دسته‌ها
اخبار

بازرسان ایالتی تگزاس AG را به سوء استفاده از مقام خود در جلسات عمومی متهم می کنند



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. بازرسان ایالتی تگزاس AG را متهم به سوء استفاده از…

عدالت کیفری

بازرسان ایالتی تگزاس AG را به سوء استفاده از مقام خود در جلسات عمومی متهم می کنند

نوشته دبرا کاسنس وایس

بازرسان اتهامات سوء استفاده از مقام را علیه کن پ،تون، دادستان کل جمهوری‌خواه تگزاس در جلسه استماع علنی مجلس نمایندگان تگزاس به رهبری حزب جمهوری‌خواه در روز چهارشنبه در آستین، تگزاس تشریح ،د.

را نیویورک تایمز این آتش بازی را یک “مق، درون حزبی” خواند که به دنبال درخواست 3.3 میلیون دلار از سوی دفتر پ،تون برای حل و فصل اتهامات دستیار، که پس از گزارش مسائل اخلاقی مدعی تلافی شدند، شد.

پ،تون با نادرست خواندن شهادت بازرسان و رئیس جمهوری خواه مجلس تگزاس، داد فیلان به ،وان یک لیبرال پاسخ داد. او همچنین بارها فیلان را متهم کرد که در حین کار مست بوده است. فیلان گفت که پ،تون برای حفظ چهره این اتهام را مطرح کرده است.

را آسوشیتدپرس شهادت بازرسان در مقابل کمیته تحقیقات عمومی مجلس تگزاس را خلاصه کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، «بیش از سه ساعت، محققان یافته‌هایی را ارائه ،د که نشان می‌داد پ،تون به دنبال پنهان ، رابطه‌ای بوده، از دفتر خود برای کمک به یک اهداکننده سوءاستفاده کرده، پروتکل‌ها را به شدت خارج از هنجارها دور زده و فرهنگ ترس و تلافی را در دفترش ایجاد کرده است». .

نیویورک تایمز گفت که این “یک سوال باز” است که آیا کمیته مجلس تگزاس استیضاح را توصیه می کند یا خیر.

انتشارات دیگری که جلسه چهارشنبه را پوشش می دهند عبارتند از Law360 (اینجا و اینجا) و قانون بلومبرگ.

طبق قانون 360، بازرسان در مورد ادعاهایی گزارش ،د که Paxton یک دادستان بی تجربه را برای انجام تحقیقات ساختگی از مقامات اجرای قانون به نمایندگی از یک سرمایه گذار املاک و مستغلات که به کمپین دادستان کل ایالت کمک کرده است، استخدام کرده است.

پ،تون هنوز با اتهامات جنایی به دلیل تقلب در اوراق بهادار به دلیل کارش که از طرف یک شرکت فناوری از سرمایه گذاران دعوت می کند، مواجه است.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/state-investigators-accuse-texas-ag-ken-paxton-of-abuse-of-office-in-public-hearing/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds