دسته‌ها
اخبار

وکیل می گوید خدمات اجتماعی «قابل قبول» نیست، زندان را به جرم تف کردن به جرم انتخاب می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. وکیل می گوید خدمات اجتماعی «قابل قبول» نیست…

عدالت کیفری

وکیل می گوید خدمات اجتماعی «قابل قبول» نیست، زندان را به جرم تف ، به جرم انتخاب می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

دستبند

تصویر از Shutterstock.

یک وکیل در ایالت ویسکانسین روز سه‌شنبه به دلیل تف ، بر روی یک نوجوان سیاه‌پوست در جریان تظاهرات سال ۲۰۲۰، زندان را به خدمات اجتماعی ترجیح داد.

شوروود، ویسکانسین، وکیل استف، راپکین، 67 ساله، یک سال حبس مشروط و 100 ساعت خدمات اجتماعی را رد کرد. میلواکی ژورنال سنتینل، فا، 6 و WISN. در نتیجه، او در عوض به 60 روز زندان محکوم شد.

راپکین علیرغم شهادتش مبنی بر اینکه به سمت معترض 17 ساله آن زمان، اریک لوکاس سوم، تف کرده بود، در ماه آوریل محکوم شد. این حادثه در سال 2020 اتفاق افتاد و در فیلم ضبط شد.

لورا کریولو، قاضی شهرستان میلواکی، روز سه‌شنبه به راپکین گفت که افسران مشروط می‌توانند به یافتن خدمات اجتماعی من، کمک کنند، اما راپکین گفت که این “قابل اجرا” نخواهد بود. WISN در مورد پاسخ راپکین گزارش داد.

راپکین گفت: “افتخار شما، هیچ ، مرا نمی خواهد.” من نمی توانم خانه ام را به دلیل تهدید به مرگ ، کنم. هیچ ، نمی خواهد من داوطلب شوم. من در سال گذشته فقط برای سلامت روان خودم تلاش کرده ام.

او گفت که “ترجیح می دهد همین الان به زندان برود و از آن مراقبت کند.”

راپکین با دستبند از دادگاه خارج شد.

وکیل راپکین، آنتونی کاتن، پس از جلسه دادرسی گفت که راپکین به ،وان نژادپرست شناخته شده است و از زمان وقوع حادثه توسط همسایگان دوری گزیده است.

راپکین هنوز به دلیل زانو زدن یک افسر پلیس در کشاله ران در جریان درگیری بیرون از خانه اش، با شارژ باتری مواجه است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/lawyer-says-community-service-isnt-viable-c،oses-prison-for-spitting-misdemeanor/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds