دسته‌ها
اخبار

کولی با استناد به “مازاد ظرفیت”، 150 وکیل و متخصص را اخراج می کند


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. کولی با استناد به “مازاد ظرفیت” 150 …

ا،اج

کولی با استناد به “مازاد ظرفیت”، 150 وکیل و متخصص را ا،اج می کند

نوشته دبرا کاسنس وایس

ا،اج صورتی رنگ

تصویر از Shutterstock.

کولی 78 وکیل و 72 کارمند حقوقی و حرفه‌ای تجارت را به دلیل “مازاد ظرفیت” در پی “رکود اقتصادی غیرمنتظره” ا،اج کرده است.

کولی در یادداشتی داخلی که چهارشنبه به دست آمد، ا،اج کارکنان را اعلام کرد بالاتر از قانون، Law.com، قانون 360، رویترز و قانون بلومبرگ.

جو کانروی، رئیس و مدیرعامل کولی در این یادداشت گفت که ا،اج در سراسر دفاتر شرکت حقوقی در ایالات متحده به منظور هماهنگی بهتر با تقاضا در تعدادی از حوزه‌های عملی اتفاق افتاد.

کانروی گفت که این شرکت پس از راه‌اندازی «استراتژی جذب استعدادهای تهاجمی و بسیار موفق» برای ارائه «تقاضای بی‌سابقه» در سال‌های 2020 و 2021 ظرفیت بسیار زیادی دارد. به طور قابل توجهی بیش از حد ساخته شده است.

کانروی گفت: «به عبارت ساده، ما استعدادهای بیشتری را استخدام کردیم که بتو،م به طور معقولی در برابر تقاضای مشتریان فعلی و پیش بینی شده، آنها را پرورش دهیم، آموزش دهیم و به کار ببریم.

این شرکت حقوقی “مزایای پایان کار جامع” و سایر خدمات را به افراد آسیب دیده ارائه می دهد.

این ا،اج به دنبال از دست دادن شغل در اوایل نوامبر برای برخی از همکاران در کولی صورت گرفت. در آن زمان، شرکت حقوقی گفت که “جدایی وکیل” نتیجه فرآیند بررسی عملکرد بوده است. برخی از نشریات، از دست دادن شغل را ا،اج “خفیف” نامیده بودند و گفته بودند که سایر شرکت های BigLaw ا،اج های مشابهی را انجام می دهند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/citing-overcapacity-cooley-lays-off-150-lawyers-and-professionals/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds