دسته‌ها
اخبار

نامزد دادگاه استیناف فدرال در بحبوحه بحث بر سر وکالت قبلی، خلاصه حقوقی انصراف داد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. نامزد دادگاه استیناف فدرال در بحبوحه انصراف…

قوه قضائیه

نامزد دادگاه استیناف فدرال در بحبوحه بحث بر سر وکالت قبلی، خلاصه حقوقی انصراف داد

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP Michael Delaney فوریه 2023_800px

مایکل دیلینی، نامزد قاضی دایره ای برای اولین دادگاه استیناف حوزه ایالات متحده در بوستون، توسط سناتور نیوهمپشایر، مگی حسن (سمت چپ)، دموکرات، در جلسه تایید کمیته قضایی سنا خود در 15 فوریه معرفی می شود. توسط تام ویلیامز/CQ Roll Call از طریق آسوشیتدپرس.

مایکل دیلینی، نامزد دادگاه استیناف فدرال، پس از اختلاف نظر در مورد موضعی که او در یک خلاصه حقوقی اتخاذ کرد و دفاع از یک مدرسه خصوصی، نامزدی خود را پس گرفت.

دیلینی در نامه ای در 18 می، جو بایدن را از تصمیم خود مطلع کرد آسوشیتدپرس، واشنگتن پست، CNN و قانون بلومبرگ.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به قانون بلومبرگ با انتشار خبرهایی مبنی بر اینکه انتظار می‌رفت دل، کناره‌گیری کند، اعتبار بخشید. چقدر جذاب پیوندهایی به پوشش اضافی

دیلینی به اولین دادگاه استیناف ناحیه ای ایالات متحده در بوستون معرفی شده بود.

دیلینی زم، که معاون دادستان کل در نیوهمپشایر بود، یک خلاصه حقوقی را امضا کرده بود که از قانون اطلاع رس، والدین دفاع می کرد. دیلینی در شهادت کتبی گفت که او «دخالت بسیار محدودی» در دفاع ایالت از قانون داشته است، قانون که کودکان زیر سن قانونی را م،م می‌کرد تا قبل از انجام سقط جنین، والدین خود را مطلع کنند. این قانون از آن زمان لغو شده است.

دل، گفت که خلاصه‌های حقوقی را در این پرونده ننوشته است، او در جریان بحث شفاهی نماینده ایالت نبوده و هیچ نقشی در درخواست تجدیدنظر نداشته است.

جنجال دوم مربوط به دفاع دلنی از یک مدرسه شبانه روزی خصوصی در نیوهمپشایر بود که با یک دعوی مدنی به دلیل ادعای تجاوز ، توسط یک دانش آموز مواجه بود. این پرونده با توافق نامه حل و فصل محرمانه حل شد.

منتقدان به درخواستی که دیلینی ارائه کرده بود، اشاره کرده بودند مبنی بر اینکه قرب، تجاوز ،، یک ،دسال، باید شرایط خاصی را داشته باشد تا بتواند هویت خود را ناشناس نگه دارد. CNN و قانون بلومبرگ. یکی از شروط این بود که دفتر حقوقی که وکالت قرب، را برعهده داشت از حضور در اخبار پخش سراسری در جریان شکایت خودداری کند.

دیلینی از دو سناتور بایدن و نیوهمپشایر حمایت کرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/federal-appeals-court-nominees-amid-controversy-over-prior-representation-legal-brief/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds