دسته‌ها
اخبار

مدیر عامل فناوری حقوقی و GC در مورد نفوذ گسترده عملیات قانونی و آنچه در افق است بحث می کنند


آری کاپلان اخیراً با مارک زامسکی و مارلا کرافورد، مدیر عامل و مشاور عمومی Cimplifi، یک ارائه‌دهنده خدمات حقوقی یکپارچه که تجزیه و تحلیل الکترونیکی و قراردادی را برای دپارتمان‌های حقوقی شرکت‌ها و شرکت‌های حقوقی هماهنگ می‌کند، صحبت کرد.

آری کاپلان: مارک، در مورد سابقه نقش خود در Cimplifi به ما بگویید.

مارک زامسکی: من مدیر عامل شرکت Cimplifi هستم. من در 27 سال گذشته در فضای خدمات حقوقی بوده ام و همچنین به ،وان وکیل دادگستری تجاری به مدت چهار سال در فیلادلفیا وکالت کرده ام. مشاهده تکامل صنعت حقوقی و رشد فناوری حقوقی در 27 سال گذشته شگفت انگیز بوده است.

آری کاپلان: مارلا، شما هم در یک شرکت حقوقی بزرگ و هم در یک شرکت خدمات مالی بزرگ مشغول به کار هستید. چه روندهایی را در دپارتمان های حقوقی شرکت ها می بینید؟

مارلا کرافورد: زم، که من وکالت را شروع کردم، واقعاً جایی برای فناوری در وکالت وجود نداشت. اکنون، کشف الکترونیکی واقعاً در قواعد آیین دادرسی مدنی گنجانده شده است، و از منظر اخلاق، حقوقدانان واقعاً نیاز به درک فناوری دارند، خواه تجزیه و تحلیل قرارداد، مدیریت دانش، مدیریت اسناد، مدیریت موضوع، صورتحساب الکترونیکی یا هوش مصنوعی باشد. افرادی که از استفاده از بررسی و کشف الکترونیکی به کمک فناوری می ترسیدند، اکنون در حال بررسی راه هایی برای استفاده از ChatGPT برای نوشتن خلاصه خود هستند، بنابراین تکامل شگفت انگیز بوده است. در واقع به بخشی از ساختار بخش حقوقی تبدیل شده است.

آری کاپلان: Marc، Cimplifi اخیراً گزارش تحقیقات بازار جدیدی را منتشر کرده است که در آن من افتخار همکاری را داشتم به نام تأثیر رو به گسترش عملیات حقوقی: نگاهی درونی به هوش مصنوعی، CLM و تحول بخش حقوقی، ادامه گزارشی که در سال 2022 منتشر کردید. برخی از یافته های کلیدی در گزارش امسال چه بود؟

ضربات سر زمسکی کرافوردمارک زامسکی و مارلا کرافورد به ترتیب مدیر عامل و مشاور عمومی Cimplifi، یک ارائه دهنده خدمات حقوقی یکپارچه هستند.

مارک زامسکی: سال به سال، ما شاهد گسترش مداوم عملیات قانونی هستیم. ما به طور خاص به CLM (مدیریت چرخه عمر قرارداد) نگاه کردیم که شامل تجزیه و تحلیل قرارداد است که برای توافقات پس از امضا و گردش کار قبل از امضا اعمال می شود و تأیید کرد که پذیرش و اجرای CLM بیشتری وجود دارد. این افزایش استفاده به تیم‌های داخلی کمک می‌کند تا بفهمند در قراردادهایشان چیست و با شناسایی ریسک‌ها و فرصت‌های موجود در سازمان، کارایی را در سراسر سازمان به دست آورند. علیرغم شیفتگی ChatGPT، مردم در پیاده سازی هوش مصنوعی در CLM کمی مردد هستند زیرا یا به طور کامل نمی دانند که چگونه با قراردادهایشان تعامل می کند یا به سادگی فاقد نیروی انس، برای پیاده سازی موثر راه حل هوش مصنوعی هستند. با این حال، آنها نیاز به تولید تجزیه و تحلیل بیشتر برای اثبات آینده CLM خود و ایجاد بینش بیشتر در مورد توافق نامه های پس از امضا را درک می کنند. ما شاهد پذیرش گسترده تری از هوش مصنوعی بودیم و انتظار گسترش مداوم در سراسر صنعت قانونی را داریم.

آری کاپلان: مارلا، گزارش جدید برای ارائه راهنمایی عملی در مورد نحوه استقرار CLM و AI توسط تیم های حقوقی طراحی شده است. رهبران داخلی در مورد استفاده از این ابزارها چه باید بدانند؟

مارلا کرافورد: هنگام اجرای یک پلت فرم CLM، با یک ابتکار اثبات مفهوم بر اساس یک مورد استفاده قوی شروع کنید. سپس نتایج را به صورت داخلی اجتماعی کنید تا تیم های تجاری را تحت تأثیر قرار دهید که می توانند به پذیرش آن کمک کنند. این گزارش نشان می‌دهد که بحث بسیار کمی در مورد ارزش افزوده CLM به یک شرکت وجود دارد، زیرا باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه افراد می‌شود، قراردادهای آن‌ها را افزایش می‌دهد، گزارش‌دهی و مدیریت ریسک را توانمند می‌سازد و مشتری را در داخل شرکت به حل سریع‌تر می‌رساند. در نهایت، به ابزار دیگری تبدیل خواهد شد که در یک مجموعه ابزار گسترده سازم، تعبیه شده است.

آری کاپلان: مارک، 86 درصد از 50 رهبر عملیات قانونی که در این گزارش نشان داده شده است، نشان داد که نقش حرفه ای عملیات قانونی تغییر و گسترش یافته است، و همچنین بحث در مورد جابجایی به نقش رئیس ستاد وجود داشت. آیا نوآوری در CLM و AI، در میان سایر ابتکارات فناورانه، مسئولیت‌های رهبران دپارتمان حقوقی را تغییر می‌دهد؟

مارک زامسکی: با گسترش عملیات قانونی و دپارتمان های حقوقی، رهبران داخلی مسئولیت بیشتری در قبال فناوری بر عهده گرفته اند. در تلاش برای به دست آوردن مزیت رقابتی از هر برنامه جدید، واحدهای تجاری به دنبال بخش حقوقی هستند تا به آنها کمک کند، در نتیجه سهامداران بیشتری ترافیک را به سمت قانونی هدایت می کنند. در حالی که رئیس ستاد زم، نقش محدودتری برای حمایت از وکیل عمومی داشت، اکنون این سمت کلیدی است که به هدایت طیف وسیعی از فرآیندهای تجاری کمک می کند. سازمان‌های بیشتری را می‌بینیم که ابتکارات جدید خاصی را به ،وان «شمال واقعی» واحد برای سازمان متمرکز می‌کنند.

آری کاپلان: مارلا، این گزارش در مورد تداخل از کشف الکترونیکی به تجزیه و تحلیل قرارداد تا عملیات قانونی بحث می کند. این رشته های مختلف چگونه به هم مرتبط هستند؟

مارلا کرافورد: همانطور که کشف الکترونیکی ظهور کرد، وکلا برای شرکت در کنفرانس های دادگاه، توصیه به مشتریان خود در مورد برخی از تعهدات اخلاقی و نمایندگی آنها با صلاحیت، نیاز به درک کافی از فناوری داشتند. این یک مسیر حرفه ای کامل را برای حرفه ای ها باز کرد که هم قانون و هم فناوری را درک می کنند. برخی از افراد از جنبه حقوقی به شیوه من می آیند، در حالی که برخی دیگر با تمرکز بر فناوری به این موضوع رسیدند. و اکنون ،، هستند که از سمت ،ب و کار درگیر هستند که می دانند چگونه تیم ها را راهنمایی کنند و در مدیریت پروژه ماهر هستند. فناوری حقوقی پیوندی برای افراد از رشته های مختلف است، اما هدف استفاده از فناوری برای کارآمدتر بودن ی،ان است. موارد استفاده بسیار زیادی برای فناوری وجود دارد که فراتر از کشف الکترونیکی گسترش یافته است.

آری کاپلان: مارک، چه چیزی باعث این همگرایی می شود؟

مارک زامسکی: این به پذیرش و گسترش مجموعه مهارت‌های مختلف برمی‌گردد. ما کار خود را با وکلای قراردادی شروع کردیم که اسناد را بررسی می‌،د، که سپس از پلتفرم‌های بررسی استفاده ،د، و بعداً بازبینی به کمک فناوری را به کار گرفتند، که اندازه تیم‌های بازبینی را کاهش داد، تلاش‌ها را کارآمدتر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کرد و روند کلی را تسریع کرد. ما شاهد به کارگیری همان مهارت های مورد نیاز برای جستجوی یک کلمه یا عبارت در اکتشاف الکترونیکی برای بررسی دقیق قراردادها هستیم. هیچ گلوله جادویی در هیچکدام وجود ندارد زیرا هر کدام به تعامل انس، برای تأیید و تأیید نتایج تولید شده توسط فناوری نیاز دارند.

آری کاپلان: مارلا، این تحقیق چگونه برای شرکت های حقوقی کاربرد دارد؟

مارلا کرافورد: شرکت‌های حقوقی نسبت به شرکت‌ها در پذیرش فناوری، از جمله تجزیه و تحلیل و بررسی مدیریت شده کندتر بوده‌اند، زیرا طبیعتا محتاط‌تر هستند. آنها تعهداتی برای تضمین نظارت من، و حفظ امتیاز وکیل-موکل، با فشار برای اولویت دادن به دقت دارند. آنها در نهایت به دلیل تمرکز بر کارایی و صرفه جویی در هزینه توسط مشتریان خود، فناوری را در کشف الکترونیکی پذیرفتند. در قراردادها، ما به همان نقطه محوری رسیده‌ایم، که پذیرش تجزیه و تحلیل قرارداد را افزایش می‌دهد و آگاهی بیشتری ایجاد می‌کند که هوش مصنوعی می‌تواند در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند و نتایج دقیق‌تری را به همراه داشته باشد. برخی از مشتریان شرکت حقوقی ما تیم های داخلی دارند که از تجزیه و تحلیل برای پروژه های قراردادی استفاده می کنند.

آری کاپلان: مارک، در عملیات حقوقی، چه برای شرکت‌های حقوقی یا بخش‌های حقوقی شرکت‌ها چه اتفاقی می‌افتد؟

مارک زامسکی: در گزارش یکی از شرکت کنندگان خط جالبی وجود داشت که از CLM به ،وان «سیب زمینی داغ» یاد کرد. اما از آنجایی که عملیات قانونی و رهبران ،ب و کار به طور یکپارچه برای توسعه راه حل هایی که شامل فناوری است همکاری می کنند، یک مشارکت واقعی ایجاد خواهند کرد. همچنین، با کاهش بی‌میلی برای پذیرش هوش مصنوعی و CLM، تیم‌های عملیات قانونی ممکن است به شدت به کارشناسان خارجی برای کمک به آنها در مدیریت این فناوری جدید اعتماد کنند، مشابه پشتیب، بسیاری از سازمان‌ها برای کشف الکترونیکی و بررسی اسناد. همچنین احتمالاً شاهد ادامه پذیرش هوش مصنوعی در اشکال مختلف خواهیم بود.


یادداشت سردبیر: این مصاحبه به تحقیقاتی اشاره دارد که Ari Kaplan Advisors، یک شرکت مشاوره مستقل، از طرف Cimplifi انجام داده است.


به مصاحبه کامل گوش کنید اختراع مجدد افراد حرفه ای.

آری کاپلان به طور منظم با رهبران صنعت حقوقی و در جامعه خدمات حرفه ای گسترده تر مصاحبه می کند تا دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارد، تغییرات متحول کننده را برجسته کند و فناوری جدید را معرفی کند. وبلاگ و در iTunes.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/the-expanding-influence-of-legal-operations/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds