دسته‌ها
اخبار

چه چیزی رهبران تجاری شرکت های حقوقی را بیشتر نگران می کند؟ گزارش جدید می گوید حملات سایبری، اقتصاد و دستمزد وابسته



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. چه چیزی بیشتر رهبران شرکت های حقوقی را نگران می کند؟…

مدیریت تمرین

چه چیزی رهبران تجاری شرکت های حقوقی را بیشتر نگران می کند؟ گزارش جدید می گوید حملات سایبری، اقتصاد و دستمزد وابسته

نوشته دبرا کاسنس وایس

بر اساس گزارشی که روز پنجشنبه منتشر شد، احتمال حملات سایبری اغلب به ،وان یک نگر، بزرگ برای رهبران شرکت های حقوقی و به دنبال آن خطرات ناشی از حقوق بالای همکاران و فشارهای اقتصادی عمومی ذکر شده است.

بر اساس گزارش ها، این نگر، ها جایگزین رقابت برای استعدادها به ،وان بالاترین خطر بالای سودآوری در سال جاری شد گزارش رهبران تجاری شرکت حقوقی 2022 از تامسون رویترز، مرکز اخلاق و حرفه حقوقی در مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون، و موسسه مشارکت ارزش واقعی.

گزارش است در اینجا موجود است.

این گزارش بر اساس نظرسنجی اکتبر از شرکای مدیریتی، افسران عملیاتی، مدیران ارشد مالی و سایر رهبران تجاری در شرکت‌های حقوقی است. این نظرسنجی 50 پاسخ به دست آورد.

این گزارش خاطرنشان کرد که سال 2021 بر اساس معیارهای عملکردی “یک سال رکورد دیگر” برای شرکت های حقوقی بود، اما در سال 2022، “، هایی در این نمای کلی مثبت ظاهر شد.”

در این گزارش آمده است که شرکت‌های حقوقی برای استعدادیابی با هم رقابت می‌کنند، با هزینه‌های بالاتر و کاهش تقاضا در برخی حوزه‌های عملی روبرو هستند.

۴۲ درصد از رهبران شرکت‌های حقوقی، نقض‌های امنیتی، از دست دادن داده‌ها، هک و باج‌افزار را به‌،وان ریسک بالایی برای سودآوری شرکت ارزیابی ،د. بیشترین مواردی که به ،وان حامل خطرات بالا ذکر شد، فشارهای اقتصادی عمومی و حقوق و دستمزد همکاران بود که هر کدام توسط 32 درصد از پاسخ دهندگان ذکر شد.

این مطالعه به دنبال دو گزارش دیگر درباره وضعیت مالی شرکت حقوقی منتشر شده در این هفته است.

بررسی بیش از 120 شرکت حقوقی عمدتاً بزرگ توسط گروه تخصصی حقوقی و، فارگو نشان داد که درآمد شرکت حقوقی در نه ماه اول سال 2022 به طور کلی 4.6 درصد افزایش یافته است که نسبت به 14.4 درصد در این زمان در سال گذشته کاهش یافته است. هزینه ها 12.8 درصد افزایش یافت که منجر به کاهش 7.3 درصدی درآمد خالص شد.

تعداد سرپرستان وکلا 4.8 درصد افزایش یافت در حالی که بهره وری 5.3 درصد کاهش یافت.

گروه تخصصی حقوقی و، فارگو در خلاصه‌ای از نتایج نظرسنجی خود گفت: «شرکت‌ها تمایلی به کنار گذاشتن وکلایی که اخیراً استخدام شده‌اند، ندارند، اما اتکا به ساییدگی طبیعی و استفاده مجدد از همکاران نتایج رضایت‌بخشی را ارائه نکرده است». بنابراین، ما شروع به شنیدن بررسی‌های عملکرد سخت‌تر برای مدیریت استفاده کرده‌ایم. به نظر نمی‌رسد که ا،اج رسمی هنوز یک موضوع فراگیر باشد.»

Law.com پوشش داشت.

نظرسنجی دیگری از ۱۹۵ شرکت حقوقی عمدتاً بزرگ‌تر آمریکایی و بین‌المللی توسط گروه حقوقی Citi Global Wealth at Work’s نشان می‌دهد که طبق یک خلاصه، درآمد در ۹ ماه اول سال ۴.۱ درصد افزایش یافته است. منتشر شده توسط Law.com.

بر اساس خلاصه‌ای که توسط مقامات گروه حقوقی Citi Global Wealth at Work’s منتشر شد، «تعدیل در رشد درآمد» عمدتاً به دلیل کاهش 1.2 درصدی تقاضا بود.

در این خلاصه آمده است: «بر خلاف عملکرد فوق‌العاده این شیوه‌ها در سال 2021، ما همچنان شاهد کاهش قابل‌توجه در فعالیت‌های M&A و بازار سرمایه در این بازار پر نوسان بودیم. ما همچنین نظرات متفاوتی را در مورد دعاوی قضایی شنیده‌ایم، و در حالی که شرکت‌ها به ما گفتند که انتظار دارند ورش،تگی و بازسازی مالی در نیمه دوم سال جاری آغاز شود، ما هنوز شاهد افزایش قابل توجهی در این مرحله نبوده‌ایم.

از سوی دیگر، شیوه‌های مدیریت سرمایه‌گذاری و سهام خصوصی شلوغ بوده است و می‌شنویم که سطوح فعالیت نظارتی و مالکیت م،وی قوی است.»




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/what-most-worries-law-firm-business-leaders-cyberattacks-the-economy-and-،ociate-pay-report-says/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds