دسته‌ها
اخبار

ترامپ با بلندتر شدن ضربات طبل کیفرخواست در جورجیا به اتر فریاد می زند


دونالد ترامپ

(ع، از درو آنگرر/گتی ایماژ)

دیروز، ف، ویلیس، دادستان ناحیه فولتون، قوی ترین نشانه را ارائه کرد که نشان می دهد قصد دارد در اوایل ماه اوت در پرونده مداخله در انتخابات 2020 کیفرخواست ارائه کند. در یک حرف به قاضی ارشد اورال گلانویل از دادگاه عالی شهرستان فولتون، که اولین بار توسط دادگاه گزارش شد. نیویورک تایمزDA به دادگاه اطلاع داد که تقریباً 70 درصد از کارکنان دفتر او در ده تاریخ مشخص بین 31 جولای و 18 اوت از راه دور کار خواهند کرد. “تیم رهبری” FCDAO و همچنین “بازرسان مسلح” طبق معمول در ساختمان خواهند بود.

DA همچنین درخواست کرد که دادگاه در همان دوره زم،، محل خود را از غیرنظامیان پا،ازی کند:

من می دانم که از هفته 31 ژوئیه تا 4 اوت، ا،ر قضات در کنفرانس سالانه قضایی ایالت شرکت خواهند کرد و تعداد کمی از قضات به صورت حضوری برگزار خواهند شد. من با کمال احترام از قضات درخواست می کنم که جلسات محاکمه و جلسات حضوری را در هفته هایی که از دوشنبه، 7 آگوست و دوشنبه، 14 اوت شروع می شود، برنامه ریزی نکنند. اگر قضات جلسات حضوری را در روزهای پس از کنفرانس که دفتر من تا حدی از راه دور کار می کند، برنامه ریزی کنند، رهبری ارشد این کار را انجام خواهد داد. رسیدگی به این رسیدگی ها

همراه با درخواست قبلی مبنی بر اینکه کلانتر شهرستان فولتون “اطمینان حاصل کند که جامعه مجری قانون ما آماده حفاظت از مردم است” در یک دوره زم، مشابه، نامه دیروز قویاً نشان می دهد که DA به دنبال کیفرخواست علیه یک شخصیت بلندپایه است – شاید یکی با سابقه تحریک پیروان خود به اعمال خشونت آمیز علیه ،ت.

همچنین غرغر ناخوشایندی برای اعضای هیئت منصفه توسط کارشناس ارشد هیئت منصفه انجام شد که با گفتن یک نفر از خنده منفجر شد. آتلانتا-ژورنال قانون اساسی خبرنگاری که ترامپ مدعی «تبرئه کامل» از سوی هیئت مدیره شد و گفت: «آیا او واقعاً این را گفته است؟ اوه، این فوق العاده است. این فوق العاده است. عاشقشم.”

به نظر می رسد که قاضی رابرت مک برنی، با اضافه ، به ضرب و شتم شوم طبل، تمایلی به موافقت رئیس جمهور سابق برای ناپدید شدن گزارش مهر و موم شده (عمدتا) هیئت منصفه بزرگ و همه شواهد زیربنایی از تحقیقات آن ندارد. در ماه مارس، ترامپ اقدام به رد این گزارش کرد، ظاهراً برای دفاع از حقوق شاهدان هیئت منصفه. او همچنین خواستار رد صلاحیت کل FCDAO از پیگردهای انتخاباتی سال 2020 و همچنین برکناری خود قاضی مک برنی از این پرونده شد. دی ویلیس در ابتدا با اشاره به اینکه ترامپ فاقد هرگونه مقامی است، پاسخ داد و به هر حال خود شاهدان نیز درخواست‌های مشابهی از جمله رد صلاحیت کرده‌اند که همگی رد شدند.

ترامپ سه هفته درخواست کرد که پاسخ دهد، اما به صورت کوتاه حکم می کند امروز، قاضی مک‌برنی نوشت: «تا به امروز، دادگاه بیش از پانصد صفحه گزارش، استدلال و شواهد در مورد موضوعات مطرح شده توسط رئیس جمهور سابق ترامپ و ترامپ دریافت کرده است. [alternate T،p elector Cathy] لاتام. که زیاد است. هیچ جلسه توجیهی دیگری وجود نخواهد داشت مگر اینکه به صورت کتبی توسط دادگاه درخواست شود.»

به نظر می رسد که این کیبوش را در یک دادنامه دوستانه قرار می دهد که گروهی از دادستان های سابق فدرال و جورجیا انجام می دهند به دنبال تشکیل پرونده ترامپ در اعتراض به «تسکین فوق‌العاده و غیرمجاز» که از دادگاه می‌خواهد.

خوشبختانه، ما یک رهبر با جاذبه داریم تا آب های متلاطم را آرام کند.

حقیقت ترامپ

اوه عزیزم.

Docket SPGJ شهرستان فولتون


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/t،p-screams-into-the-ether-as-indictment-d،beat-gets-louder-in-georgia/