دسته‌ها
اخبار

«وظیفه منصفه» مقداری واقع گرایی را ارائه می دهد که در پوچی پنهان شده است


خواهر من یک طرفدار بزرگ جنایت واقعی است (فریاد، آیوی). او ظاهراً وسواس دارد، حتی تا حدی که پلتفرم پخش مورد علاقه او ID Go است. او همیشه باهوش و کنجکاو بوده است. من فکر می‌کنم که برادرش وکیل م،ع حرفه‌ای ممکن است بر فتنه او تأثیر بگذارد. با این حال، شاید من نباید خودم را چاپلوسی کنم.

با این وجود، او همیشه برای ایده‌های مرتبط با این ستون یک تابلوی صدای عالی است. به همین ترتیب، چند هفته پیش، او به من گفت باید سریال جدیدی به نام تماشا کنم وظیفه هیئت منصفه (نباید با فیلم ک،یک پالی شور اشتباه گرفت – که من فقط ممکن است آن را مرور کنم، حالا که به آن فکر می کنم). در هر صورت، من او را به پیشنهاد قبول کردم.

‘وظیفه هیئت منصفه’

وقتی خواهرم این برنامه را برایم تعریف کرد، گفت این یک کمدی است و تا حدودی یادآور آن است دفتر، اما در یک محیط دادگاه. که علاقه من را برانگیخت. من از طرفداران بزرگ آن نمایش هستم.

در ابتدا، من پیش‌بینی می‌کردم که در طول یک محاکمه هیئت منصفه، مجموعه‌ای از کمدی‌ها را پیش‌بینی می‌کردم که در آن همه هیئت منصفه بازیگر، هستند که به اعضای هیئت منصفه صحبت می‌کنند، به‌طور اجتناب‌ناپذیری درگیر می‌شوند، زیرا به آن‌ها توصیه می‌شود تا زم، که وارد بحث نشده‌اند، در مورد پرونده بحث نکنند. این فرض امیدوار کننده به نظر می رسید.

با این حال، با شروع ،مت اول، یک صفحه مقدماتی بلافاصله به من اطلاع داد که نه تنها دادگاه جعلی است، بلکه همه اعضای هیئت منصفه بازیگر هستند – به جز یکی.

همه بازیگران ناآشنا به نظر می رسیدند، به جز جیمز مارسدن خود اوکلاهما (که از دبیرست، با همسر من فارغ التحصیل شد). او خودش را بازی می کند که دیالوگ ها و موقعیت های جالبی را به وجود می آورد. او در میان یک گروه به ظاهر تصادفی از افراد روزمره، داور جایگزین است. احضار یک سلبریتی غیرعادی نیست، بنابراین خارج از قلمرو رئالیسم نبود.

جیمز مارسدنجیمز مارسدن، اینجا را در حال بحث نشان دهید وظیفه هیئت منصفه با بنیاد SAG-AFTRA، با استفاده از نام خود در نمایش ظاهر شد و وانمود کرد که برای وظیفه هیئت منصفه فراخوانده شده است. ع، آماندا ادواردز/گتی ایماژ.

این سریال زیبایی و ایرادات خود را دارد. برخی از پیشرفت‌ها کمی اجباری به نظر می‌رسند، اما لحظات واقعی خنده‌ای نیز وجود دارد. گروه بازیگران بسیاری از جمعیت شناسی مختلف را برای توسعه گفت و گو ارائه می دهند. برخی از شخصیت‌ها نسبت به بقیه فعال‌تر هستند، اما این چیزی است که از یک قرعه‌کشی تصادفی جمعیت انتظار داریم.

اما من مدام به همان سوال برمی‌گشتم: آیا ممکن بود که پیش‌فرض نمایش یک نیرنگ بزرگ باشد؟ چه می‌شد اگر «هیئت منصفه» خارج از حلقه واقعاً فقط یک بازیگر دیگر باشد که نقش «هیئت منصفه خارج از حلقه» را بازی می‌کند – بالا،ه گاهی اوقات به نظر می‌رسد که همه باید در این طرح شرکت کنند. برخی از رویدادها بسیار دور از ذهن هستند.

آ،ین اپیزود فصل اول زمینه بیشتری را در مورد حقیقت موضوع فراهم کرد، اما من هنوز در شگفتم. بر اساس اطلاعات آنلاین، غیربازیگر (رونالد گلدن) به تبلیغ کریگزلیست پاسخ داد تا به ،وان یک داور داوطلب در یک مستند حضور داشته باشد. بازیگر یا هر ،، او نقطه روشنی است.

صرف نظر از این، همانطور که اغلب اتفاق می افتد، تماشای طنزهای زندگی روزمره شما دشوار است. وظیفه هیئت منصفه ظالمانه است، و غیرممکن است که یک تمرین‌کننده درک کند که چقدر عجیب است. اما اگر گلدن خارج از چرخه باشد، قابل درک است که تیم سازنده صحنه را تا حد ممکن مضحک می کند تا واکنش های او را به تصویر بکشد.

بنشین و کنار بایست

چند موقعیت با واقع‌گرایی بیشتری نسبت به دیگر جنبه‌های داستان اجرا می‌شد، مانند ادعای کمک بی‌اثر از سوی متهم مدنی علیه وکیل م،عش.

همانطور که به وفور توضیح داده‌ام، من هرگز به جز قو،ن جزایی، عمل دیگری انجام نداده‌ام. من در طول سال اول تمرینم با کمی روغن و گاز در کنار هم معاشقه می‌کردم تا بتوانم حداقل مقداری گوشت خوک را برای شام ب،م، اما جدای از آن، من یک تسویه حساب ساده بودم.

با این وجود، من دعوای حقوقی را دیده ام، و این یکی از جنبه های سیستم قضایی است که وظیفه هیئت منصفه خیلی وحشتناک زیاد اغراق نمی کند. وکیل م،ع ناکارآمد است – در این مورد بحثی وجود ندارد، اما او حداقل آموزش دیده است. من فرآیند فکری پشت این فکر را می‌دانم که خودتان می‌تو،د آن را بهتر انجام دهید، اما به ندرت هیچ جایگزینی برای تجربه وجود دارد، مهم نیست که این تجربه چقدر کم یا چقدر بی‌تأثیر باشد.

متهم هنگامی که سعی می کند مستقیماً از خود بازرسی کند و سپس مدارکی را که به ،وان مدرک پذیرفته نشده اند به قاضی تحویل دهد، به طور قابل درک گیج می شود. متأسفانه هر روز در دادگاه های سراسر کشور این اتفاق می افتد. اما اگر می‌خواهید وکالت خود را داشته باشید، مانند هر وکیل دیگری از شما برخوردار خواهید بود.

من همچنین از قاضی که به وکیل م،ع دستور داد به حالت آماده باش ادامه دهند، قدرد، کردم. من هرگز در آن موقعیت نبوده ام، اما داستان هایی شنیده ام و حسادت نمی کنم. به هر حال، دیدن ،اصر واقعی یک آزمایشی که در چنین محیطی در غیر این صورت مضحک اجرا می‌شوند، شاداب بود.

رایزنی ها

اپیزود ماقبل آ، خیلی بیشتر از خیلی از سریال ها پایه گذاری شده بود. گلدن به‌،وان پیشگو، کار فوق‌العاده‌ای در پیمایش در پیچیدگی‌های ایجاد تعادل بین نظرات متعدد از افراد با دیدگاه‌های مختلف انجام می‌دهد. او هیئت منصفه را از طریق مشورت با ماهرانه و سهولت رهبری می کند، حتی اگر ظاهراً در مورد این روند عصبی است.

در تمام صراحت، من هیچ ایده دست اولی از آنچه در طول جلسات هیئت منصفه اتفاق می افتد ندارم. من به سهم خود از محاکمات هیئت منصفه رسیدگی کرده ام، اما هرگز در هیئت منصفه حضور نداشته ام (و احتمالاً هرگز این فرصت را نخواهم داشت، زیرا حتی اگر بازنشسته شوم، احتمالاً یکی از اولین چالش های اجباری دادستان با توجه به حرفه ام خواهم بود. دفاع از متهم جنایی). اما من پس از صدور احکام با بسیاری از اعضای هیئت منصفه صحبت کرده ام، بنابراین می دانم که چگونه همه چیز به هم می ریزد.

صحنه‌های مشورت بیشتر از بقیه «صادق‌تر به زندگی» بود وظیفه هیئت منصفه.

اول، تیم تولید کار بزرگی انجام داد و این واقعیت را که همه هیئت منصفه دارای تعصب هستند، انجام دادند. اگرچه به آنها دستور داده شده است که یک پرونده را صرفاً بر اساس حقایق تصمیم گیری کنند، اما همچنین به آنها دستور داده شده است که از عقل سلیم استفاده کنند. این اغلب منجر به این می شود که یک هیئت منصفه اعتقادی از زندگی روزمره خود را تحت پوشش “عقل سلیم” به کار می گیرد. اما چیزی که ممکن است برای یک فرد عقل سلیم به نظر برسد، ممکن است برای دیگری نباشد. و گاهی اوقات، این فقط یک تعصب آشکار است.

ث،اً، سریال بر موضوع رضایت هیئت منصفه تمرکز دارد. هیئت منصفه موظف شد در مورد محاکمه «جعلی» به اتفاق آرا رأی صادر کند. با این حال، یک هیئت منصفه به سادگی سعی کرد از کت و شلوار هیئت منصفه دیگری پیروی کند که با او درگیر رابطه عاشقانه شده بود. در حالی که بعید است که اعضای هیئت منصفه در طول یک محاکمه آن سطح دلبستگی را ایجاد کنند، اما همچنان این واقعیت مشکل ساز را روشن می کند که برخی از هیئت منصفه در نتیجه گیری خود مردد هستند، در عوض به استدلال و تصمیم گیری دیگران تکیه می کنند.

سرانجام، وظیفه هیئت منصفه به ما نشان می دهد که احکام سازش واقعی هستند. هر وکیلی که مرتباً پرونده ها را بررسی می کند، آنها را از نزدیک دیده است. گاهی اوقات این یک اعتقاد به یک مورد است، اما نه یک مورد دیگر – برخلاف تمام منطق. مواقع دیگر این یک جمله بسیار سبک در مورد محکومیت است، وقتی در دل خود می د،د که پرونده اپوزیسیون آنقدر قوی نبود که بتواند بار را به دوش بکشد، اما رایزنی ها برای همیشه ادامه داشته است. احکام سازش اتفاق می افتد، و اغلب، آنها به سادگی راهی برای ش،تن بن بست و دلجویی از همه افراد درگیر هستند.

و پس از تماشای کل سریال، این یک راه عالی برای پایان دادن به این ستون است. بسیار شبیه یک محاکمه واقعی هیئت منصفه، وظیفه هیئت منصفه دارای ایراداتی است، اما به همه اجازه می دهد تا در نهایت با چیز کوچکی کنار بیایند که امیدواریم تلاش را ارزش تلاش داشته باشد.


آدام بنر می 2023

بنر آدم

Adam R. Banner بنیانگذار و وکیل اصلی این است گروه حقوقی اوکلاهما، یک شرکت حقوقی دفاع جنایی در اوکلاهما سیتی. فعالیت او فقط بر دفاع جنایی ایالتی و فدرال متمرکز است. او نماینده متهم در برابر اتهامات جنایات ،، جنایات خشونت آمیز، جرایم مواد مخدر و جنایات یقه سفید است.

مطالعه قانون برای همه نیست، اما به نظر می‌رسد که رویه و رویه آن با سرعت فزاینده‌ای در فرهنگ پاپ نفوذ می‌کند. این ستون در مورد تلاقی قانون و فرهنگ عامه در تلاش برای جداسازی واقعی از مضحک است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/jury-duty-offers-some-realism-hidden-in-the-absurdity/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds