دسته‌ها
اخبار

قاضی مدار یازدهم در سخنان مجمع، منتقدان انجمن فدرالیست را مسخره می کند



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. قاضی مدار یازدهم فدرالیست را مس،ه می کند…

قوه قضائیه

قاضی مدار یازدهم در سخنان مجمع، منتقدان انجمن فدرالیست را مس،ه می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک قاضی استیناف فدرال در سخنر، افتتاحیه کنفرانس سالانه این گروه محافظه کار در روز پنجشنبه، یک سناتور دموکرات، وبلاگ نویسان فراتر از قانون و سایر منتقدان جامعه فدرالیست را مس،ه کرد.

Law.com و رویترز اظهارات قاضی ویلیام پریور جونیور از یازدهمین دادگاه استیناف حوزه ایالات متحده در آتلانتا را به ،وان تمس، منتقدان خود توصیف کرد. به گزارش رویترز، این گفتگو باعث شد که یکی از مفسران آنلاین، استیو ولدک، استاد دانشکده حقوق دانشگاه تگزاس، از اظهارات پرایور انتقاد کند و آن را برای یک قاضی فعلی “ناپسند” خواند.

یکی از اه، اظهارات پرایور، سناتور دموکرات شلدون وایت هاوس از رود آیلند بود که لئونارد لئو، مسئول انجمن فدرالیست را به دلیل نقشش در ترویج انتصاب قضات محافظه کار محکوم کرد. کاخ سفید را نیز محکوم کرده است اهداکنندگان ناشناس «پول تاریک» که نامزدهای محافظه‌کار دیوان عالی ایالات متحده را تبلیغ می‌کنند و بریف‌های دوستانه را تأمین می‌کنند.

پریور به شوخی گفت که با وایت هاوس ملاقات کرده تا حقیقت را بیاموزد و گفت که این ملاقات در یک باشگاه ساحلی اتفاق افتاده است که اشاره ای به عضویت وایت هاوس در یک باشگاه انحصاری است. که یکی از خبرنگاران فکر کرد به گزارش Law.com، کلوپ ساحلی کاملا سفید بود. وایت هاوس گفته بود که باشگاه “سنت طول،” یک باشگاه خانوادگی بودن دارد و در حال کار بر روی بهبود تنوع است. باشگاه و وایت هاوس بعداً گفتند که اعضای غیرسفیدپوست نیز وجود دارند.

پرایور در اظهاراتی گفت: «ما تصمیم گرفتیم در یک باشگاه ساحلی خصوصی یا به قول خودش، یک سنت دیرینه در ساحل رود آیلند ملاقات کنیم، جایی که او اصرار داشت که هیچ عاملی را در سایه پیدا نکنیم. در ویدیو موجود است.

“راستش را بگویم، آنچه سناتور وایت هاوس کشف کرده است، شگفت انگیزتر از هر چیزی است که من می توانستم تصور کنم. به گفته سناتور وایت هاوس، برای سال‌ها، عملیات‌های پول تاریکی که از سایه‌ها در کمین هستند، قضات دیوان عالی را به صورت دست‌چین شده توسط حامیان اهداکنندگان راست افراطی نصب کرده‌اند.

پرایور گفت که از دریافت اینکه رای دهندگان، روسای جمهور گذشته و سناتورهای ایالات متحده تنها برای عملیات واقعی که توسط لئو اداره می شد، استتار می ،د، شگفت زده شد.

بالاتر از قانون بر اظهارات پرایور در مورد وبلاگ نویسان فعلی و سابق خود متمرکز شد. پرایور نویسندگان را با عباراتی عالی توصیف کرد که قصد داشتند ط،ه آمیز باشند.

پرایور جو پاتریس Above the Law را “یکی از رو،مه نگاران بزرگ زمان ما در یک موسسه معتبر رو،مه نگاری تحقیقی” نامید. پرایور نام وبلاگ نویس سابق الی میستال را اشتباه تلفظ کرد و او را یک “مشهور روشنفکر” خواند. و او کاترین روبینو از Above the Law را برای مقاله‌ای که ادعا می‌کرد مهم‌ترین حسن نیت برای نامزدهای قضایی حزب جمهوری‌خواه «پاک بودن ایدئولوژیک و پیگیری یک برنامه راست افراطی» است، تحقیر کرد.

پاتریس این سخنر، را اینگونه توصیف کرد: “چهار دقیقه درباره تاریخچه گروه و 16 دقیقه در مورد همه تبلیغات منفی که Fed Soc دریافت می کند.”

رویترز با پرایور در مورد اظهارات او صحبت کرد. او گفت که در انجمن فدرالیست برای بحث در مورد قانون اساسی و قانون شرکت می کند، که توسط منشور اخلاقی حاکم بر قضات فدرال مجاز است. وی اذعان کرد که برخی از اعضای انجمن فدرالیست در فشار برای قضات محافظه کار نقش داشته اند.

او گفت، اما این اشتباه است که جامعه فدرال را به ،وان “نوعی سازمان یکپارچه” توصیف کنیم.

نوک کلاه به چقدر جذاب.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/11th-circuit-judge-pokes-fun-at-federalist-society-critics-in-convention-remarks/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds