دسته‌ها
اخبار

شکایت می گوید، امتناع شیکاگو از اجازه دادن به استناد شورای شهر «درود بر شیطان» نقض متمم اول است.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. امتناع شیکاگو از اجازه دادن به شهر «درود بر شیطان»…

حقوق دینی

شکایت می گوید، امتناع شیکاگو از اجازه دادن به استناد شورای شهر «درود بر شیطان» نقض متمم اول است.

نوشته دبرا کاسنس وایس

طبق دادخواستی که در اوایل ماه جاری ارائه شد، شیکاگو درخواست‌های معبد شیط، برای ارائه درخواست‌های شورای شهر را برای بیش از سه سال رد کرده است، که از دو طریق متمم اول را نقض کرده است.

را کت و شلوار 3 می ادعا می کند که شیکاگو با کنار گذاشتن مذاهب اقلیت نارضایتی، بند تأسیس متمم اول را نقض می کند. این شکایت همچنین ادعا می‌کند که شهر با دادن «اختیار نامحدود به کارمند شهر برای تصمیم‌گیری در مورد اینکه چه ،ی می‌تواند یا نمی‌تواند فراخو، را ارائه کند، متمم اول را نقض می‌کند».

آدام واوریک، وزیر شیطان، می خواست دعوت خود را با عبارت “سلام بر شیطان” پایان دهد. بلوک باشگاه شیکاگو.

را توطئه ولوخ و سرویس خبری دادسرا پوشش نیز دارند.

در این دادخواست آمده است: «شهرستان هرگز درخواست وزیر آدام برای ارائه درخواست را رد نکرده است. در عوض، شهر صرفاً در برابر برنامه‌ریزی او برای بیش از سه سال بدون ارائه پاسخ قطعی در مورد اینکه آیا او هرگز اجازه ارائه دعوتنامه را خواهد داشت، مقاومت کرده است.»

معبد شیطان در این کت و شلوار گفت: مأموریت خود “تشویق خیرخواهی و همدلی در بین همه مردم، رد اقتدار ظالمانه، دفاع از عقل سلیم و عدالت، و هدایت وجدان انس، برای انجام کارهای شریف است.”

طبق گزارش Block Club Chicago، پرونده های مشابهی در بوستون و اسکاتسدیل، آریزونا در دست بررسی است. در سن مار،، تگزاس، در 16 مه، یک نماینده معبد شیط، فراخو، را ارائه کرد که با “سلام بر شیطان” پایان یافت. سن آنتونیو ا،پرس نیوز. نزدیک به 100 معترض در بیرون تجمع ،د، اما تنها تعداد کمی برای شنیدن این درخواست وارد اتاق شورا شدند.

Block Club Chicago فراخوان پیشنهادی Vavrick را منتشر کرد. در دو جمله اول آمده است: «بیایید اکنون بایستیم، بدون تعظیم و بدون قید و بند در برابر آموزه‌های مخفیانه ناشی از ذهن‌های ترسناک در زمان‌های تاریک. بیایید انگیزه لوسیفری برای خوردن از درخت دانش را در آغوش بگیریم و توهمات سعادت بخش و آرامش بخش خود را از بین ببریم.

چندین جمله دیگر درباره یافتن راه حل از طریق عقل، چنگ زدن به «آنچه آشکارا درست است» و محکم ایستادن در برابر «اقتدار خودسرانه» قبل از پایان «سلام بر شیطان» وجود دارد.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: قاضی فدرال می گوید: «بعد از مدرسه، باشگاه شیطان باید اجازه داشته باشد که در مدرسه تشکیل جلسه دهد».




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/chicagos-refusal-to-allow-hail-satan-city-council-invocation-violates-first-amendment-lawsuit-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds