دسته‌ها
اخبار

چیزهای کمی مانند IRS وکالت بد را متوقف می کند


غول تاجر کوچک را می گیرد و به دار می آویزد و تاجر کوچک را تکان می دهد تا پول بیاندازداگر می توان از میراث آل کاپون و فرانک لوکاس یک چیز یاد گرفت، این است: مالیات های ل،تی خود را بپردازید! در اینجا ،مت سرگرم کننده است، شما حتی لازم نیست یک رئیس بزرگ باشید تا از این توصیه بهره مند شوید. می د،د چه ،ی باید به این ،د ،د توجه می کرد؟ مارک کاربوتی:

دفتر دادست، ناحیه کانکتیکات آمریکا اعلام کرد، مارک کاربوتی، وکیل والینگفورد به دلیل فرار مالیاتی به 15 ماه زندان و دو سال آزادی تحت نظارت محکوم شد. قاضی ناحیه ایالات متحده سارالا وی ناگالا همچنین به Car،i دستور داد تا 750180 دلار مالیات، بهره و جریمه را بازپرداخت کند.

طبق اسناد دادگاه، کاربوتی، یک وکیل آسیب های شخصی، حدود 585025 دلار مالیات بر درآمد حاصل از فعالیت های حقوقی و درآمد اجاره ای خود را به خدمات درآمد داخلی برای سال های مالیاتی 2013 تا 2017 گزارش کرده است.

او حداقل 12 اخطار از خدمات درآمد داخلی دریافت کرد که مبالغ مالیاتی او و نحوه پرداخت آنها را بیان می کرد، اما کاربوتی از پرداخت مالیات طفره رفت و پس از اینکه IRS آنها را دریافت کرد، حساب های بانکی شخصی خاصی را بست. دادستان ها گفتند که او سپس پول را در شرکت های با مسئولیت محدود که در ارتباط با دارایی های املاک او ایجاد شده اند، سپرده گذاری کرد. کاربوتی در 1 دسامبر 2022 به یکی از اتهامات فرار مالیاتی اعتراف کرد.

من مطمئن نیستم که چه ،ی وکلای بهتری بین IRS و Disney دارد، اما من مطمئنم که نمی خواهم بفهمم. گوش کنید، اگر سازمان امور مالیاتی به شما بگوید چقدر بدهکار هستید و چگونه می تو،د پول آنها را دریافت کنید، به آنها توجه کن. حداقل کاربوتی عقل سلیمی برای گوش دادن به ضرب المثل ک،یک نداشتن وکیل خود داشت:

[D]مشاور حقوقی ویلیام اف داو از جاکوبز و داو استدلال کرد که رفتار کاربوتی نتیجه دو مشکل مهم سلامتی بود و این مشکلات بر سلامت روان او تأثیر گذاشت.

«از یک منظر، [Car،i’s] پرونده تقریباً یک کاریکاتور نتفلی، است.” «یک وکیل 40 ساله به ، الکلی، مواد مخدر و قمار می پردازد، همسرش را ، می کند، موکلانش را نادیده می گیرد و فعالیت وکالت خود را در تعقیب سبک زندگی لذت جویانه از بین می برد. در طول مسیر البته سال ها مالیاتش را نمی دهد. تصویر چندان دلسوزانه ای نیست و شاید مبنایی راحت برای اختلاف در زیر دستورالعمل های مجازات نباشد. اما این کاریکاتور دقیق نیست.»

من آن را با شما واقعی نگه می دارم، برادر – این برای من بسیار دقیق به نظر می رسد. می‌دانم که این امر باعث ش،ته شدن نزاکت دادگاه می‌شد، اما من حداقل 13.50 دلار می‌پرداختم تا قاضی فریاد بزند: “پس دروغ را پیدا کن، رفیق!” می فهمم، می فهمم؛ شما باید از مشتری خود دفاع کنید اما ارائه فهرستی از اعمال بد و پاشیدن آن با عبارت «مشکل من فقط باعث افتخار شما بود» آنقدر که انتظار دارید دفاعی قوی نیست.

وکیل کانکتیکات به دلیل فرار مالیاتی به زندان محکوم شد [Law.com]


کریس ویلیامز در ژوئن 2021 مدیر رسانه های اجتماعی و دستیار سردبیر برای Above the Law شد. میم‌های دانشکده حقوق برای T14s Edgy. او میسوری را به قدری تحمل کرد که از دانشگاه واشنگتن در دانشکده حقوق سنت لوئیس فارغ التحصیل شد. او یک قایق ساز سابق است که نمی تواند شنا کند، یک نویسنده منتشر شده در نظریه نژاد انتقادی، فلسفه و طنز، و علاقه ای به دوچرخه سواری دارد که گهگاه همسالانش را آزار می دهد. می‌تو،د از طریق ایمیل به آدرس [email protected] و از طریق توییت در این آدرس با او تماس بگیرید @WritesForRent.




منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/few-things-stop-bad-lawyering-like-the-irs/