دسته‌ها
اخبار

قاضی می گوید بایدن نمی تواند بدهی دانشجویان را کاهش دهد. جایزه 32.3 میلیون دلاری قصور باقی مانده است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. هفته نامه: بایدن نمی تواند بدهی دانشجویی را بدهد…

جمع بندی اخبار

هفته نامه: قاضی می گوید بایدن نمی تواند بدهی دانشجویان را کاهش دهد. جایزه 32.3 میلیون دلاری قصور باقی مانده است

نوشته دبرا کاسنس وایس

وام دانشجویی و ماشین حساب

تصویر از Shutterstock.

قاضی معافیت بدهی دانشجویان را لغو کرد

مارک پیتمن، قاضی منطقه ای ایالات متحده، از فورت ورث، تگزاس، روز پنجشنبه حکم داد که طرح ،ت بایدن برای بخشش برخی از بدهی های فدرال وام دانشجویی، اعمال قدرت قانون گذاری بر خلاف قانون اساسی است. پیتمن در این باره نوشت: «در این کشور، ما توسط یک مدیر اجرایی قدرتمند با قلم و تلفن اداره نمی‌شویم. براون علیه و، آموزش و پرورش ایالات متحده. و، دادگستری در نظر دارد درخواست تجدید نظر کند. دادگاه تجدیدنظر ناحیه هشتم ایالات متحده در سنت لوئیس قبلاً در یک دادخواست جداگانه این برنامه را به طور موقت مسدود کرده است. بر اساس طرح ،ت بایدن، وام گیرندگان تحت سطوح درآمدی معین، واجد شرایط بخشودگی وام 20000 دلاری بابت کمک هزینه کالج و 10000 دلار برای سایر بدهی های دانشجویی هستند، در صورتی که وام های آنها در اختیار و، آموزش باشد. (رویترز، واشنگتن پست، Axios، پیتمن تصمیم 10 نوامبر)

دادگاه اوهایو در مورد جایزه 32.3 میلیون دلاری قصور تجدید نظر نخواهد کرد

دادگاه عالی اوهایو به تصمیم خود مبنی بر امتناع از رسیدگی به درخواست تجدیدنظر دنتون در مورد حکم 32.3 میلیون دلاری قصور پایبند است. دنتونز این پول را به مشتری سابق ایالات متحده RevoLaze مدیون است، که گفت زم، که دنتونز پرونده حق اختراع خود را متوقف کرد، به دلیل نمایندگی یکی از مخالفان توسط شعبه کانادایی دنتون، آسیب دید. یک موضوع در این پرونده این بود که آیا دنتونز ایالات متحده و دنتونز کانادا باید به ،وان یک شرکت حقوقی واحد برای سؤالات مربوط به درگیری ها در نظر گرفته شوند. دنتونز تحت یک ساختار سوئیسی عمل می کند که در آن چندین شراکت یک برند مش، و برخی عملکردهای مدیریت مش، را اتخاذ می کنند، اما از نظر قانونی و مالی متمایز هستند. (قانون بلومبرگ، قانون 360، رویترز)

دادست، که هیئت منصفه سیاهپوست را در پرونده کرتیس فلاورز مستثنی کرد به دور دوم قضاوت می رود.

یک دادستان می سی سی پی که زم، به الگوی تعصب نژادی در انتخاب هیئت منصفه متهم شده بود، در رقابت های انتخاباتی خود برای قضاوت با دور دوم انتخابات روبرو خواهد شد. داگ ایوانز، دادستان ناحیه پنجم، در مسابقه پنج جانبه دوم شد. ایوانز 6 بار کورتیس فلاورز را به خاطر یک قتل چهارگانه در سال 1996 تحت تعقیب قرار داد. ایوانز از چالش‌های اجباری استفاده کرد تا 41 نفر از 42 هیئت منصفه سیاهپوست بالقوه را در پنج مورد از محاکمه‌ها کنار بگذارد. دادگاه عالی ایالات متحده در سال 2019 حکم داد که ایوانز بر خلاف قانون اساسی سیاه‌پوستان را از حضور در هیئت منصفه محروم کرده است. اتهامات علیه فلاورز در نهایت لغو شد. (می سی سی پی امروز)

ایالت AG با طول، ترین سابقه خدمت توسط نامزد مورد حمایت ترامپ ش،ت خورد

تام می،، دادستان کل ایالت آیووا که طول،‌ترین سابقه کار را دارد، از نامزد مورد حمایت ترامپ که قصد دارد از ،ت بایدن شکایت کند، ش،ت خورد. می،، یک دموکرات، به دادستان منتخب شهرستان گاتری، برنا برد، جمهوری خواه ش،ت خورد. می، در کامنت های پخش خود گفت از رای دهندگ، که او را به مدت 40 سال دادستان کل ایالت ،د سپاسگزار است. (قانون بلومبرگ، ثبت نام Des Moines)

قاضی که حکم جستجوی برونا تیلور را امضا کرده بود در انتخابات ش،ت خورد

قاضی مری شاو از لوئیزویل، کنتاکی، توسط یک رقیب، تریسی اوت دیویس، ش،ت خورده است. شاو حکم جست و جوی یورش پلیس 2020 را امضا کرد که منجر به تیراندازی برونا تیلور شد. تیلور، 26 ساله، در جریان یک یورش ناموفق به خانه، پس از تیراندازی دوست پسرش، توسط پلیس مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد. بازرسان دوست پسر سابق تیلور را هدف قرار دادند. (Lexington Herald-Leader)

قوه قضائیه افشاگری های قضایی-مالی را منتشر می کند

قوه قضاییه فدرال یک پایگاه داده عمومی رایگان با افشای اطلاعات مالی برای قضات فدرال راه اندازی کرده است. سامانه الکترونیکی بایگ، قوه قضائیه روز دوشنبه چند روز زودتر از موعد مقرر در قانون جدید راه اندازی شد. Gabe Roth از Fix the Court، یک گروه شفافیت دادگاه، انتشار پایگاه داده جدید را برای کمک به شفافیت قضایی تحسین کرد اما از نیاز کاربران به دانلود افشای اطلاعات به صورت فایل فشرده انتقاد کرد. او همچنین خاطرنشان کرد که پایگاه داده تنها اطلاعاتی در مورد «یک پنجم از 2400 افشاگری» دارد. سخنگوی دادگاه روند بازرسی را که ممکن است چندین ماه طول بکشد، مقصر دانست. (Law.com، رویترزسامانه تشکیل پرونده الکترونیکی قوه قضاییه بی،ه مطبوعاتی، دادگاه را رفع کنید بی،ه مطبوعاتی، صفحه ثبت پایگاه داده)

صنعت حقوقی 3400 شغل ایجاد می کند

بر اساس اعداد اولیه و تنظیم فصلی که در 4 نوامبر توسط اداره آمار کار ایالات متحده منتشر شد، صنعت حقوقی 3,400 شغل در ماه اکتبر اضافه کرد. این افزایش به دنبال از دست دادن 7200 شغل در ماه اوت و 2100 شغل در سپتامبر است. (ج، اداره آمار کار ایالات متحده اینجا و اینجا)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-judge-says-biden-cant-grant-student-debt-relief-323m-malpractice-award-left-in-place/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds