دسته‌ها
اخبار

قاضی متهم «اسلحه های من بزرگتر است» استعفا داد. دادستان منطقه تگزاس استعفا می دهد، پنجمین را می گیرد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. گزارش های هفتگی: متهم «اسلحه های من بزرگتر هستند»…

خلاصه اخبار

گزارش های هفتگی: قاضی متهم «اسلحه های من بزرگتر است» استعفا داد. دادستان منطقه تگزاس استعفا می دهد، پنجمین را می گیرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

تفنگ و ،

تصویر از Shutterstock.

قاضی که اسلحه را روی نیمکت به نمایش گذاشته بود استعفا داد

قاضی دیوید دبلیو. هومل جونیور از ویرجینیای غربی پس از انتشار ویدئویی تایید کرد که او اسلحه را در طول جلسه دادرسی روی نیمکت قرار داده است، از سمت خود استعفا داد. هومل متهم شده بود که اسلحه را پس از اینکه اجازه نداد نگهبان شخصی وکیل او را به داخل دادگاه همراهی کند، بیرون آورده بود. به گفته وکیل، هومل گفت: «آیا من و اسلحه و امنیت من کافی نیست؟ اسلحه های من از اسلحه های امنیتی شما بزرگتر است!» ( رکورد ویرجینیای غربی، Law.com)

دادستان منطقه تگزاس پنجمین مقام را پس از اعلام استعفا می گیرد

ایوان روزالس، دادستان منطقه ال پاسو، تگزاس، دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد در 14 دسامبر از سمت خود استعفا دهد و پرونده قضایی را برای برکناری او از سمت خود به دلیل بی کفایتی و سوء رفتار حل کند. قضات نزدیک به هزار پرونده را که توسط دفتر روزالس مطرح شده بود به دلیل مهلت‌های از دست رفته برای تشکیل پرونده، رد ،د. وکلای روزالس گفته اند که این انتقادها انگیزه سیاسی دارد. پس از اعلام استعفا، روزالس در جلسه استماع در مورد اینکه آیا دفتر او دستور گاف در پرونده علیه یک تیرانداز جمعی ادعایی والمارت را نقض کرده است، از حق متمم پنجم خود علیه خود متهم ، استناد کرد. ( ال پاسو تایمز، تگزاس تریبون، قانون 360)

ستون نویس بر اساس قانون جدید از ترامپ به اتهام تجاوز به ،ف شکایت کرد

ای. جین کارول، ستون‌نویس و نویسنده مجله، برای شکایت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دلیل تجاوز ، در رختکن یک فروشگاه بزرگ در دهه 1990، بر قانون جدیدی تکیه می‌کند. کارول در 24 نوامبر شکایتی را برای تهمت و افترا بر اساس قانون بازماندگان بزرگسالان نیویورک تنظیم کرد که به قرب،ان مهلت یک ساله برای شکایت به اتهام تجاوز ، – بدون توجه به زمان وقوع سوء استفاده – می دهد. کارول پیش از این بر اساس انکار این ادعا از ترامپ به اتهام افترا شکایت کرده است. در شکایت قبلی، ترامپ ادعا می‌کند که از او محافظت می‌شود زیرا به ،وان رئیس‌جمهور، زم، که اتهامات را رد کرد، کارمند ،تی بود که در محدوده شغلی عمل می‌کرد. کت و شلوار جدید انکار ترامپ پس از ریاست جمهوری او را هدف قرار می دهد. (Law.com، سرویس خبری دادسرا، دادخواست 24 نوامبر)

RD Legal Funding برای رسیدگی به اتهامات مربوط به وام های غارتگرانه 1 دلار می پردازد

RD Legal Funding 1 دلار پرداخت کرده است تا ادعاهایی مبنی بر ارائه نادرست شرایط پیش پرداخت های تسویه حساب خود تا 11 سپتامبر 2001، اولین پاسخ دهندگان را برطرف کند. RD Legal Funding همچنین موافقت کرد که ت، برای دریافت سود اضافی از اولین پاسخ دهندگان که در مجموع حداقل 600000 دلار است، دریافت نخواهد کرد. این معامله اتهامات اداره حمایت مالی مصرف کننده و دفتر دادستان کل نیویورک را برطرف می کند. RD Legal Funding تخلف را نپذیرفت. (قانون 360، رویترز)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-el-paso-da-resigns-takes-the-fifth-accused-my-guns-are-،-judge-resigns/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds