دسته‌ها
اخبار

شریک شهادت می دهد که کارکنان شرکت حقوقی اولین بار مشکوک شدند که وکیل مشهور مرداگ در حال سرقت پول مشتری است.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. کارمندان شرکت حقوقی اولین بار بودند که مظنون بودند که زم، برجسته…

شرکت های حقوقی

شریک شهادت می دهد که کارکنان شرکت حقوقی اولین بار مشکوک شدند که وکیل مشهور مرداگ در حال سرقت پول مشتری است.

نوشته دبرا کاسنس وایس

ال، مردا در جلسه دادرسی او

ال، مردا، وکیل کارولینای ج،ی (مرکز) در جلسه دادرسی تعهد خود در کلمبیا، کارولینای ج،ی، در اکتبر 2021. ع، لوئیس ام. لوین/آسوشیتدپرس.

یکی از شرکای شرکت حقوقی ال، مرداگ وکیل سابق کارولینای ج،ی – که اکنون متهم به قتل و جرایم مالی است – روز پنجشنبه در مورد اولین کشف دزدی ادعایی مشتری شهادت داد.

رونی کرازبی، شریک شرکتی که اکنون به ،وان گروه حقوقی پارکر شناخته می شود، شهادت داد که کارکنان شرکت حقوقی اولین ،، بودند که به مرداگ مشکوک شدند. ،ت گزارش ها.

کرازبی در محاکمه راسل لافیت، مدیر عامل سابق بانک ایالتی پالمتو، که متهم به همکاری با مردا برای سرقت میلیون ها دلار از مشتریان وکیل است، شهادت داد.

کر،ی در بهار 2021 گفت، کارکنان می خواستند بدانند چه اتفاقی برای دستمزد 792000 دلاری مرداو در فوریه 2021 در یک دعوای تصادف رانندگی که او با یک وکیل خارجی محاکمه کرد، شد. پس از اینکه همسر مردا، مگی، و پسرش پل در ژوئن 2021 به قتل رسیدند، مرداو به کارکنان گفت که وکیل خارجی همچنان حق ا،حمه را دارد.

کر،ی گفت، در سپتامبر 2021، کارکنان چک هایی را روی میز موردو از پرونده تصادف خودرو پیدا ،د. مرداو روز بعد ا،اج شد. این شرکت تحقیقاتی را آغاز کرد.

کرازبی شهادت داد که شرکت ایمیل‌هایی را کشف کرده است که در آنها ظاهراً مردا دستورالعمل‌هایی را به لافیت می‌داد که با پولی که برای مشتریان به دست آورده بود، چه کار کند. مقداری پول در نگهب، های مشتری برای حواله ها و چک های صندوقدار یا بازپرداخت وام هایی که لافیت و مردا از محافظان می گرفتند استفاده می شد.

کرازبی آ،ین شاهد دادست، بود که علیه لافیت شهادت داد.

نام قبلی شرکت کرازبی و مردا PMPED، نسخه کوتاه شده پیترز، مرداگ، پارکر، التزروت و دتریک بود. مرداو در ماه ژوئیه منحل شد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/law-firm-s،ers-were-first-to-suspect-once-prominent-lawyer-murdaugh-was-stealing-client-money-partner-testifies/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds