دسته‌ها
اخبار

هیئت منصفه 5 میلیون دلار به نویسنده ای که از ترامپ به اتهام تجاوز شکایت کرده است، جایزه می دهد. چه شواهدی ادعاهای او را تأیید کرد؟


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. جایزه 5 میلیون دلاری هیئت منصفه به نویسنده ای که از ترامپ شکایت کرد…

احکام و تسویه حساب ها

هیئت منصفه 5 میلیون دلار به نویسنده ای که از ترامپ به اتهام تجاوز شکایت کرده است، جایزه می دهد. چه شواهدی ادعاهای او را تأیید کرد؟

نوشته دبرا کاسنس وایس

E. Jean Carroll می 2023

E. Jean Carroll نویسنده در 9 مه از دادگاه فدرال منهتن در شهر نیویورک خارج شد. هیئت منصفه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ را مسئول سوء استفاده ، از ستون نویس مشاوره در دهه 1990 تشخیص داد و به او 5 میلیون دلار جایزه داد. ع، توسط ست ونیگ/آسوشیتدپرس.

هیئت منصفه در یک دعوی مدنی علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دریافته اند که او از نویسنده E. Jean Carroll سوء استفاده ، کرده و او را بدنام کرده است و او مسئول 5 میلیون دلار غرامت است.

به گزارش ایرنا، این حکم روز سه شنبه پس از حدود سه ساعت بحث و بررسی صادر شد نیویورک تایمز و واشنگتن پست.

کارول ادعا کرده بود که ترامپ در دهه 1990 در رختکن برگدورف گودمن در شهر نیویورک به او تجاوز کرده و با انکار این اتفاق او را بدنام کرده است.

هیئت منصفه دریافتند که ترامپ به کارول تجاوز ، کرده اما به او تجاوز نکرده است. فرم حکم ویژه مورد استفاده در دادگاه اینجاست.

قانون نیویورک سوء استفاده ، را به ،وان تماس ، بدون رضایت تعریف می کند. تجاوز ،، رابطه ، بدون رضایت است.

برای تجاوز ، و تهمت غرامت تعیین شد.

ترامپ در محاکمه شهادت نداد، واقعیتی که وکلای کارول در سخنان پای، بر آن تاکید ،د. نیویورک تایمز.

مایکل جی فرارا، وکیل دادگستری گفت: ترامپ «هرگز به چشمان شما نگاه نکرده و تجاوز به خانم کارول را انکار نکرده است». “این به این دلیل است که او این کار را انجام داد.”

جوزف تاکوپینا، وکیل ترامپ، دستور هیئت منصفه را درخواست کرده بود که حضور ترامپ را «معذرت‌پذیر» اعلام کند.

در دستورالعمل کامل درخواستی آمده است: «در حالی که هیچ اصحاب دعوا م،م به حضور در یک دادگاه مدنی نیست، غیبت متهم در این موضوع، بنا به طرحی، از بار لجستیکی که حضور وی به ،وان رئیس‌جمهور سابق باعث دادگاه و جدید می‌شود، جلوگیری می‌کند. شهر یورک. بر این اساس، حضور او معذور است مگر اینکه و تا زم، که از سوی یکی از طرفین برای شهادت فراخوانده شود.»

بر اساس پوشش قبلی، قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس کاپلان از ناحیه ج،ی نیویورک، این درخواست را رد کرده است. توسط NBC News.

تاکوپینا استدلال کرده بود که ادعاهای کارول با انگیزه «در میان چیزهای دیگر، پول، موقعیت، دلایل سیاسی» دروغ هایی است. در طول بازجویی متقابل خود از کارول، او پرسید که چرا او فریاد نمی زند.

روبرتا کاپلان، وکیل کارول، شواهد علیه ترامپ را در بحث پای، خود بیان کرد. آن شواهد شامل:

  • شهادت کارول در طول سه روز، همانطور که در اینجا خلاصه شده است واشنگتن پست. کارول گفت: «من اینجا هستم زیرا دونالد ترامپ به من تجاوز کرد و وقتی در مورد آن نوشتم، گفت که این اتفاق نیفتاده است. او دروغ گفت و آبروی من را ،اب کرد، و من اینجا هستم تا تلاش کنم زندگی ام را پس بگیرم.
  • دو زن که شهادت دادند کارول پس از وقوع تجاوز ، به آنها گفت.
  • دو زن دیگر که شهادت دادند ترامپ بدون رضایت آنها را دست زده و بوسیده است.
  • اظهارات ترامپ که در آن او ع،ی از کارول را که همسر دومش مارلا میپ، را به تصویر می‌کشد، به اشتباه تشخیص داد. زم، که کارول برای اولین بار ترامپ را متهم کرد، گفت که به او تجاوز نمی کرد زیرا “او نوع من نیست”.
  • توقیف ترامپ که در آن او یک موضوع را رد نکرد دسترسی به هالیوود ضبطی که در آن او به گرفتن ،ن توسط اندام تناسلی رجزخو، می کرد. او روی صفحه گفت: «آنها به تو اجازه می‌دهند این کار را انجام دهی» وقتی ستاره هستی دسترسی به هالیوود نوار. ترامپ در این بی،ه گفت: «خب، از نظر تاریخی، این موضوع در مورد ستاره‌ها صادق است.»

ترامپ در سایت Truth Social، پلتفرم رسانه اجتماعی خود به این حکم پاسخ داد.

من مطلقاً نمی دانم این زن کیست. این حکم مایه شرمساری است – ادامه بزرگترین شکار جادوگران تمام دوران! او نوشت.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: «آیا ترامپ در دعوای افترا به دلیل انکار تجاوز مصون است؟ دادگاه عالی دی سی می گوید هنوز برای تصمیم گیری زود است.

ABAJournal.com: “وکلای ترامپ و متهم تجاوز بر سر پیشنهاد DNA مخالفت ،د”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/jurors-award-5m-to-writer-w،-sued-t،p-for-alleged-،ault-what-evidence-supported-her-allegations/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds