضوع ملکی شما را بررسی خواهند کرد. از ویژگی های یک وکیل خوب این است که بتواند بهترین راه حل را برای حل مسئله حقوقی پیدا کند. افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای مسائلی همچون طلاق و حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارند تا از آنها در دادگاه خانواده دفاع کند.

  • اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت.
  • آنان صرفاً می‌توانند اقدام به ارائه مشاوره‌های حقوقی کنند و اجازه مداخله در قوانین و مراجع رسمی را ندارند.
  • در واقع وکیل مدافع عدالت است در برابر آنچه به ناحق و بی عدالتی صورت گرفته است.
  • تبلیغات تلویزیونی، اینترنتی و سایر رسانه های گروهی معیار و ملاك مناسبی برای تحقیق نیستند.
  • اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید و به دنبال وکیل در ایران هستید، می‌توانید از طریق واتساپ با کارشناسان حقوقی موسسه دادنیک در ارتباط باشید.

حقیقتا بدون کمک یک وکیل کارآزموده، افرادی که دارای دغدغه های مالی و غیرمالی بسیار زیادی می باشد و دچار تنگنا در وقت هستند، نمیتوانند وقت و زمان معینی را نیز مختص رسیدگی به پرونده های حقوقی کنند. یکی از اصلی ترین و مهم ترین کاربرد های وکیل در ایران در هنگام طرح دعاوی مدنی میباشد. اصولا در تمامی دعاوی مدنی، طرفین دعوا این اجازه را دارند تا دو وکیل خبره و با مهارت را برای پیگیری پرونده ی خود و طی شدن روند دادرسی آن به محاکم قضایی معرفی کنند. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند.

هزینه مطالعه ی پرونده و تنظیم لایحه، توسط بهترین وکیل ایران چقدر است؟

باسلام.شما میبایست از دادسرای صالح، تقاضای صدور قرار ترک تعقیب نمایید. سلام.شما دوراه دارید.تقاضای اعمال ماده 477 از طریق دیوان عالی کشور و راه دوم مراجعه به فروشنده فضولی جهت استرداد مبلغ ثمن معامله. جلسات شما با وکیل بنا بر موقعیت شما به صورت آنلاین و حضوری برگزار می‌شود. در صورتی که قرار باشد پرونده شما توسط تیم دادنیک انجام شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرانجام می‌رسد.

ابتدا می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان حقوقی دادنیک بپرسید و شرایط پرونده خود را برای ایشان توضیح دهید. به دلیل آن که امکان مراجعه به مراجع حقوقی و قانونی در هر زمان و برای هر فردی وجود دارد، مطالعه این بخش را به شما توصیه می‌کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید. مهاجرت از طریق سرمایه گذاری همواره یکی از شفاف ترین و قطعی ترین روشهای مهاجرت محسوب می شده است. علاوه بر امتیازاتی که گفتیم سرعت هم در این روش مهاجرتی بسیار برجسته است. مهاجرت از طریق خرید ملک ، افتتاح سپرده های بانکی ،‌خرید کسب و کارها و شرکتها و مالکیت اوراق قرضه دولتی امکان پذیر است. سلام آقای وکیل ممنون از پیگیری شما برای پروندم ازشما بابت زحمت های زیادهایی که کشیدین تشکر میکنم واقعا خدا خیرتون بده اگه من شما رو پیدا نمیکردم واقعا نمیدونستم چیکارکنم یک دنیا ممنونم .

سئوال حقوقی خود را بپرسید

از آن جا که در خصوص پرونده شما رای قطعی صادر شده است تنها راه اعتراض فوق العاده یا همان اعاده دارسی کیفری باقی مانده است که البته شرایط خاصی دارد و احتمال موفقیت در آن بستگی به مدارک و شرایط خاص هر پرونده دارد. بایست مدارک و آرای شما توسط وکلای مجموعه مورد بررسی قرار بگیرد تا راه کار قانونی پرونده شما مشخص گردد.برای کسب اطلاعات حقوقی بیشتر با وکلای مجموعه تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید.

با تمامی این‌ مسائل باید به این نکته توجه کرد که وکیل فرد در چنین شرایطی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی، سابقه حقوقی یا هیچ نوع مجوزی نیست و می‌تواند فقط یک فرد عادی در جامعه باشد. وکلای مهاجرت ایران ، عضو هلدینگ بین المللی آپادالا و تخصصی ترین مرجع خدمات مهاجرت و سرمایه گذاری در خاور میانه است. شایع ترین پرونده های خانوادگی طلاق توافقی و یکطرفه، مطالبه مهریه و نفقه، استرداد جهیزیه و شکایت ترک انفاق میباشد. این دفتر حقوقی در ابتدا امر، سعی در صلح و سازش میکند و در صورت عدم توافق مبادرت به طرح دعاوی فوق، وسیله خواهان و دفاع از خوانده وفق قوانین خوانده جدید خواهد نمود تا بدین وسیله احقاق حق در مراجع قضایی حاصل گردد.

برای مشکلات ملکی لطفا به من وکیلی را معرفی کنید که متخصص در زمینه خانه و زمین باشد. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا بتونیم در این صفحه از سایتمان اسامی برگزیده‌ترین وکلای خوب تهران را قرار دهیم. سلام.شما میتونید در صورتی که از وکیل خود راضی نباشید وکیل را طی یک لایحه عزل نمایید.چون وکالت از عقود جایز هست و هرکدام از طرفین میتوانند در صورت تمایل عقد وکالت را برهم بزنند.وکیل حق استعفا در پرونده را دارد و موکل هم حق عزل وکیل خود را دارد. ممنونم از شما آقای ایزدی بابت اینکه نظرتون رو با سایت وکیل پایتخت به اشتراک گذاشتید. وکیل خوب باید همیشه پیگیر روند پرونده باشد و صرفا با تماس تلفنی و تاکید موکل پرونده را پیگیری نکند.