دسته‌ها
اخبار

قاضی، وکیل را به دلیل رفتار “مزارت آمیز” و “وحشتناک” در زمینه تودیع محکوم کرد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قاضی تعزیرات وکیل به اتهام «مپسند» و…

محاکمه و دعاوی حقوقی

قاضی، وکیل را به دلیل رفتار “م، آمیز” و “وحشتناک” در زمینه تودیع محکوم کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

، و پول

تصویر از Shutterstock.

هفته گذشته یک قاضی فدرال در دادگاه حکم داد که یک وکیل آسیب‌های شخصی به دلیل رفتار خود پس از اینکه وکیل مخالف را «شل‌های شرکتی» خواند که «در یک واقعیت جایگزین زندگی می‌کنند» مجازات می‌شود.

استف، هاینس، قاضی منطقه ای ایالات متحده، از ناحیه غربی پنسیلو،ا، به وکیل توماس باسورث گفت که رفتار وی “م، آمیز” و “وحشتناک” است. Law.com گزارش در داست، که توسط بالاتر از قانون.

بر اساس قانون دات کام، هاینز گفت که بوسورث «در ده‌ها و ده‌ها حمله شخصی» در حین سپرده‌گذاری شرکت داشته است. هاینس گفت که او همچنین شاهدان را راهنمایی می کرد و اعتراضات نادرست داشت.

هاینز به Bosworth گفت: «رفتار شما بسیار فراتر از مرزهای حرفه ای بود.

Bosworth در آن زمان وکیل Kline & Spectre بود. به گفته او از آن زمان ا،اج شده است پوشش قبلی توسط Law.com

هاینز اظهارات خود را در پرونده دادگاه 3 می خلاصه کرد.

بوسورث در طول جلسه از وکیل مخالف به دلیل حملات شخصی عذرخواهی کرد و موافقت کرد که برخی از اعتراضات وی قو،ن فدرال آیین دادرسی مدنی را نقض می کند. هاینز در خلاصه خود گفت، اما او معتقد بود که شاهدان را مربی نکرده است و برخی از اعتراضات او من، هستند.

وکلای نلسون مولینز رایلی و اسکاربرو و کمپبل کانروی و اونیل درخواست تحریم کرده بودند. یک حرکت 31 ژانویه.

Bosworthy وکیل مخالف را “شرکت های بزرگ” خواند و همچنین گفت که یکی از وکلا یا “مشکلات شنوایی، اختلال شخصیت یا مشکل درک” دارد.

هاینز گفت که شرکت حقوقی درخواست کننده تحریم اکنون می تواند با مهر و موم حسابداری از هزینه ها و هزینه هایی را که آنها به دنبال آن هستند علیه Bosworth ثبت کند.

بوسورث به تماس تلفنی که با شماره آنلاینی که برای شرکتش درج شده بود پاسخ نداد. ضبطی می گوید صندوق پستی او پر است و نمی تواند پیام ها را بپذیرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/judge-sanctions-lawyer-for-obnoxious-and-appalling-deposition-conduct/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds