دسته‌ها
اخبار

هزینه اعتیاد به نیکوتین برای وکیل محاکمه ای بیش از 2100 دلار است



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. هزینه اعتیاد به نیکوتین استخاره وکیل محاکمه…

محاکمه و دعاوی حقوقی

هزینه اعتیاد به نیکوتین برای وکیل محاکمه ای بیش از 2100 دلار است

نوشته دبرا کاسنس وایس

یک قاضی فدرال در یانگستون، اوهایو، یک وکیل حومه شهر کلیولند را به دلیل مصرف بخار در دادگاه در جریان محاکمه یک پرونده تبعیض شغلی، بیش از 2100 دلار تحریم کرد.

به گفته کارمن ای. هندرسون، قاضی دادگاه ایالات متحده، این تحریم را علیه وکیل دیوید دبلیو. نیل در جریان جلسه 30 نوامبر اعمال کرد. قانون 360 و الف ورود 30 نوامبر در PACER.

هندرسون به نیل دستور داد به ازای هر روزی که در دادگاه بخار می‌کرد، 300 دلار جریمه بپردازد که به 1800 دلار رسید، و جریمه 93 دلاری برای مدت زم، که پرسنل دادگاه برای بازبینی فیلم‌های ویدئویی صرف ،د، پرداخت کند. هندرسون همچنین به نیل دستور داد 250 دلار هزینه وکالت به وکیل مخالف پرداخت کند. کل به 2143 دلار می رسد.

Law360 جلسه 30 نوامبر را تحت پوشش قرار داد که در آن نیل اعتراف کرد که در دادگاه هر روز از محاکمه ویپ می زد.

نیل گفت: “این به یک کلمه خلاصه می شود، و افتخار شما، من خیلی به این فکر کرده ام، تنها کلمه اعتیاد است.” “این یک بهانه نیست. من مسئولیت کامل را بر عهده می گیرم. کامل، مسئولیت کامل. اما چیزی که من را به این نقطه رساند اعتیاد به نیکوتین است.

نیل گفت که برای غلبه بر اعتیاد به نیکوتین خود تلاش می کند و به یک درمانگر مراجعه کرده است.

هندرسون در یک دستور نمایشی در 22 نوامبر گفت که یک فرمان اجرایی استعمال دخ،ات در ساختمان‌های فدرال را ممنوع می‌کند تا از کارمندان ،ت و افراد جامعه در برابر دود تنباکو محافظت شود.

نیل از شاکی، دایانا کرانفیلد، وکالت کرده بود که مدعی شد شرکت عمده فروشی Costco بر اساس نژاد علیه او تبعیض قائل شده است. هیئت منصفه برای کاستکو حکم صادر ،د.

نیل بلافاصله به پست صوتی و ایمیل ABA Journal که به دنبال نظر بود پاسخ نداد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/nicotine-addiction-costs-vaping-trial-lawyer-more-than-2100/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds