دسته‌ها
اخبار

آیا مدیر مالی سازمان ترامپ “از طرف” شرکت عمل کرد؟ استیناف محکومیت کلاهبرداری بر این موضوع متمرکز خواهد شد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. آیا مدیر مالی سازمان ترامپ «از طرف…

عدالت کیفری

آیا مدیر مالی سازمان ترامپ “از طرف” شرکت عمل کرد؟ استیناف محکومیت کلاهبرداری بر این موضوع متمرکز خواهد شد

نوشته دبرا کاسنس وایس

آلن وایسلبرگ AP

دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آن زمان، از سمت چپ، آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سازمان ترامپ و دونالد ترامپ جونیور طی یک کنفرانس خبری در برج ترامپ در نیویورک در 11 ژانویه 2017. ع، از ایوان ووچی/ آسوشیتدپرس.

به گفته یکی از وکلای م،ع، درخواست تجدیدنظر سازمان ترامپ در مورد محکومیت خود به تقلب مالیاتی تا حدی بر این موضوع متمرکز است که آیا اقدامات مدیر ارشد مالی “از طرف” شرکت انجام شده است یا خیر.

در گفتگو با خبرنگاران پس از محکومیت، آلن فوترفاس وکیل شرکت حقوق و دستمزد ترامپ گفت که م،ای «از طرف» یک «مسئله بدیع و واقعاً جالب» است که مطمئناً در میان استدلال‌های تجدیدنظر خواهد بود. سی ان ان گزارش می دهد.

طبق گزارشات، شرکت ترامپ و شرکت حقوق و دستمزد ترامپ – که هر دو به ،وان سازمان ترامپ تجارت می کنند – روز سه شنبه توسط هیئت منصفه در منهتن، نیویورک سیتی، در هر 17 اتهام محکوم شدند. Law.com و قانون 360. این حکم یک پیروزی برای آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن بود، که دفترش استدلال کرد که این شرکت با دادن 1.76 میلیون دلار به مدیر، که به ،وان درآمد گزارش نشده بودند، مرتکب تقلب مالیاتی شده است.

به گزارش سی ان ان، برای اثبات ادعای خود بر اساس قو،ن ایالت نیویورک، دادستان ها باید نشان می دادند که آلن وایسلبرگ، مدیر مالی، یک “عامل مدیریتی عالی” بود که در محدوده شغلی خود و “از طرف” شرکت عمل می کرد.

وایسلبرگ در طول محاکمه شهادت داد که طرح او در درجه اول به دلیل “طمع” او بود، اما همچنین به نفع شرکت بود زیرا مالیات حقوق کمتری پرداخت می کرد. او قبلاً به دلیل عدم گزارش درآمد خود به 15 جنایت اعتراف کرده بود.

CNN گزارش می دهد که قاضی Juan M. Merchan برای ایجاد یک تعریف بر دو رساله حقوقی تکیه کرده است. او این دستورالعمل را برای هیئت منصفه ارائه کرد: «بر اساس تعریف «از طرف»، لازم نیست که اعمال مجرمانه واقعاً به نفع شرکت باشد. اما اعمال یک نماینده «از طرف» یک شرکت نیست اگر صرفاً برای پیشبرد منافع خود نماینده انجام شده باشد. به عبارت دیگر، اگر اقدامات نماینده صرفاً برای منافع شخصی انجام شده باشد، «از طرف» شرکت نبوده است.»

فطرفس به خبرنگاران گفت که دفاعیات “مقاله های زیادی” درباره م،ای کلمات “از طرف” تشکیل داده است. قاضی تشخیص داد که اصلاً تعریف زیادی در مورد آن وجود ندارد و مطمئناً این یکی از استدلال‌هایی خواهد بود که ما ارائه خواهیم کرد.»

به گفته Law.com، دفاع استدلال کرده بود که میزان پول ذخیره شده توسط سازمان ترامپ در نتیجه این طرح ناچیز است.

در طول محاکمه، وکلای م،ع از عبارت “وایسلبرگ این کار را برای وایسلبرگ انجام داد” استفاده کرده بودند، اما به گفته یکی از اعضای هیئت منصفه ناشناس که صحبت می کرد، این خودداری ساده بود و کارساز نبود. با نیویورک تایمز. او گفت که اقدامات وایسلبرگ خود را غنی کرد، اما در عین حال به نفع سازمان ترامپ بود.

هیئت منصفه علی البدل همچنین گفت وکلای م،ع یک سبک قلدری دارند که گاهی اوقات نامن، است.

به گزارش Law.com و Law360، علاوه بر فوترفاس، تیم دفاع شامل سوزان نچلس، مایکل ون در وین و ویلیام برنان بود. مصاحبه نیویورک تایمز با هیئت منصفه جایگزین، وکیل خاصی را برای انتقاد انتخاب نکرد.

دادستان جاشوا استینگ، اجازه یافت که عبارت «وایسلبرگ این کار را برای وایسلبرگ انجام داد» را با استدلال پای، مبنی بر اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تقلب مالیاتی را تحریم کرده است، رد کند.

استینگ، گفت که ترامپ برای آپارتمان لو، وایسلبرگ در منهتن اجاره نامه امضا کرده است. وی همچنین گفت که وایسلبرگ پس از اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهور شد، به دنبال افزایش حقوق از اریک ترامپ بود، زیرا این شرکت پرداخت هزینه های وایسلبرگ را متوقف کرده بود.

بر اساس آسوشیتدپرساستینگ، گفت که دونالد ترامپ «دقیقا می‌دانست که چه خبر است».

این بحث باعث شد که دفاعیات به دنبال محاکمه نامشروع برآیند زیرا دادستان ها ترامپ و بزرگ ترین فرزندانش را علیرغم وعده هایی که این کار را انجام نخواهند داد، به ،وان همدستان غیرقانونی معرفی کرده بودند. مرچن این پیشنهاد را رد کرد.

ترامپ این پرونده را یک «شکار جادوگر» سیاسی خواند و اطلاع از کلاهبرداری در آن را رد کرد یک پست در Truth Social، پلتفرم رسانه اجتماعی ترامپ، نیوزویک گزارش ها.

این پرونده مربوط به آلن وایسلبرگ بود که در اظهارنامه های مالیاتی شخصی خود مرتکب تقلب مالیاتی شده بود و غیره، او و هر شاهدی مکرراً شهادت دادند که رئیس جمهور ترامپ و خانواده ترامپ هیچ چیز در مورد اقدامات او نمی دانستند، کاری که او اعتراف می کند که صرفاً به نفع خودش انجام شده است. ترامپ نوشت و هیچ سودی برای این دو شرکت نداشت.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: «سازمان ترامپ می‌گوید که مدیر مالی «پیاده» سیاست در تعقیب کیفری است. اتهام کلاهبرداری مالیاتی»

ABAJournal.com: “قاضی به ترامپ دستور داد تا ناظر مستقل در پرونده کلاهبرداری 250 میلیون دلاری دادستان کل نیویورک را منصوب کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/did-cfo-of-t،p-،ization-act-in-behalf-of-company-fraud-conviction-appeal-will-focus-on-issue/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds