دسته‌ها
اخبار

مجله ABA توسط سردبیران نشریات تجاری به عنوان مجله سال انتخاب شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. مجله ABA به ،وان مجله سال توسط…

قانون در فرهنگ عامه

مجله ABA توسط سردبیران نشریات تجاری به ،وان مجله سال انتخاب شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

جام

مجله ABA جایزه بهترین مجله سال را برای برتری کلی در روز پنجشنبه در یک مسابقه ملی که توسط انجمن ویراستاران انتشارات تجاری آمریکا برگزار شد، به خانه برد.

این مسابقه که به ،وان جوایز عالی Azbee شناخته می شود، از بهترین ها در رسانه های تجاری به ،ب و کار تقدیر می کند. مجله ABA برنده مجله سال در رده انتشارات با 11 شماره یا کمتر در سال شد.

برنده شدن مجله ABA بر اساس “کیفیت نوشتن، گزارش و ویرایش” است. ارزش و سودمندی برای خواننده؛ سازمان تحریریه؛ تعامل با خوانندگان؛ و چیدمان و طراحی، با توجه به جریان و سبک مسائل فردی.”

علاوه بر برنده شدن مجله سال، سردبیران و نویسندگان مجله ABA برنده یک جایزه طلا، دو جایزه نقره و یک جایزه برنز شد در همین مسابقه

در رقابتی متفاوت، لیان ،ون، دستیار سردبیر مجله ABA، جایزه پیتر ای. Lisagors که توسط باشگاه تیتر شیکاگو حمایت می شود، معتبرترین افتخار برای رو،مه نگاران منطقه شیکاگو است. جولیان هیل، نویسنده امور حقوقی، همچنین برنده جایزه Lisagor در رده بهترین گزارش در مورد جنایت و عدالت برای قطعه پخشی شد که قبل از پیوستن به مجله در ماه اکتبر انجام داد.

جان اوبراین، سردبیر و ناشر ژورنال ABA، می‌گوید که «به کارکنان ما به خاطر این افتخارات شایسته بسیار افتخار می‌کند».

کوین دیویس در حال لبخند زدن در مقابل یک ارائه اسلایدسردبیر کوین دیویس جوایز مجله ABA را در ضیافت جوایز ملی آزبی در آتلانتا پذیرفت.

او گفت: “این افتخار من است که در میان چنین گروهی از مردم فداکار، با استعداد و سخت کوش کار کنم.”

قاضی Herbert B. Dixon Jr. (Ret.)، رئیس هیئت مدیره، گفت: “هیئت ویراستاران مجله ABA به سردبیر ما و کارکنان با استعداد او افتخار می کند. این جایزه تایید می کند که هیئت مدیره سال هاست که می دانسته است: این که مجله مجله حرفه ای برجسته در کشور است.

ژورنال ABA این چهار جایزه را در جوایز عالی Azbee به دست آورد:

جایزه ملی طلا

دسته بندی: چاپ، مقاله ویژه، 11 شماره یا کمتر در سال

،وان ورودی: “کودکان گمشده آمریکا: حساب ، با میراث سوء مدارس شبانه روزی هند”

برندگان: مت رینولدز، نویسنده امور حقوقی، و ب، چاویس، دستیار سردبیر

جایزه ملی نقره

دسته بندی: تمام مطالب، نمایه گروه

،وان ورودی: «شورشیان قانونی 2022: بدون بازگشت»

برندگان: لایل موران، نویسنده امور حقوقی؛ استف، فرانسیس وارد، نویسنده ارشد؛ آماندا رابرت، نویسنده امور حقوقی؛ و ویکتور لی، دستیار سردبیر

دسته بندی: همه مطالب، داستان اخبار سازم،

،وان ورودی: “Psychedelic Rx: نبردهای قانونی با هدف گسترش دسترسی بیماران به سیلوسایبین و سایر مواد توهم زا”

برنده: آماندا رابرت، نویسنده امور حقوقی

جایزه ملی برنز

دسته بندی: چاپ – بخش منظم

،وان ورودی:تجارت حقوق

برنده: ویکتور لی، دستیار سردبیر

مجله ABA همچنین در مسابقات منطقه ای آزبی در ماه آوریل عملکرد خوبی داشت. این مجله و کارکنان آن سه جایزه طلا، سه نقره و شش جایزه برنز به دست آوردند.

دو نفر دیگر از کارکنان ABA Journal فینالیست های مسابقه Lisagor بودند. آنها مت رینولدز و آماندا رابرت، نویسندگان امور حقوقی هستند که برای داستان هایشان در مدارس شبانه روزی هند و دسترسی بیماران به داروهای روانگردان، فینالیست شدند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/aba-journal-is-named-magazine-of-the-year-by-business-publication-editors/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds