PracticePanther، راه حل جامع مدیریت وکالت با تمرکز بر شرکت های حقوقی کوچک تا متوسط، زمان زیادی را صرف گوش دادن به کاربران خود می کند. این مکالمه مداوم به آن کمک می کند تا ویژگی های خود را اصلاح و گسترش دهد تا به مشتریان رو به رشد خود خدمات بهتری ارائه دهد. اخیراً، جاناتان پروسپری، مدیر محصول در PracticePanther، با Zack Glaser وکیل صحبت کرد تا در مورد رویکرد آنها برای توسعه محصول و برخی از تغییراتی که در آ،ین بهروزرس،ها برای مشتریان در حال انجام است صحبت کند.
رویکرد پلنگ را تمرین کنید
PracticePanther با مشتریان و شرکا کار می کند تا اطمینان حاصل کند که بهترین، جدیدترین و متفکرانه ترین ویژگی ها را برای توانمندسازی شرکت های حقوقی ایجاد می کند و به مشتریان کمک می کند تا تجربه بهتر و کامل تری داشته باشند. تمام تغییراتی که جاناتان برجسته کرد، از گفت،ای تیمش با کاربران نهایی پدیدار شد.
مدیران محصول با کاربران ملاقات می کنند تا نیازهای روی زمین را بدانند – بدون حدس و گمان یا نظریه پردازی برج عاج. هر مشتری PracticePanther می تواند مستقیماً در برنامه درخواست ملاقات با جاناتان کند. این جلسات به افراد کمک میکند تا احساس کنند با پلتفرم ارتباط دارند، توسط شرکت شنیده میشوند و بدانند ایدههایشان به جایی میرود.
نتیجه؟ PracticePanther اغلب پلتفرم خود را به روز می کند تا تجربه کاربری خود را بهبود بخشد. در این مثال، آنها راههایی را برای سریعتر ، گردشهای کاری فعلی و افزایش کنترل امور و امور مالی پیادهسازی ،د. در اینجا، تیم پیشرفتهای ساده اما مؤثری برای کاربر ایجاد کرد که ابزارهای قدرتمند موجود را روشن میکند.
بهبود ویژگی درایوهای ورودی کاربر
بهبود گردش کار و رابط PracticePanther بر روی فعالیتها، دریافت، مسائل، صورتحساب و عملکرد سیستم تمرکز دارد.
افزایش دید فعالیت های شرکت
با صفحه نمایش فعالیت های شرکتی جدید، رهبری می تواند به آس، مراقب فرآیندها و کارایی خود باشد. صفحه فعالیت های PracticePanther همه وظایف و رویدادهای درون سیستم را نشان می دهد. قبلاً کاربران میتوانستند تاریخهای سررسید کار را تعیین کرده و آنها را تکمیلشده علامتگذاری کنند. فعالیتها اکنون تاریخ تکمیل را در کنار موعد مقرر نشان میدهند، که مشاهده بهرهوری شرکت را آسانتر میکند. کاربران می توانند این دو نقطه داده را در پنجره Activities جدا کرده و آنها را در کنار یکدیگر در ستون ها مشاهده کنند.
فرم دریافت پیش فرض
PracticePanther یک فرم دریافت پیشفرض جدید با سوالات «بیشترین درخواستی» ارائه میکند، بنابراین بلافاصله توسط شرکتهای جدید قابل استفاده است. این پلتفرم به جای اینکه ساختن فرم را به عهده وکیل بگذارد، به کاربران اجازه می دهد تا در حال اجرا باشند. هنگامی که مشتریان بالقوه پرسشنامه دریافت را تکمیل می کنند، این اطلاعات مستقیماً به PracticePanther سرازیر می شود.
انعطاف پذیری نیز ضروری است. PracticePanther افزودن و حذف سؤالات را برای سفارشی ، کامل فرم برای رفع نیازهای هر شرکت ساده می کند.
افزایش دید ماده
PracticePanther همچنین قابلیت مشاهده نرخ مربوطه را در لیست موضوعات اضافه کرده است. هر ماده می تواند، و هنوز هم می تواند، نرخ خود را بر اساس نوع ماده یا کاربر تعیین کند. مشتریان اکنون می توانند نرخ را در لیست موضوع و جداول گزارش مشاهده کنند. آنها همچنین می توانند به سرعت مرتب سازی یا فیلتر بر اساس نرخ.
علاوه بر این، کاربران اکنون می توانند موضوعات را بایگ، کنند. اگر یک مشتری جدید بالقوه تبدیل نکند یا موضوعی پرداخت شود، شرکت به طور کامل داده ها را از دست نمی دهد. قبلاً تنها گزینه حذف موارد بود. اکنون، کاربران می توانند به راحتی به اطلاعات مورد قبلی بدون درهم ریختن داشبورد کاری خود نگاه کنند. بایگ، ، موارد آنها را از لیست فعال حذف می کند بدون اینکه آنها را از سیستم حذف کند. سرعت جستجوها را افزایش می دهد، اطلاعات غیر ضروری را از گزارش ها و فیلترها حذف می کند و دید کاربر را از بین می برد.
انعطاف پذیری بیشتر در صورتحساب
آیینهای صورتحساب روزانه یا ماهانه با بهروزرس،های ردیابی مالی و فاکتورهای سطح تماس در PracticePanther آسانتر شدهاند.
برای هر موضوعی، مقدار دلاری اعمال نشده، پولی است که شرکت در حساب عملیاتی خود نگهداری می کند. این پول نقدی است که از مشتری برای موضوعی دریافت کرده است، اما هنوز در برابر مانده آن موضوع اعمال نشده است. با تغییر اخیر در لیست موضوع، کاربران اکنون می توانند مبالغ اعمال نشده را در نمای پیش فرض مشاهده کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند به سرعت تعیین کنند که چه موضوعاتی پولی به دست آورده اند و صرفاً باید در صورتحساب اعمال شود.
تغییر دوم در صورتحساب مربوط به فاکتورهای سطح تماس است. هنگامی که یک مشتری چندین موضوع با شرکت دارد، آیا ترجیح داده می شود که فاکتور موارد را با نام ذکر کند یا بر اساس شماره موضوع؟ کارمندان و کاربران PracticePanther به شدت در مورد این موضوع بحث ،د، با حدود 50٪ از هر طرف. بنابراین، توسعهدهندگان کار معقولانهای را انجام دادند و به کاربران اجازه دادند تا مسائل را در صورتحسابها سازماندهی کنند.
تغییرات کوچکی مانند این به کاربران اجازه میدهد تا به روشهایی که میخواهند سریعتر کار کنند.
عملکرد سیستم تسریع شده
حوزه تمرکز نهایی برای تجدید نظرهای اخیر، عملکرد کلی سیستم است. PracticePanther به بسیاری از چیزهای کوچک سرعت داد. هر ث،ه ذخیره شده ممکن است به تنهایی بی اهمیت به نظر برسد. اما با عملیات انبوه مانند تولید فاکتورها – به ویژه در “ساعت شلوغی” در ابتدای ماه، متوجه مزیت آن خواهید شد. به طور مشابه، PracticePanther سرعت جستجوی جه، و نمایش و تازه ، جداول داده را بهبود بخشید. برای مثال، دادهها فقط هنگام ایجاد گزارشی که دهها یا صدها مشتری را در خود جای میدهد، وارد میشوند. عملکرد سریع و بدون درز یکی از مواردی است که هرگز چک لیست “ویژگی جالب” را ایجاد نمی کند، اما کاربران هر روز از آن قدرد، می کنند.
همانطور که جاناتان گفت، افراد در PracticePanther میخواهند «اطمینان حاصل کنند که مردم در استفاده از نرمافزار ما احساس خوبی دارند».
PracticePanther را بررسی کنید
مکالمه ویدیویی ما و پنج مورد بالا تنها تعدادی از پیشرفتهای مداوم PracticePanther را برجسته میکنند. اگر کاربر فعلی هستید، از بخش یادداشتهای انتشار آنها دیدن کنید تا از چیزهای جدید و آینده مطلع شوید.
اگر قبلاً کاربر نیستید، با مراجعه به سایت بیشتر بیاموزید www.practicepanther.com یا با جاناتان در [email protected] تماس بگیرید، که خوشحال می شود از شما بشنوم. اخلاق PracticePanther از طریق گوش دادن به مشتریان، بهبود مستمر محصول به روشهای کوچک و بزرگ که تفاوت روزانه ایجاد میکند، به وجود میآید و جاناتان با این کلمات پایان میدهد: «من از ارتباط با افرادی که به محصول ما اهمیت میدهند بسیار افتخار میکنم. میخواهم بدانم آنها به چه چیزی فکر میکنند، میخواهند در آینده چه چیزی ببینند، بنابراین خودم را در دسترس قرار میدهم.»
آ،ین به روز رس، در 4 مه 2023
منبع: https://lawyerist.com/news/practice-panther-feature-enhancements/