دسته‌ها
اخبار

لیبرال فیلادلفیا DA توسط خانه پنسیلوانیا استیضاح شد. اتهامات چیست؟


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. لیبرال فیلادلفیا DA توسط پنسیلو،ا استیضاح شد…

دادستان ها

لیبرال فیلادلفیا DA توسط خانه پنسیلو،ا استیضاح شد. اتهامات چیست؟

نوشته دبرا کاسنس وایس

، پنسیلو،ا

تصویر از Shutterstock.

مجلس نمایندگان پنسیلو،ا روز چهارشنبه به استیضاح ،ی کراسنر، دادستان مترقی منطقه فیلادلفیا، در رای گیری که عمدتاً از خطوط حزبی پیروی می کرد، رأی داد.

این رای با 107 رای موافق در برابر 85 به نفع استیضاح بود و تنها یک جمهوری خواه به دموکرات ها پیوست تا رای منفی بدهد.

NBC فیلادلفیا، Law.com، اخبار سی بی اس و سیاست PA پوشش داشته باشد.

بر اساس گزارش NBC Philadelphia، کراسنر توسط سنای پنسیلو،ا محاکمه خواهد شد که متشکل از 28 جمهوری خواه و 22 دموکرات پس از انتخابات 8 نوامبر است. برای برکناری دادستان منطقه سی و چهار رأی لازم است.

کراسنر در بی،ه‌ای که توسط شبکه خبری سی‌بی‌اس منتشر شد، گفت که استیضاح او به این دلیل است که قانون‌گذاران ایده‌های او را نمی‌پسندند. او گفت که در دو قاطعیت انتخاب و مجدداً انتخاب شد و مقامات منتخب که در فیلادلفیا زندگی نمی کنند در تلاش هستند تا آرای فیلادلفیا را پاک کنند.

در بی،ه آمده است: «آنها من را بدون ارائه حتی یک مدرک استیضاح ،د که سیاست‌های ما را با افزایش جرم مرتبط می‌کند». هرگز به ما فرصت داده نشد.»

مجلس نمایندگان هفت ماده استیضاح را تصویب کرد. آنها ادعا می کنند که کراسنر:

    • بیش از 30 دستیار وکلای ناحیه را پس از تصدی پست ا،اج ،د و وکلایی را جایگزین آنها ،د که فاقد تجربه قابل توجهی در پیگرد قانونی بودند. او همچنین سیاست هایی را با هدف پایان دادن به حبس های دسته جمعی اتخاذ کرد. آنها شامل عدم طرح اتهام برای برخی از جرایم سطح پایین، جستجوی مجازات های جایگزین و پایان دادن به وثیقه نقدی برای بسیاری از پرونده ها بودند. این سیاست‌ها «به پیامدهای فاجعه‌باری منجر شده است»، مانند افزایش خشونت‌های مسلحانه و قتل.

    • همکاری با کمیته منتخب مجلس برای بررسی افزایش جرایم و عملکرد کراسنر به ،وان دادستان منطقه ناموفق بود. پس از اینکه مجلس تصمیم گرفت کراسنر را تحقیر کند، تلاش های او برای انطباق با احضاریه ها به نتیجه نرسید.

    • به دادخواست حبیاس یک قاتل محکوم پاسخ داد و اظهار داشت که دفتر وی دیگر به دنبال مجازات اعدام نخواهد بود. یک قاضی فدرال ناظر بر این پرونده به این نتیجه رسید که دفتر کراسنر در افشای تلاش زند، برای فرار ش،ت خورده و اظهارات گمراه کننده ای در مورد ارتباط با خانواده قرب،ان ارائه کرده است. قاضی به کراسنر دستور داد تا نامه های عذرخواهی بنویسد.

    • همزمان به دلیل «روایت بلاعوض» در جلسه هیئت منصفه و به دلیل «فرهنگ اداری برنده به قیمت تمام شده» که «با افسران پلیس متفاوت از سایر متهمان جنایتکار رفتار می کند» مورد انتقاد قرار گرفت.

    • حقایق مادی را در شهادت سوگند خورده نزد یک استاد ویژه در نظر داشت که آیا کراسنر به نفع فعال سیاهپوست مومیا ابوجمال، که به خاطر قتل یک افسر پلیس محکوم شده بود، تضاد منافع داشت. کراسنر گفت که او هرگز نماینده “سازم،” نبود که از ابوجمال دفاع می کرد، اما او فاش نکرد که حداقل یکی از فعالان طرفدار ابوجمال را نمایندگی می کند.

    • نقض قو،ن حقوق قرب،ان با عدم تماس به موقع با قرب،ان جرم، گمراه ، قرب،ان و رفتار «توهین آمیز و بی احترامی» با آنها.

    • با امتناع از تعقیب برخی رفتارها، از جمله فحشا، سرقت ،ده فروشی اموال به ارزش کمتر از 500 دلار و برخی جرایم مرتبط با مواد مخدر، قدرت قانونگذاری را نقض کرده است.

که در بی،ه 16 نوامبر پس از استیضاح، میریام کرینسکی، مدیر اجرایی دادست، منصفانه و عادلانه، گروهی که بر سازماندهی، آموزش و ارتقای دادستان های منتخب تمرکز دارد، گفت که این رای “سوء استفاده خطرناک از قدرت” است.

همچنین ببینید:

مجله ABA: “عوامل تغییر: موج جدید دادستان های اصلاحات وضعیت موجود را به هم می زند”

ABAJournal.com: “دادستان های مترقی با عقب نشینی مواجه می شوند”

ABAJournal.com: “3 روز پس از کار جدید، فیلادلفیا DA Krasner 31 کارمند خود را ا،اج کرد”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/liberal-philadelphia-da-is-impeached-by-pennsylvania-،use-what-are-the-allegations/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds