دسته‌ها
اخبار

مدیر اجرایی سابق لوئیس بریزبویز از اقدامات مالی شرکت در ادعای سال 2019 انتقاد کرد



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. مدیر اجرایی سابق لوئیس بریزبویس از…

شرکت های حقوقی

مدیر اجرایی سابق لوئیس بریزبویز از اقدامات مالی شرکت در ادعای سال 2019 انتقاد کرد

نوشته دبرا کاسنس وایس

مدیر عامل سابق لوئیس بریسبویس بیسگارد و اسمیت در نامه افشاگر اوت 2019 ادعا کرده است که پس از ابراز نگر، در مورد اقدامات مالی شرکت حقوقی ا،اج شده است.

مدیر اجرایی سابق رابرت کامینز است. او به ،وان مدیر ارشد اجرایی شرکت تازه تاسیس باربر رانن، که با بیش از 120 وکیل از لوئیس بریزبویس راه اندازی می کند، فعالیت می کند.

Law.com نامه کامینز را از طریق یک درخواست رسمی از اداره روابط صنعتی کالیفرنیا دریافت کرد.

رو،مه دیلی ژورنال اولین بار بود که در مورد این نامه گزارش داد، ادعایی که بر اساس قانون دادستان های عمومی خصوصی در ایالت کالیفرنیا ثبت شد. سخنگوی لوئیس بریزبویس به Law.com گفت که آژانس کار و نیروی کار کالیفرنیا در نتیجه این ادعا اقدامی انجام نداد.

بر اساس گزارش Law.com، در این نامه ادعا شده است: «اخت، احتمالی از دارایی‌های شرکت، استفاده متقلبانه از نرم‌افزار بدون مجوزهای قانونی مورد نیاز، رشوه از فروشندگان، سوء استفاده احتمالی از دارایی‌های مشارکت و وجوه اعتماد مشتری، نقض وظایف امانتداری و عدم رعایت آنها. با ا،امات گزارش.»

در نامه همچنین ادعا شده بود که باب لوئیس، رئیس مش، لوئیس بریزبویز، «به نظر می‌رسید که این شراکت عظیم را به گونه‌ای اداره می‌کند که گویی شرکت هنوز یک عملیات «مادر و پاپ» است که هنوز توسط باب لوئیس کنترل می‌شود» و برخلاف وظایف او در قبال شرکا، Law.com در مورد این نامه گزارش می دهد.

شرکت لوئیس پس از ،وج گسترده اعلام کرد که لوئیس نقش خود را به ،وان رئیس مش، لوئیس بریزبویس ، می کند و این شرکت در حال تشکیل یک کمیته مدیریتی گسترده است.

هنگامی که Law.com با سخنگوی لوئیس بریزبویز تماس گرفت، این اتهامات را رد کرد. سخنگوی این نشریه به این نشریه گفت: «تا جایی که نامه آقای کمین حاکی از این است که ما یک تجارت خانوادگی هستیم، ما با قاطعیت پاسخ می دهیم بله!».

این سخنگو گفت که لوئیس بریزبویز “از یک فروشگاه “مادر و پاپ” به بیش از 1600 وکیل در 55 شهر رسیده است، دقیقاً به این دلیل که ما با کارمندان و مشتریان خود مانند خانواده رفتار می کنیم. در این بی،ه آمده است که این شرکت “بسیار به فرهنگ خانواده محور ما افتخار می کند و اشاره می کند که بسیاری از وکلا و متخصصان تجارت ما همسر و فرزند، دارند که در شرکت ما کار می کنند.”

به گزارش Law.com، سایر اتهامات در این نامه عبارتند از:

  • این شرکت «به نظر می‌رسد که عمداً در ساخت مجموعه‌های پایان سال که قابلیت جمع‌آوری داشته باشند، ش،ت خورده است». این امر از گزارش وجوه برای سال مالیاتی مربوط جلوگیری می‌کند و در نتیجه غرامت کامل به شرکای سهام در آن سال را رد می‌کند.
  • این شرکت دارایی‌هایی را در «حساب‌های بانکی مرموز بین دو بانک» نگهداری می‌کرد. یکی برای سپرده گذاری و دیگری برای پرداخت استفاده می شد.
  • لوئیس “به نظر می رسد که بدون رضایت یا آگاهی از شراکت، مزایای مالی را به افراد نزدیک خود ت،یم می کند.” این امتیازات شامل امتیازهای جوایز شرکتی و کارت‌های هدیه به‌دست‌آمده از میلیون‌ها دلار در ،یدهای شرکتی بود.
  • این شرکت، پسر لوئیس، کریگ لوئیس را برای بسیاری از خدمات فروشنده استخدام کرد.
  • این شرکت از «تاکتیک‌های مزاحم حریم خصوصی» بر روی کارمندان خود استفاده کرد که برخی از آنها بدون اطلاع رهبری انجام شد.

سخنگوی لوئیس بریزبویس به Law.com گفت که این شرکت «این موضوع را نگران‌کننده می‌داند که این اتهامات چهار ساله دوباره در همان زمان مطرح شده‌اند، زیرا طبق یک رسانه حقوقی، آقای کامینز با شرکت حقوقی باربر رانن کار می‌کند. ”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/former-lewis-brisbois-executive-criticized-firms-financial-practices-in-2019-claim/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds