دسته‌ها
اخبار

وکیل الکس جونز مجری Infowars درخواست تجدید نظر برای تحریم 97 هزار دلاری کرد. قاضی به دلیل اظهار نظر جنسی حذف شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. خلاصه هفتگی: Infowars میزبان ال، جونز…

جمع بندی اخبار

خلاصه هفتگی: وکیل ال، جونز مجری Infowars درخواست تجدید نظر برای تحریم 97 هزار دلاری کرد. قاضی به دلیل اظهار نظر ، حذف شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP F. Andino Renal اوت

اف. اندینو رینال، وکیل ال، جونز، بنیانگذار Infowars، در جلسه استماع وکیل نورم پتیس در واتربری، کانکتیکات، در 25 اوت، به سوالات پاسخ می دهد. .

ال، جونز وکیل بنیانگذار Infowars 97 هزار دلار تحریم کرد

F. Andino Reynal، وکیل نظریه‌پرداز توطئه و بنیانگذار Infowars، Alex Jones، به HuffPost گفت که مطمئن است که برنده لغو تحریم 97169 دلاری اعمال شده علیه او خواهد شد. قاضی مایا گورا گمبل از تگزاس در 24 آوریل رینال را به دلیل طرح ادعایی برای به تأخیر انداختن محاکمه افترا جونز با شروع ا،اج به دادگاه فدرال و تکیه بر پرونده ورش،تگی بد نیت تحریم کرد. رینال به هاف پست گفت: «اینجا هیچ سوء نیتی وجود نداشت. او به نشریه دیگری گفت که او وکیلی نیست که ورش،تگی سه شرکت پوسته جونز را اعلام کرده است. (هاف پست، نیوز-تایمز، گمبل 24 آوریل و 13 ژانویه سفارشات)

قانون جدید جورجیا، دادستان های “سرکش” را هدف قرار می دهد

برایان کمپ، فرماندار جمهوری خواه جورجیا، قانونی را امضا کرده است که کمیسیونی را با اختیار ایجاد نظم و انضباط و برکناری دادستان ها و وکلای کل “سرکش” منطقه امضا کرده است. کمپ گفت که دادستان‌های «چپ افراطی» به مجرمان خطرناک کارت‌هایی می‌دهند که از زندان خارج شوند. دلایل ا،اج عبارتند از ناتو،، کوتاهی «عمدی و مداوم» در انجام وظایف، و محکومیت برای جرایم توهین اخلاقی. (قانون 360، قانون بلومبرگ)

عدالت شهر حذف شد، تا حدی به دلیل نظرات ،

دادگاه عالی نیویورک یک قاضی شهر در گیلفورد نیویورک را تا حدی به دلیل اظهارات ، برکنار کرد. قاضی، قاضی جرمی ال پرسونز، به دادستان و یک وکیل عمومی در دادگاه گفت که او “رابطه سه طرفه با همسر سابق خود و یک زن دیگر داشته است، اما دو زن او را از رابطه جدا ،د.” یافته های پرونده اخلاقی علیه او. سایر اعمال ناشایست شامل گذاشتن اسلحه خود روی نیمکت، عدم همکاری در ممیزی سوابق دادگاه، نادیده گرفتن بلیط های راهنمایی و رانندگی، و نمایش بر،ب ضربه گیر که روی آن نوشته شده بود «موجودها باعث می شوند من لبخند بزنم» بود. (Law.com، بالاتر از قانون، دادگاه استیناف ایالت نیویورک سفارش 9 اردیبهشت)

قاضی به دلیل رفتار توقف ترافیک تعلیق می شود

قاضی سی. کارتر ویلیامز از مورفیلد در شهرستان هاردی، ویرجینیای غربی، به دلیل شناسایی خود به ،وان قاضی در حین توقف ترافیک، به مدت شش ماه بدون دستمزد تعلیق شد. تبدیل شدن به “به وضوح آشفته”؛ و سپس با یک ستوان پلیس، رئیس پلیس، رئیس پلیس سابق، رئیس قاضی و شهردار برای شکایت تماس گرفت. ویلیامز همچنین باید به مدت دو سال از نظارت برنامه کمک قضایی و وکیل ویرجینیای غربی پیروی کند و 5000 دلار جریمه بپردازد. (Law.com، سرویس خبری دادسرا، تصمیم 4 می توسط دادگاه عالی استیناف ویرجینیای غربی)




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/weekly-briefs-alex-jones-lawyer-appeals-97k-sanction/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds