دسته‌ها
اخبار

متولیان وکالت کالیفرنیا می گویند که پیشنهاد دور زدن آزمون وکالت باید بیشتر دنبال شود


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. پیشنهاد دور زدن آزمون وکالت باید پیگیری شود…

آزمون وکالت

متولیان وکالت کالیفرنیا می گویند که پیشنهاد دور زدن آزمون وکالت باید بیشتر دنبال شود

نوشته دبرا کاسنس وایس

ک، درس

تصویر از Shutterstock.

هیئت امنای وکلای ایالتی کالیفرنیا روز جمعه از اعضای کمیسیون روبان آبی که از پیشنهاد دور زدن آزمون وکالت حمایت ،د خواست تا پیشنهادات خود را بیشتر توسعه دهند.

کمیسیون کامل روبان آبی در مورد آینده آزمون وکالت در مورد اینکه آیا وکلای بالقوه باید بتوانند از طریق یک مسیر جایگزین پذیرش وکالت را دریافت کنند، به بن بست رسیده بود. Law.com گزارش ها. طبق این مقاله، این مسیر می‌تواند شامل کار تحت نظارت، «مجموعه‌ای از دستاوردها» یا ارزیابی متفاوت باشد.

این مقاله گزارش داد که ایده دور زدن آزمون وکالت «کمیسیون‌های عمیقاً ت،یم‌شده» در پانل روبان آبی است.

برخی می گویند شرط آزمون وکالت ممکن است فارغ التحصیلان رشته حقوق را که نمی توانند هزینه دوره های آمادگی را بپردازند، آسیب ببیند. از سوی دیگر، برخی دیگر گفتند که یک ا،ام کار تحت نظارت می تواند به فارغ التحصیلان حقوق که توانایی پرداخت یک کارآموزی بدون حقوق را ندارند، آسیب برساند.

با این حال، کمیسیون روبان آبی با پیشنهادی موافقت کرد که کالیفرنیا یک آزمون وکالت برای قو،ن فدرال و ایالتی ایجاد کند. رویترز گزارش ها. هیئت امنا موافقت کرد که این توصیه را به دادگاه عالی کالیفرنیا ارسال کند، که تعیین می کند از کدام آزمون وکالت باید استفاده شود.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/proposal-on-bar-exam-byp،-for-would-be-lawyers-s،uld-be-pursued-further-california-trustees-say/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds