دسته‌ها
اخبار

قاضی ارشد سابق نیویورک علیرغم رد شدن از کار، همچنان راننده های دولتی دریافت می کند


سواری شما اینجاست...ع، بریده شده از یک راننده مرد ناشناس که در ماشین را باز می کندبرای قضات ارشد سابق نیویورک معمول نیست که به دریافت امتیازات شغلی – به ویژه راننده های شخصی با بودجه ،تی و جزئیات حفاظتی ادامه دهند. مطمئناً دو داور ارشد سابق، جاناتان لیپمن و جودیت کی، این مزیت را دریافت ن،د. و با این حال، همانطور که در گزارش توسط Law360، این چیزی است که اتفاق می افتد.

در یادداشت سیاست دادگاه ایالتی در سال 2018 آمده است: «استفاده شخصی از وسیله نقلیه ،تی ممنوع است». “خودروی ،تی فقط برای تجارت رسمی ،تی قابل استفاده است.”

در این یادداشت همچنین آمده است که «از وسیله نقلیه ،تی هرگز نمی توان برای حمل و نقل مسافران استفاده کرد، مگر اینکه آنها کارمندان ،تی باشند که در مشاغل رسمی یا کارمندان غیر ،تی مشغول تجارت رسمی با کارمندان ،تی هستند.»

با این حال، به گفته منابع، قاضی ارشد سابق همچنان از دسترسی به خدمات روزانه خودرو توسط یک تیم چرخشی از افسران وظیفه دادگاه برخوردار است. Law360 دو افسر دادگاه را بدون یونیفرم مشاهده کرد که در بیرون مجتمع آپارتم، لو، او در وست،تر با یک ماشین سیاه رنگ منتظر بودند. دی فایور از محل س،ت خود خارج شد و قبل از دور شدن از خودروی شاسی بلند مشکی، به صندلی عقب رفت.

در اوایل سال جاری، دی فیوره از سمت خود در دادگاه عالی نیویورک کنار رفت، زیرا کمتر از نیمی از دوره 14 ساله این سمت را سپری کرده بود. در زمان استعفا، DiFiore با اتهامات اخلاقی روبرو بود. او گفته است که پرونده اخلاقی علیه او بر تصمیم او برای ، شغل تأثیری نداشته است. با این حال، استعفای او عملاً به پرونده اخلاق پایان داد.

لوسیان چالفن، سخنگوی دادگاه های ایالتی، وقتی در مورد این ترتیب سؤال شد، جزئیات زیادی ارائه نکرد، اما اصرار داشت که هیچ قانونی نقض نمی شود:

چالفن گفت: «در حالی که ما در مورد ترتیبات امنیتی بحث نمی کنیم، نوع و سطح امنیت توسط پرسنل اجرای قانون در اداره امنیت عمومی ما تعیین می شود، نه قضات فردی.» متأسفانه، اما تعجب آور نیست که در محیط کنونی، این تصمیم قطعی است. در این شرایط ادامه حضور رئیس قاضی سابق ضروری است.»

هزینه جزئیات امنیتی برای قاضی سابق به این صورت است:

در حالی که مشخص نیست کل هزینه جزئیات DiFiore برای مالیات دهندگان چقدر است، دو افسری که به صورت تمام وقت دیده می شوند، نرخ دستمزد سالانه هر کدام بیش از 87000 دلار در سال قبل از اضافه کاری دارند. طبق برنامه حقوقی که توسط Law360 و منابع آشنا با کار بررسی شده است، انتظار می رود هر افسر دیگری که در این جزئیات باشد، تقریباً همین میزان، شاید اندکی کمتر، درآمد داشته باشد.

کار سه ماهه افسران از زمان استعفای دی فایور برای مالیات دهندگان تقریباً 43000 دلار هزینه پایین داشت – فقط برای زمان افسران.

DiFiore هیچ نظری در این مورد ارائه نکرده است.


کاترین روبینو، سردبیر ارشد Above the Law، میزبان است پاد،ت Jabot، و میزبان مش، فکر ، مانند یک وکیل. راهنمایی‌کنندگان AtL بهترین هستند، بنابراین لطفاً با او ارتباط برقرار کنید. هر گونه نکته، سوال یا نظری را برای او ایمیل کنید و او را در توییتر دنبال کنید (@Kathryn1).


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/ex-new-york-top-judge-still-gets-state-funded-chauffeurs-despite-bouncing-from-the-job/