دسته‌ها
اخبار

LawPay ویژگی های زمان سنجی را اضافه می کند (2023)


به راحتی می‌توان فرض کرد که شرکتی که سال‌ها می‌شناسیم، تنها کاری را انجام می‌دهد که ما ابتدا آن‌ها را می‌شناختیم. وکلا می دانند LawPay به ،وان پردازشگر برجسته پرداخت برای شرکت های حقوقی. LawPay در حال گسترش خدمات خود است که شامل صورتحساب، حسابداری اعتماد، ردیابی زمان و ردیابی هزینه ها می شود.

به گفته لیسا هور،ک، مدیر ارشد محصول در AffiniPay، این ویژگی‌های جدید LawPay Pro «مدیریت صورت‌حساب شما را کامل می‌کند». LawPay به ارائه ویژگی هایی که می شناسید و دوست دارید ادامه می دهد. ابزارهای اضافه شده LawPay Pro اطلاعات و اقدامات مرتبط بیشتری را در یک مکان قرار می دهد.

صورتحساب

LawPay Pro ویژگی موجود “قبض سریع” را با توانایی ایجاد فاکتور با موارد خط جداگانه در پنج مرحله آسان گسترش می دهد:

  1. مخاطبی را برای دریافت صورتحساب انتخاب کنید یا مستقیماً از صفحه صورتحساب یک مخاطب جدید ایجاد کنید.
  2. در صورت تمایل، یک مورد را برای پیوست به فاکتور انتخاب کنید. می تو،د بدون اضافه ، موارد فاکتور کنید.
  3. حساب بانکی را که می خواهید وجوه به آن واریز شود انتخاب کنید.
  4. شرایط پرداخت و تاریخ سررسید را تنظیم کنید.
  5. موارد خطی را به فاکتور اضافه کنید. هر خط دارای هفت فیلد است:
    • الف) نوع ورود، که می تواند یک ورودی زم،، هزینه یا مبلغ ثابت هزینه باشد.
    • ب) تاریخ آن مورد؛
    • ج) نوع فعالیت، انتخاب شده از یک لیست قابل تنظیم؛
    • د) یادداشت یا شرح؛
    • ه) نرخ ساعتی یا ثابت.
    • و) مقدار، مانند تعداد ساعت. و
    • ز) اینکه آیا کالا غیرقابل قبض است یا خیر.

ذخیره فاکتور، پیش‌نویسی را برای کاربر ایجاد می‌کند تا پیش‌نمایش کند و سپس برای مخاطب ارسال کند. فاکتور شامل گزینه های پرداختی است که شرکت در LawPay در دسترس قرار می دهد. شرکت می تواند متن پیش فرض را برای پیام همراه فاکتور تنظیم کند که کاربران می توانند آن را بر اساس هر پیام ویرایش کنند.

مخاطب فاکتور را از طریق ایمیل با نسخه PDF پیوست دریافت می کند و می تواند روی دکمه «اکنون پرداخت» کلیک کند یا با اسکن یک کد QR پرداخت کند. با کلیک ، روی پیوند ایمیل یا اسکن کد QR، مخاطب به جای صفحه حقوقی «عمومی» شرکت، به صفحه پرداخت برای آن فاکتور خاص می‌رود، و باعث صرفه‌جویی در کار ردیابی و آشتی بیشتر شرکت می‌شود.

در نهایت، LawPay Pro به شرکت ها اجازه می دهد تا پرداخت ها را از طرف مخاطبین ثبت کنند، مانند زم، که مشتری با کارت اعتباری برای پرداخت فاکتور تماس می گیرد. LawPay نحوه پرداخت هر فاکتور را یادداشت می کند، بنابراین شرکت می تواند به گذشته نگاه کند و ببیند که مشتریان با کدام روش پرداخت می کنند. و البته، فاکتورها را می توان از یک حساب ام، پرداخت کرد.

درخواست های اعتماد

با LawPay Pro، شرکت می‌تواند درخواست‌های اعتماد جدید و درخواست‌های تجدید اعتماد صادر کند. هنگام درخواست اعتماد، کاربر به شش سوال پاسخ می دهد:

  1. یک مخاطب را برای دریافت درخواست اعتماد انتخاب کنید.
  2. مبلغ درخواستی را وارد کنید.
  3. تاریخ سررسید را وارد کنید.
  4. برای دریافت وجوه واریز شده یک حساب اعتماد انتخاب کنید.
  5. به صورت اختیاری، وجوه دریافتی را به یک مورد خاص اختصاص دهید.
  6. متن ایمیل را برای همراه با درخواست وارد کنید. شرکت می تواند متن پیش فرض را تنظیم کند.

از دیدگاه مشتری، تجربه پس از دریافت درخواست اعتماد مشابه دریافت فاکتور است.

برگه صورتحساب مکان مرکزی برای ردیابی وضعیت فاکتورها و درخواست های اعتماد است. کاربران می توانند ببینند گیرنده فاکتور را مشاهده کرده است یا ایمیل درخواست اعتماد. هر فاکتور و درخواست اعتماد دارای تاریخچه کاملی از زمان ایجاد، ارسال به مشتری، پرداخت و با چه روشی است.

ردیابی زمان و هزینه

وارد ، زمان و هزینه ها

LawPay Pro شامل ردیابی زمان و هزینه است، بنابراین کاربران می توانند رویدادها را وارد کرده و هزینه ها را در صورت وقوع ثبت کنند. در پایان ماه، شرکت می تواند یک فاکتور دقیق برای مخاطب ایجاد کند.

ورود هزینه ها به طور مشابه با ورود زمان انجام می شود، با این تفاوت که کاربران می توانند رسیدها را به هزینه ها پیوست کنند. در هر نقطه، می‌تو،د به تب Billing بروید و Time Entries یا Expenses را انتخاب کنید تا تمام ورودی‌ها یا هزینه‌های باز و فاکتور شده را ببینید.

صورتحساب از ورودی های زمان و هزینه ثبت شده

در زمان صورتحساب، به تب Billing و سپس Invoices رفته و روی Create Invoice کلیک کنید. LawPay Pro از کاربر می خواهد که یک مخاطب و سپس یک مورد را انتخاب کند. هنگامی که کاربر یک مورد را انتخاب می کند، همه ورودی های غیر فاکتور، هم برای زمان و هم برای هزینه، مرتبط با آن پرونده به ،وان موارد خط “از پیش پر شده” ظاهر می شوند. کاربر می تواند هر مورد خطی را تغییر دهد یا مواردی را که قبلا وارد نشده است اضافه کند. در نهایت، کاربر می تواند تخفیفی را به صورت دلاری یا درصدی در صورتحساب لحاظ کند.

ویژگی های بیشتر “این عالی می شد اگر” بود

برای شرکت‌های LawPay کنونی، Pro یک ابرمجموعه از محصول موجود است. علاوه بر ابزارهای صورت‌حساب جدید، LawPay Pro ویژگی‌های پرداخت، مخاطبین و گزارش‌دهی را بهبود بخشید.

مبلغ پرداختی

برگه پرداخت های LawPay Pro حاوی یک لیست در حال اجرا از تمام تراکنش ها است. کاربران می‌توانند بر اساس حساب بانکی، هم حساب‌های عملیاتی و هم حساب‌های اعتمادی فیلتر کنند، فاکتورهای باز و درخواست‌های اعتماد را بر اساس هر مشتری ببینند، و از مشتری، که با کارت اعتباری تلفن می‌کنند یا از پرداخت‌های آفلاین استفاده می‌کنند، پرداخت‌ها را دریافت کنند.

مخاطب

تب Contacts از ویژگی‌های اضافه‌شده صورت‌حساب LawPay Pro بهره می‌برد. مخاطبین می توانند به مواردی برای موارد ردیابی اولیه مرتبط با یک مخاطب خاص پیوند دهند. ردیابی زمان نیز از این پیوند سود می‌برد، زیرا بیشتر وکلا به جای تماس، به فکر وارد ، زمان برای یک پرونده هستند، به خصوص برای هر دو یا چند پرونده. برگه صورتحساب مخاطب، جواهر است. کل تاریخچه اعتماد مخاطب، درخواست های اعتماد، فاکتورها، تخصیص اعتماد و پرداخت های خودکار برنامه ریزی شده را در یک مکان نمایش می دهد.

گزارش ها

LawPay Pro مبتنی بر زیرساخت گزارش‌دهی فعلی LawPay است. گزارش‌های جدید یا بهبود یافته برای Pro عبارتند از:

  • گزارش فاکتور قدیمی که فاکتورهای عقب افتاده را نشان می دهد.
  • گزارش حساب های دریافتنی؛
  • خلاصه معاملات ماهانه؛
  • خلاصه حساب اعتماد؛
  • گزارش فعالیت حساب اعتماد؛ و
  • گزارش ورود زمان کاربر

همه چیز را در داشبورد ببینید

داشبورد LawPay Pro که در برگه Home موجود است، همه چیز را با هم جمع می‌کند و به کاربران یک دید کلی از شرکت ارائه می‌دهد. این نمایش یک مرحله‌ای معیارهای کلیدی شرکت را در رابطه با فاکتورها، تراکنش‌ها و ورودی‌های زم، نشان می‌دهد. LawPay Pro در حال حاضر در مرحله بتا است. ثبت نام برای لیست انتظار دسترسی زودهنگام در LawPay.com

نسخه ی نمایشی LawPay Pro

آ،ین به روز رس، در 21 آوریل 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/lawpay-timekeeping-billing/