برندهای بزرگ احساسی فوری و احشایی ایجاد می کنند. اگر لوگوی اپل، کوکاکولا، مک دونالد یا نایک را ببینید، مید،د که چیست و فوراً با آن ارتباط برقرار میکنید. اپل دستگاه های دیجیتالی پیشرفته تولید می کند. کوکا نوشابه تولید می کند. مک دونالد فست فود است. نایک عملکرد ورزشی است. شما می تو،د با این توصیفات مخالفت کنید، اما درک مش،ی از آنچه شرکت می سازد و بازار هدف آن کیست وجود دارد. این همان برندسازی است.
اغلب برندسازی شرکت های حقوقی مبهم است. با 1.3 میلیون وکیل در آمریکا، برای یک شرکت دشوار است که در یک بازار اشباع شده برجسته شود. Postali به شرکت شما کمک می کند تا توسط مشتریان من، مورد توجه قرار گیرد.
راهنمای برندسازی شرکت حقوقی
Postali یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که منحصراً با شرکت های حقوقی کار می کند. برخلاف بسیاری از بازاریابان دیجیتال، Postali مکالمه را با طرح فروش در مورد سئو یا طراحی وب سایت شروع نمی کند، اگرچه هر دو را ارائه می دهند.
Postali با همکاری با شرکت برای تعریف برند خود شروع می کند. این فرآیند در راهنمای برندسازی به اوج خود می رسد، که اصول و مشخصات آن بر نحوه ارائه خود شرکت در داخل و خارج حاکم است. تعامل راهنمای برندینگ Postali مفهوم بیشکل برندسازی را به دو محصول مشخص تبدیل میکند: داراییهای نوشتاری و داراییهای بصری.
دارایی های مکتوب
در حالی که آرم ها، رنگ ها و فونت ها – دارایی های بصری – بیان عمومی آشکار یک برند هستند، این دارایی های بصری از چیزی الهام می گیرند. لوگوی فدرال ا،پرس دارای یک فلش بین «E» و «x» است، زیرا فد، معتقد است مأموریتش ارسال بستههایی است که قطعاً باید یک شبه وجود داشته باشند. «پیکان لبخند» روی جعبههای آمازون، مأموریت آن را به ،وان فروشگاهی که همه چیز را از A تا Z به فروش میرساند، تقویت میکند. داراییهای بصری از درک ،بوکار سرچشمه میگیرند.
به همین دلیل Postali با شکل دادن به پنج دارایی مکتوب شروع می کند. اینها به ،وان قطبنمای شرکت برای تصمیمگیری و ستاره اصلی برای ایجاد داراییهای بصری هستند. دارایی های مکتوب عبارتند از:
1) مخاطبان هدف: مشتریان ایده آل شرکت را بر اساس جمعیت شناسی و رفتارها تعریف کنید. شناخت این گروه هدف بر «کجا»، «زمان» و «چگونه» بازاریابی تأثیر میگذارد. همچنین به جذب مشتری و شناسایی اینکه چه ،ی یک مشتری خوب پس از اولین “لمس” شرکت است کمک می کند. درک کنید که هدف شرکت جذب چه ،، است.
Sam Ballinger، مدیر طراحی Postali، مثالی ارائه کرد: «مشتریان ایدهآل ما به خوبی آگاه هستند و معمولاً قبل از تصمیمگیری برای استخدام ما، تحقیقات خود را انجام میدهند.» جمعیت شناسی “خوب آگاه” است و رفتار کلیدی “انجام تحقیقات خود” است.
بنابراین، این به چه م،است؟ اگر آنها تحقیقات خود را انجام دهند، مواد شرکت باید بر روی ماهیت و جزئیات تأکید کنند. آنها باید توضیحات پسزمینه را کم اهمیت جلوه دهند، زیرا افراد آگاه قبلاً در مورد اصول اولیه تحقیق کردهاند.
2) بی،ه موقعیت: یک بی،ه موقعیت خوب شامل سه ،صر است: (الف) می گوید محصول چیست، (ب) محصول برای چه ،ی است، و (ج) چرا باید از محصول استفاده کرد. مثال سام: «ما در زمینه قانون غیرانتفاعی پیشگام هستیم…[for] باعث شود مشتریان آگاه…[to] تحقق آنها را پشتیب،، راهنمایی و اجرا کنید.»
این محصول خدمات شرکت است، اما به طور منحصر به فرد ارائه می شود – وکلا صرفاً «وکیل» یا «وکیل غیرانتفاعی» نیستند، بلکه «پیشگامان این حوزه هستند». این محصول برای هر غیرانتفاعی نیست، بلکه برای «مشتریان آگاه به علت» است. شرکت فقط یک نیاز را برآورده نمی کند، بلکه چشم انداز مشتری را «پشتیب، (ها)، راهنمایی (ها) و اجرا می کند.
سام زبان فعال و پر جنب و جوشی را تشویق می کند که در داخل شرکت و مشتریان بیرونی طنین انداز می کند.
3) بی،ه ماموریت: این بی، است که به راحتی قابل ارتباط و درک از هدف شرکت است. مثال سام: “برای استفاده از قانون برای دفاع از مشتریان خود، صدای فرزندان آنها و ارائه آینده ای روشن تر به خانواده ها.”
بی،ه ماموریت به ،وان ستاره شمالی شرکت عمل می کند. هر تصمیم تجاری باید از ماموریت پشتیب، کند یا حداقل به آن آسیب نرساند. آیا یک استخدامی آینده نگر در مصاحبه تأثیر می گذارد که بهبود فرزندان و خانواده ها به آنها انگیزه می دهد؟ چه فرصتهای حمایت مالی یا خدمات اجتماعی شرکت را به مخاطبان هدف خود معرفی میکند و در عین حال خانوادهها را بهبود میبخشد؟
4) ارزش های اصلی: اینها نباید تمام ویژگی های مطلوب شرکت را برشمرد. در عوض، ارزش های اصلی باید آنچه را که بنیادی و اساسی است بررسی کنند. ارزش های اصلی باید با سایر دارایی های مکتوب منسجم باشد. چه ارزش هایی توسط تیم و در حالت ایده آل با مشتریان مش، است؟ ارزش های اصلی می تواند فضایل ساده ای مانند صداقت و کار گروهی باشد. شخصیت یا مأموریت شرکت ممکن است ارزشهای عملمحور مانند «قهرمان بودن» را تضمین کند.
5) ارزش پیشنهادی: پیشنهاد ارزش یک شرکت عبارت است از تیتر یا خبر قبلی. چرا ،یدار باید این شرکت را انتخاب کند؟ کوتاهی کلید است. به آنها علاقه کافی را نسبت به مشتری برای برداشتن گام بعدی برانگیزید.
مثال سام یک شرکت آسیب های شخصی است که “روشی بدون درد برای دریافت کمک قانونی” را تبلیغ می کند. انعطاف پذیری این گزاره به فرد مبتلا اجازه می دهد تا بسیاری از اشکال بی درد را تصور کند، مانند فرآیند مصرف بدون درد یا تجربه مشتری بدون درد. یک پیشنهاد قدرتمند در چند کلمه چیزهای زیادی را می گوید.
دارایی های بصری
راهنمای نام تجاری Postali شامل سه دارایی بصری است: لوگو، پالت رنگ و خانواده فونت.
در حالی که لوگو ذاتاً فردی است، سم راهنمایی در مورد رنگ ها و فونت ها ارائه می دهد. پالت رنگ یک شرکت از چهار تا شش رنگ تشکیل شده است. هر یک نقش اصلی یا فرعی را ایفا می کند (به ،وان مثال، ،وان در مقابل ،وان یا متن اصلی). بسته به شخصیت شرکت و بازار هدف، انتخاب فونت ممکن است سنتی یا مدرن باشد. بعضی اوقات، Postali فونت های سنتی و مدرن را با هم ،یب می کند تا منع، کننده یک شرکت قدیمی است که راه حل های جدیدی ارائه می دهد.
فرآیند
Postali فرآیند خلاقیت را به چهار مرحله ت،یم می کند. ابتدا، مشتریان پرسشنامه ای را تکمیل می کنند تا به Postali کمک کند شخصیت شرکت و “چرا اکنون” را برای برندسازی درک کند. دوم، تیم خلاق Postali و شرکت یک تماس اکتشافی برگزار میکنند که پرسشنامه بحث را هدایت میکند. سوم، Postali موضوعات مورد توافق را اصلاح می کند. چهارم، Postali پیشنویس داراییهای نوشتاری و بصری را تولید میکند، که قبل از پایان یافتن راهنمای برندسازی، تحت مشاوره و بازبینی مشتری قرار میگیرد.
برداشتن
راهنمای برندسازی متعلق به شرکت است که باید حفظ شود. Postali کل خدمات بازاریابی دیجیتال را ارائه می دهد، اما هیچ تعهدی برای قرارداد برای این خدمات به ،وان بخشی از تولید راهنمای برندسازی وجود ندارد. پس از ایجاد، یک شرکت می تواند از راهنمای برندینگ خود به صورت داخلی برای ایجاد وب سایت، پیام رس، و محتوای بازاریابی خود استفاده کند.
مصاحبه وکیل با Posti
آ،ین به روز رس، در 7 آوریل 2023
منبع: https://lawyerist.com/news/postali-distinguishes-law-firms-through-،nding/