دسته‌ها
اخبار

وکیل تگزاس متهم است که نوشیدنی های همسرش را با داروی سقط جنین مخلوط کرده است


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل تگزاس متهم به هک ، همسر…

عدالت کیفری

وکیل تگزاس متهم است که نوشیدنی های همسرش را با داروی سقط جنین مخلوط کرده است

نوشته دبرا کاسنس وایس

غلتک و قرص

یک وکیل تگزاسی با دو اتهام به اتهام استفاده از نوشیدنی های همسرش با داروی سقط جنین پس از شروع تلاش برای آشتی ،شویی مواجه است.

میسون هرینگ، 38 ساله، از هیوستون در اوایل این ماه به اتهامات جنایت حمله به یک فرد باردار و تجاوز اجباری متهم شد. قانون و جرم و جنایت گزارش ها.

را واشنگتن پست، KTRK، نگهبان و بالاتر از قانون پوشش نیز دارند

آنتونی اوسو، دستیار دادستان منطقه در بخش خشونت خانگی که به این پرونده اختصاص داده شده است، به KTRK گفت که نوزاد نارس به دنیا آمد اما سالم است.

قانون و جرم مرتبط با یک قولنامه توسط بازپرس پلیس هیوستون در این پرونده.

همسر هرینگ به بازرسان گفت که او و همسرش در مشاوره زوج‌ها شرکت داشتند وقتی به او گفت که باردار است. همسرش گفت که هرینگ با زن دیگری درگیر بوده است و ظاهراً او بعداً به او گفت که حاملگی “برنامه های او را ،اب می کند و او را شبیه به یک ، می کند.”

زن ادعا کرد که شاه ماهی شروع به گفتن به او کرد که باید آب بیشتری بنوشد. او در 17 مارس به خانه او آمد، یک فنجان پر از آب به او داد و گفت تا زم، که تمام آن را ننوشد، آنجا را ، نخواهد کرد. زن گفت پس از شروع به نوشیدن متوجه شد که آب کدر است و از شاه ماهی در مورد آن پرسید. او کدر بودن را به فنجان ،یف یا لوله های بد نسبت داد و با فنجان رفت.

همسرش گفت 30 دقیقه بعد با گرفتگی عضلات و اسهال و به دنبال آن خونریزی بسیار بیمار شد. به اورژانس رفت.

همسرش گفت که شاه ماهی چندین بار دیگر برای او نوشیدنی آورد که ظاهراً مواد ناشناخته ای در آنها وجود داشت. او آنها را ننوشید.

در 24 آوریل، زن شوهرش را در دوربین های نصب شده بیرون خانه اش مشاهده کرد. او در حال تمیز ، کامیون خود بود و ، ها را به حاشیه می برد، که برای او غیرعادی بود زیرا او کارهای خانه را انجام نمی داد. بعد از رفتن شوهرش، زن ، ها را چک کرد. او دارویی به نام Cyrux پیدا کرد که دارویی از یک داروخانه مکزیکی حاوی داروی سقط جنین میزوپروستول است.

در این سوگندنامه آمده است که شاه ماهی نیز در 26 آوریل در ویدئویی ضبط شده است که چیزی را از یک کیسه زیپ بسته در نوشیدنی خود خالی می کند. زن به پلیس رفت و نوشیدنی هایی را که ذخیره کرده بود رو کرد. اوسو به KTRK گفت که شش نفر به آزمایشگاه فرستاده شدند و حداقل دو نفر آنها میزوپروستول داشتند.

شاه ماهی با وثیقه 30000 دلاری آزاد شده است.

دان کوگدل، وکیل هرینگ، در بی،ه ای به KTRK گفت که او و هرینگ “بسیار مشتاقانه منتظر روز ما در دادگاه هستند و کاملا متقاعد شده اند که ما پیروز خواهیم شد.”

شاه ماهی بود دارای مجوز در تگزاس در سال 2011، با توجه به وکلای ایالتی تگزاس. زمینه های کاری او در موسسه حقوقی هرینگ شامل اختلافات تجاری، پرونده های جراحات شخصی و قانون نفت و گاز است. او فارغ التحصیل کالج حقوق تگزاس ج،ی در هیوستون است وب سایت موسسه حقوقی.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyer-is-accused-of-،ing-wifes-drinks-with-abortion-drug/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds