دسته‌ها
اخبار

مطالعه جدید نشان می‌دهد که بسیاری از قضات فدرال خواهان تنوع منشی هستند، اما می‌گویند که این موضوع به ندرت در دادگاه مطرح می‌شود.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. بسیاری از قضات فدرال خواهان تنوع شغلی هستند…

قوه قضائیه

مطالعه جدید نشان می‌دهد که بسیاری از قضات فدرال خواهان تنوع منشی هستند، اما می‌گویند که این موضوع به ندرت در دادگاه مطرح می‌شود.

نوشته استف، فرانسیس وارد

در یک مطالعه اخیر روی قضات استیناف فدرال، بسیاری نشان دادند که در استخدام کارمندان قانون سیاه پوست با مشکل مواجه بودند. حقوقدانان سیاه پوست که کمتر از یک هشتم دادگاه های استیناف فدرال را تشکیل می دهند، بیش از نیمی از کارمندان سیاهپوست را استخدام ،د.

،وان شده است انتخاب منشی قانون و تنوع: بینش 50 قاضی دادگاه های استیناف فدرال، این مطالعه گزارش می دهد که قضات مورد بررسی در استخدام کارمندان اسپ،ایی تبار نیز مشکل داشتند. علاوه بر این، است، به طور ی،ان نشان داد که موضوع تنوع منشی حقوقی به ندرت در دادگاه مطرح می شود.

بر اساس این مطالعه که در 30 نوامبر منتشر شد، چندین قاضی مورد بررسی گفتند که خواهان اعضای هیئت علمی بیشتری برای شناسایی و معرفی نامزدهای منشی اقلیت هستند. با این حال، بسیاری گفتند که هرگز در هنگام صحبت با اساتید و روسای دانشکده حقوق مستقیماً چنین درخواستی نکرده اند.

بر اساس این مطالعه، یکی که بعداً آن را “خطرناک” توصیف کرد. این سازمان به گزارش اخیر انجمن ملی برای استخدام در قانون اشاره کرد که نشان داد برای فارغ التحصیلان دارای منشور فدرال، 79.2 درصد سفیدپوست، 7.9 درصد لاتین، 6 درصد آسیایی و 4.1 درصد سیاه پوست بودند.

این مطالعه که توسط مؤسسه قضایی برکلی در دانشگاه کالیفرنیا در دانشکده حقوق برکلی و دانشکده حقوق دانشگاه Pepperdine Rick J. Caruso منتشر شد، توسط گودوین لیو قاضی دادگاه عالی کالیفرنیا نوشته شده است. جرمی دی فوگل، قاضی سابق دادگاه منطقه ای ایالات متحده که اکنون مدیر اجرایی موسسه قضایی برکلی است. و مری اس. هوپس، استاد حقوق در دانشگاه پپردین.

محققان با 50 قاضی فعال دادگاه استیناف فدرال مصاحبه های عمیقی انجام دادند. همه مدارها نشان داده شده بودند و به طور متوسط، افراد مورد بررسی 14 سال سابقه تصدی داشتند. بر اساس این مطالعه، این مجموعه شامل 18 قاضی بود که توسط روسای جمهور جمهوریخواه و 32 قاضی منصوب شده توسط روسای جمهور دموکرات منصوب می شدند.

تقریباً هر قاضی مصاحبه شده گزارش داد که برای تنوع ارزش قائل است. این شامل طیف وسیعی از ویژگی ها، از جمله ،ت، نژاد، گرایش ، قومیتی، وضعیت اقتصادی و دیدگاه های ایدئولوژیک بود.

این مطالعه نشان داد که قضات منصوب شده توسط روسای جمهور جمهوریخواه نشان دادند که تنوع اجتماعی-اقتصادی اصلی ترین تنوعی است که آنها هنگام استخدام کارمندان به دنبال آن بودند. همچنین، در حالی که بسیاری از قضات تنوع نژادی را هنگام بررسی متقاضیان منشی مثبت می‌دانستند، پنج نفر تمایلی به در نظر گرفتن آن نداشتند و دو نفر «به شدت معتقدند» که چنین ملاحظاتی نامن، است. نویسندگان خاطرنشان ،د که قضات دیگری که این دیدگاه ها را داشتند احتمالاً در این مطالعه شرکت ن،د.

تنوع ،تی نیز مورد توجه قرار گرفت. طبق این مطالعه، تنها دو نفر گفتند که کارمندان را بدون در نظر گرفتن ،ت انتخاب کرده‌اند و از 48 نفری که انتخاب ،د، 14 نفر اه، مشخصی داشتند. بر اساس این مطالعه، قضات منصوب شده توسط روسای جمهور جمهوریخواه گزارش ،د که در جذب متقاضیان زن با مشکلات بیشتری روبرو هستند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/many-federal-judges-want-clerk،p-diversity-but-say-the-topic-is-rarely-addressed-in-court/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds