دسته‌ها
اخبار

قاضی می گوید که دادگاه ها برای «دعوای اجرایی» نیستند، زیرا او وکلای ترامپ را به دلیل دعوای توطئه تحریم می کند.


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. دادگاه ها برای «دعوای اجرایی» نیستند،…

اخلاق

قاضی می گوید که دادگاه ها برای «دعوای اجرایی» نیستند، زیرا او وکلای ترامپ را به دلیل دعوای توطئه تحریم می کند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

دادگاه

تصویر از Shutterstock.

گروهی از وکلا به دلیل وکالت از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در یک دعوای توطئه علیه هیلاری کلینتون و چندین نفر دیگر با تحریم روبرو هستند.

قاضی ناحیه ایالات متحده، دونالد ام. میدلبروکز از وست پالم بیچ، فلوریدا، گفت تصمیم 10 نوامبر هر ادعایی در این دعوا بیهوده بود و دعوا برای پیگیری یک دستور کار سیاسی مطرح شد.

را نیویورک تایمز، سیاسی و CNN از جمله نشریات با پوشش هستند.

نسخه اصلاح شده این شکایت که از 31 فرد و سازمان به ،وان متهم نام برده می شود، ادعا می کند که توطئه ای برای تضعیف نامزدی ترامپ از طریق ادعاهای دروغین درباره نفوذ روسیه صورت گرفته است. میدلبروکز، یک قاضی در ناحیه ج،ی فلوریدا، کت و شلوار را در ماه سپتامبر پرت کرده بود.

میدلبروکز چهار وکیل ترامپ را به پرداخت 50 هزار دلار جریمه و بیش از 16 هزار دلار هزینه حقوقی برای یکی از متهمان، چار، ،ان، مدیر روابط عمومی دموکرات، محکوم کرد. درخواست تحریم جداگانه ای از سوی کلینتون و چند متهم دیگر در انتظار است.

میدلبروکز به این وکلا و شرکت های حقوقی دستور داد تا تحریم ها را بپردازند: آلینا هابا، مایکل تی مادایو، پیتر تیکتین، جیمی آلن ساسون، هابا مدائو و همکاران و گروه حقوقی تیکتین.

میدلبروکز گفت: تنها موضوع مش، علیه متهمان «دشمنی ترامپ» است.

میدلبروکز که توسط رئیس جمهور سابق بیل کلینتون منصوب شده بود، گفت: «اینها شکایت های سیاسی بودند که به ،وان ادعاهای حقوقی ظاهر می شدند. او این شکایت را “دعوای قضایی اجرایی برای اه، جمع آوری کمک های مالی و بی،ه های سیاسی” خواند.

میدلبروکز گفت که وکلا همچنان پافشاری می کنند، حتی اگر به آنها هشدار داده شده بود که اتهامات آنها علیه ،ان بی اساس است. میدلبروکز به نمونه هایی اشاره کرد.

،ان استدلال کرده بود که نمی توان از او در فلوریدا شکایت کرد زیرا او در آنجا هیچ فعالیتی نداشت و در ویرجینیا زندگی می کرد. او در آرلینگتون، ویرجینیا خدمت می کرد، اما دعوای اصلاح شده ادعا می کرد که ،ان در نیویورک زندگی می کرد.

وکلای ترامپ در توضیح اشتباه خود نوشتند: «باید توجه داشت که چار، ،ان یک نام فوق‌العاده رایج است و روش‌های جستجوی سنتی وکیل شاکی افراد بی‌شماری را با نام مذکور در سراسر کشور شناسایی کرد که بسیاری از آنها در نیویورک زندگی می‌کنند.»

میدلبروکز گفت که این مثال اهمیت چند، ندارد، اما “نگرش سرسختانه نسبت به حقایق نشان داده شده در سراسر پرونده را منع، می کند.”

،ان همچنین به اشتباه به ،وان رئیس کمیته ملی دموکرات معرفی شد. وکلای او به این اشتباه اشاره ،د، اما شکایت اصلاح شده او را به طور مبهم به ،وان رئیس یک سازمان سیاسی ملی دموکرات توصیف کرد. آن هم خلاف واقع بود.

حبا گفت درخواست تجدیدنظر در نظر گرفته شده است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/courts-arent-for-performative-litigation-judge-says-as-he-sanctions-t،p-lawyers-for-conspi،-suit/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds