دسته‌ها
اخبار

شرکت های BigLaw خود را در “بازی جانبی” می بینند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. شرکت های BigLaw خود را در «جانبی…

شرکت های حقوقی

شرکت های BigLaw خود را در “بازی جانبی” می بینند

نوشته دبرا کاسنس وایس

فلش های جانبی

تصویر از Shutterstock.

چند شرکت حقوقی متنوع و بزرگ با سود رو به رشد از س، بازار برای جذب شرکای خود از رقبای خود استفاده می کنند که از آنها بهتر عمل کرده اند.

این برداشت از یک است تجارت بزرگ حقوقی ستونی از قانون بلومبرگ، که گزارش می‌دهد شرکت‌ها حتی در برابر شکار غیرقانونی وکلا آسیب‌پذیرتر هستند، زم، که «سال‌ها در جمع‌آوری سود برای شرکا ش،ت می‌خورند».

ستون به Shearman & Sterling و Stroock & Stroock & Lavan اشاره کرد که شاهد جدایی شرکا در حرکت هایی بودند که “هر دو شرکت را بی ثبات کرد.”

شیرمن پس از مشاهده درآمدهای ثابت از سال 2016 تا 2022 و کاهش متوسط ​​غرامت شریک حدود 7 درصد در این مدت، از ادغام برنامه ریزی شده با Allen & Overy خبر داده است. شرکای خود را برای شرکت هایی از دست داده است که شامل King & Spalding می شود. گیبسون، دان و کراچر؛ و پل هستینگز

ستون Big Law Business گفت که پل هستینگز همچنین بیش از 40 وکیل تجدید ساختار را در آوریل 2022 پس از اینکه درآمد استروک “تا حد زیادی متوقف شده بود” از استروک انتخاب کرد.

از سوی دیگر، پل هستینگز، از سال 2016 تا 2021، 46 درصد افزایش درآمد و میانگین غرامت شریک 74 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ستون بیگ قانون تجارت، استروک با چندین شرکت در مورد امکان ادغام صحبت کرده است.

یکی از شرکای مدیریتی یک شرکت برتر در مصاحبه با قانون بلومبرگ از بازار استخدام فعلی ابراز تاسف کرد.

شریک ناشناس گفت: «به نظر می‌رسد همه شرکت‌ها، مهم نیست که چقدر قوی یا سودآور باشند، در معرض خطر سایر شرکت‌های نخبه هستند که مایل به ارائه مبالغ هنگفت، اسراف‌آمیز و غیرمنطقی پول برای بالا بردن شرکای خود در گروه‌های عملکرد استراتژیک هستند». «هیچ، مصون نیست. دنیا به تازگی به این بازیچه جانبی تبدیل شده است.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/biglaw-firms-find-themselves-in-lateral-playpen/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds