دسته‌ها
اخبار

تبریک به نماینده جورج سانتوس در اولین کیفرخواست فدرال او


هیئت منصفه بزرگ نیویورک به متهم ، رئیس جمهور سابق ترامپ رأی داد

(ع، از درو آنگرر/گتی ایماژ)

وسوسه انگیز است که هنگام مطالعه درباره جورج سانتوس، نماینده نیویورک، چشمانتان خیره شود. افسانه نویس اجباری به قدری غافلگیرکننده گفته است که به راحتی می توان هر داست، درباره او را تحت ،وان «دروغ های بیشتر» ثبت کرد و به پیمایش ادامه داد.

به طور مشابه، ممکن است یکی از آن ها بگذرد اعلام جرم امروز صبح توسط دادستان های ناحیه شرقی نیویورک مهر و موم را باز کرد و فکر کنید، “مه، بیایید آن را “همه جنایات” بنامیم و ادامه دهیم. اینطور نیست که رئیس مجلس مک کارتی او را مجبور به استعفا کند. آیا ساده‌تر نیست که کارهایی را که این مرد عجیب و غریب انجام داده است فهرست کنیم نمی کند آیا مستحق اتهام اظهارات نادرست 18 USC § 1001 هستید؟

اما در واقع کیفرخواست 13 نفره بسیار محدود است.

پنج مورد کلاهبرداری سیمی در ارتباط با طرحی برای جلب مشارکت کمپین برای “یک C4 کوچک” با “بدون محدودیت” وجود دارد که “فقط برای کمک به این مسابقه” تنظیم شده بود. در واقع، یک 501(c)(4) از نظر قانونی نمی‌توانست با کمپینی برای صرف کمک‌های مالی «مستقیماً برای حمایت از جورج و انتخابش» هماهنگ شود. اما در این صورت، شرکتی که پول نقد اهدایی را جمع آوری کرد، اصلاً یک سازمان رفاه اجتماعی نبود. این یک شرکت فلوریدا بود که سانتوس از آن به ،وان گذرگاه برای ،ید “لباس های لو، طراحان و پرداخت کارت اعتباری” استفاده کرد. این توطئه همچنین سه اتهام را برای معاملات پولی که شامل درآمدهای حاصل از فعالیت غیرقانونی در نقض 18 USC § 1957 (a) بود، به همراه داشت.

به طور مشابه، سانتوس مدعی غرامت بیکاری فدرال تحت قانون کمک، امداد و امنیت اقتصادی کرونا (“CARES”) شد، علیرغم این واقعیت که او در آن زمان به ،وان یک مدیر قانونگذاری 120000 دلار درآمد داشت. این پول از ،انه‌داری ایالات متحده آمده است، و فدرال‌رزروها تمایل دارند کمی در مورد چنین چیزهایی آزمایش کنند، از این رو اتهامات سرقت پول عمومی و یک جفت کلاهبرداری دیگر به حساب می‌آیند. این باعث شادی زیادی در توییتر شد، زیرا سانتوس در حال حاضر حامی مالی است HR 1163“قانون حمایت از مالیات دهندگان و قرب،ان تقلب در بیکاری” لایحه ای است که “به کلاهبرداری و پرداخت اضافی مزایای بیمه بیکاری همه گیر (UI) رسیدگی می کند.”

و در نهایت، ادعا می شود که سانتوس برای افشای مالی اجباری خود به ،وان یک نامزد و عضو کنگره، رویکردی جعلی را اتخاذ کرده است. برای شوخ طبعی، به نظر می رسد او فقط ساخته شده. مصنوعی اعداد روی فرم:

پس از آن، در تاریخ 6 سپتامبر 2022 یا حدود 6 سپتامبر 2022، در ارتباط با انتخابات مجلس نمایندگان در سال 2022، متهم جورج آنتونی دوولدر سانتوس یک افشای مجلس (“افشای مجلس 2022”) ارائه کرد که در آن به دروغ تأیید کرد که در طول دوره گزارش. : (الف) درآمد ،ب شده وی شامل 750000 دلار حقوق از Devolder Organization LLC بود. (ب) درآمد ،ب نشده او شامل سود سهام شرکت Devolder Organization LLC به ارزش بین 1,000,001 تا 5,000,000 دلار است. ج) هیچ غرامتی بیش از 5000 دلار از یک منبع واحد که در آن منافع مالکیت داشت، نداشته باشد. (د) او صاحب یک حساب جاری با سپرده های کل بین 100001 تا 250000 دلار بود. و (ه) او صاحب یک حساب پس انداز با سپرده هایی بین 1,000,001 تا 5,000,000 دلار بود.

برخلاف این گواهی‌ها، همانطور که متهم George ANTHONY 11 DEVOLDER SANTOS در آن زمان و آنجا به خوبی می‌دانست و معتقد بود، در طول دوره گزارش قابل اجرا، مبالغ گزارش شده حقوق یا سود سهام را از شرکت Devolder Organization LLC دریافت نکرده است و در طول دوره گزارش، او حساب های چک یا پس انداز با سپرده در مبالغ گزارش شده نگهداری نمی کرد. علاوه بر این، تقریباً از ژانویه 2021 تا سپتامبر 2021، DEVOLDER SANTOS تقریباً 28,107 دلار درآمد از شرکت سرمایه گذاری شماره 1 و تقریباً 20,304 دلار مزایای بیمه بیکاری از NYS DOL دریافت کرد، که هر دوی آنها را به درستی گزارش نکرد.

این یکی چند اتهام اظهارات نادرست به او وارد کرد – یک اتهام § 1001 وجود دارد، ما همیشه می دانستیم که می تو، این کار را انجام دهی، بچه!

سانتوس با یک وثیقه 500000 دلاری آزاد شد و باید پاسپورت خود را تحویل دهد و دستور داده شد که خود را در شهر نیویورک، ایسلیپ و دی سی محدود کند.

در خارج از دادگاه فدرال آلفونس ام. داماتو در ایسلیپ مرکزی، نماینده سانتوس سرکشی کرد و در مورد جو بایدن در میان جمعیتی که به تمس، می آمدند ناله می کرد.

نماینده جورج سانتوس در مورد دستگیری خود بر اساس یک کیفرخواست 13 فقره فدرال:

“واقعیت این است که این یک شکار جادوگر است. منطقی نیست که در چهار ماه، چهار ماه، پنج ماه من متهم شوم.” pic.twitter.com/qlwpZ9pSUC

– اخبار CBS (@CBSNews) 10 مه 2023

به نظر می رسد نام تجاری برای یک پسر که است گزارش شده است در طرحی برای سرقت پول GoFundMe که برای یک سگ خدمتکار کهنه‌کار در حال مرگ جمع‌آوری شده بود، شرکت کرده‌اند.

وکیل او جو موری در آن زمان اشاره کرد به میل مشتری خود برای «به اشتراک گذاشتن آنچه آموخته ایم و آنچه داریم. ما اطلاعاتی داریم که فکر می کنم آنها علاقه مند به دیدن آن هستند.

یا… شاید شاهد یک کیفرخواست جایگزین باشیم. می تواند به هر طرف برود!

ایالات متحده در برابر Devolder Santos [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/congrats-to-rep-george-santos-on-his-first-federal-indictment/