دسته‌ها
اخبار

نقشه برداری کلمات کلیدی برای شرکت های حقوقی


apps-g1614e08be_1920استراتژی های بازاریابی قانونی شامل استفاده از کلمات کلیدی من، برای جذب مخاطب هدف است. نقشه برداری کلمات کلیدی یک استراتژی موثر سئو است که شامل انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی بیشترین جستجو شده است. شرکت های حقوقی ممکن است استفاده از نقشه کلیدواژه به ،وان یک ابزار بازاریابی را سخت بدانند. با این حال، نگاشت کلمات کلیدی یک جنبه مهم از هر کمپین بازاریابی است. در پست امروز درباره اینکه چگونه می تواند رتبه بندی سئوی شرکت حقوقی خود را بهبود بخشد بیشتر بیاموزید.

نگاشت کلمات کلیدی دقیقاً چیست؟
نگاشت کلمات کلیدی کلمات کلیدی خاصی را در یک صفحه وب شناسایی و هدف قرار می دهد. نقشه برداری به شما کمک می کند تا به اه، بازاریابی خود برسید. این فرآیند می تواند بسیار پیچیده باشد.

این فرآیند شامل مشاهده محتوای فعلی، شناسایی شکاف‌ها و رفع «آدم‌خواری کلمات کلیدی» است. آدمخواری کلمات کلیدی زم، اتفاق می افتد که تعداد زیادی از کلمات کلیدی ی،ان در صفحات جداگانه قرار می گیرند که در نتیجه یکدیگر را لغو می کنند. یک استراتژی موثر در نگاشت کلمات کلیدی این است که هر صفحه را بر روی یک کلمه کلیدی متمرکز کنید تا از استفاده بیش از حد و آدمخواری کلمات کلیدی جلوگیری شود.

یک سیستم نقشه‌برداری کلیدواژه به خوبی برنامه‌ریزی شده به یک شرکت حقوقی اجازه می‌دهد به راحتی کلمات آدم‌خوار را پیدا کند. همچنین به شناسایی موضوعات فعلی و کلمات کلیدی که با آنها همسو هستند کمک می کند. هنگام طراحی استراتژی محتوای وب سایت، آگاهی از هدف کاربر بسیار مهم است. کاربران اغلب کلمات کلیدی مختلفی را برای یافتن پاسخ جستجو می کنند. نگاشت کلمات کلیدی به شرکت های حقوقی این امکان را می دهد که چندین کلمه کلیدی را در سایت خود هدف قرار دهند تا تخصص و تخصص خود را برجسته کنند.

هدف جستجو
یک استراتژی بازاریابی که مشتریان خاص را هدف قرار می دهد شامل استفاده از نقشه برداری از کلمات کلیدی برای دسته بندی کلمات کلیدی به چهار دسته بر اساس هدف جستجوی کاربر است. دسته بندی کلمات کلیدی با هدف جستجو ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • ناوبری – تعریف آنچه جستجوگر در یک وکیل به دنبال آن است. کاربر ممکن است به دنبال نام، مکان یا نوع فعالیت یک شرکت حقوقی خاص باشد، مانند «شرکت حقوقی ABC در نیوجرسی» یا «وکیل طلاق در ، وگاس».
  • اطلاعاتی – زم، استفاده می شود که جستجوگر اطلاعاتی را می خواهد اما ممکن است هنوز آماده تماس با وکیل نباشد. یک مثال ممکن است زم، باشد که یک کاربر جستجو می کند، “چگونه با یک بلیط ترافیک مبارزه کنم؟”
  • بازرسی تجاری – نشان می دهد که کاربر با یک شرکت حقوقی تماس خواهد گرفت. یک کاربر ممکن است بپرسد، “چه سوالاتی باید در طول مشاوره حقوقی بپرسم” و “وکلای آسیب های شخصی چقدر هزینه می کنند؟”
  • تراکنشی – مهم ترین کلمات کلیدی تراکنشی هستند. کاربران آماده ملاقات و استخدام وکیل هستند. این جستجوها ممکن است شامل «بهترین وکیل طلاق در تنسی» یا «وکیل آسیب‌های شخصی در نیویورک» باشد.

کلمات کلیدی مرتبط
شناسایی کلمات کلیدی مرتبط و یا کلمات کلیدی خاص جستجو شده، فرآیند نقشه برداری را آغاز می کند. اگر محتوا با آنچه جستجو شده متفاوت است، ممکن است لازم باشد مطالب خود را به روز کنید. مؤسسات حقوقی باید موارد زیر را ارزیابی کنند:

  • رتبه بندی فعلی بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)؛
  • شباهت محتوا با عبارت جستجوی مورد نظر؛ و
  • کلیدواژه هایی که سایر شرکت های حقوقی برای رتبه بندی بالا در گوگل استفاده می کنند.

تجزیه و تحلیل صفحه نتایج جستجوی گوگل می تواند تعیین کند که کلمات کلیدی معاملاتی یا اطلاعاتی هستند. اگر کاربران کلماتی مانند «چگونه» و «چرا» را جستجو کنند، معمولاً به دنبال اطلاعات عمومی هستند. از آنجایی که کاربران مرحله اطلاعاتی را پشت سر گذاشته اند و آماده ادامه کار هستند، کلمات کلیدی تراکنش بیشتر مشخص می شوند. درک تفاوت‌های قصد کاربر، شرکت‌های حقوقی را قادر می‌سازد تا استراتژی‌های نگاشت کلیدواژه مؤثرتری ایجاد کنند.

صفحه اصلی نقشه برداری کلمات کلیدی

برای شرکت های حقوقی بهتر است به قابلیت مشاهده کلمات کلیدی در موتورهای جستجوی رایج، به ویژه گوگل، نگاه کنند. ابزارهای سئو ممکن است اطلاعاتی در مورد رتبه ها در عبارات جستجوی گوگل ارائه دهند. اغلب برای شرکت های حقوقی مفید است که کلمات کلیدی را بر اساس مکان، مانند “قانون خانواده و مکان” برای صفحات اصلی بهینه کنند.

گاهی اوقات، یک صفحه فرود ممکن است از یک کلمه کلیدی استفاده کند و رتبه بالاتری داشته باشد. ممکن است گوگل صفحات را به ،وان جدیدتر از سایرین پرچم گذاری کند. یک صفحه با رتبه بالاتر شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.

نگاشت کلمات کلیدی یک فرآیند پیوسته است. این یک معامله یکباره نیست. برای تقویت سئو و دیده شدن، باید مرتباً رتبه‌بندی کلمات کلیدی خاص را در صفحات خاص نظارت کنید.

نقشه برداری کلمات کلیدی برای وبلاگ ها و مقالات
قطعات محتوا مانند وبلاگ ها و مقالات اغلب به سؤالات مشتری بالقوه پاسخ می دهند، بنابراین نگاشت کلمات کلیدی قابل اجرا است. کلمات کلیدی اطلاعاتی اغلب استفاده می شود، مانند “چگونه می توانم یک ادعای آسیب شخصی را ثبت کنم؟” این قطعات باید برای کلمات کلیدی اطلاعاتی بهینه شوند. هدف جستجو برای نگاشت کلمات کلیدی برای وبلاگ ها و مقالات مهم است.

کلمات کلیدی متنوع
گوگل در تعیین هدف جستجوگران ماهرتر شده است و می تواند صفحات را به کلمات کلیدی خاصی پیوند دهد. بنابراین، نگاشت کلمات کلیدی یک استراتژی موثر است زیرا جستجوگران از کلمات کلیدی متنوعی استفاده می کنند و نقشه برداری امکان جستجوی گسترده ای از کاربران را فراهم می کند.

به ،وان مثال، شرکت‌های حقوقی اغلب از کلمات کلیدی «وکیل» و «وکیل» استفاده می‌کنند. کلمات کلیدی رایج مانند “وکیل آسیب های شخصی” را می توان به “وکیل تصادفات رانندگی” یا “وکیل تصادف خودرو” اضافه کرد. از آنجایی که موسسات حقوقی از کلمات کلیدی مختلفی استفاده می کنند، می توانند به جای یک کلمه، چندین کلمه کلیدی را ترسیم کنند.

نگاشت کلمات کلیدی برای صفحات سوالات متداول (سؤالات متداول).

کاربران اغلب به صفحات پرسش‌های متداول نگاه می‌کنند تا ببینند آیا می‌توان به آنچه که جستجو می‌کنند در آنجا پاسخ داد. در نتیجه، استفاده از صفحه پرسش و پاسخ راه بسیار خوبی برای افزایش ترافیک وب سایت شما است. افزودن یک صفحه پرسش و پاسخ به نگاشت کلمات کلیدی نیز کمک می کند. صفحات پرسش‌های متداول پاسخ‌های مختصری به سوالاتی که مشتریان بالقوه ممکن است داشته باشند ارائه می‌دهند. هنگام جستجوی یک کلمه کلیدی رایج، گوگل ممکن است صفحات پرسش‌های متداول را فهرست کند، یا از برخی از پاسخ‌ها به ،وان یکی از تکه‌های برجسته خود استفاده کند.

گام های بعدی دیجیتال مارکتینگ
نقشه برداری کلمات کلیدی بخشی جدایی ناپذیر از هر کمپین بازاریابی است. این می تواند موفقیت سایت شما را در جایی که به صورت آنلاین رتبه بندی می کند را ش،ت دهد. بهترین استراتژی این است که با دقت کلمات کلیدی من، را برای محتوای خود انتخاب کنید و در عین حال اطمینان حاصل کنید که از آنها به صورت اسپم استفاده نمی کنید. برای ایجاد یک استراتژی کلیدواژه قوی وقت بگذارید و نتایج با یافتن محتوای شما توسط مشتریان بالقوه بیشتر و گوگل با قرار دادن وب سایت شما در بالای موتور جستجوی آنها به شما پاداش می دهد.


آنت چوتی، اسق. 20 سال پیش از دانشکده حقوق فارغ التحصیل شد و بنیانگذار آن است قلاب قانون، یک آژانس بازاریابی دیجیتال قانونی که بر شرکت های حقوقی کوچک و انفرادی متمرکز است. آنت پرفروش ترین کتاب را نوشت روی مگنت کلیک کنید: راهنمای بازاریابی دیجیتال نهایی برای شرکت های حقوقیو میزبان پاد،ت است سالن بازاریابی قانونی. او یک سخنران کلیدی و سخنران CLE در سراسر ایالات متحده و کانادا است. آنت قبلا تئاتر و کمدی حرفه ای انجام می داد که اگر همه صادق باشیم، تفاوت چند، با حوزه قانونی ندارد. Annette را می توان در پیدا کرد لینکدین یا در آنت@lawquill.com.


منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/keyword-mapping-for-law-firms/