دسته‌ها
اخبار

خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 207i پانوراما دنده‌ای در تهران دیوار | behtarinyab

خرید و فروش و قیمت خودرو پژو 207i پانوراما دنده‌ای در تهران دیوار | behtarinyab

با توجه به مزایای این خودرو نظیر ظاهر جذاب، ویژگیهای فنی مناسب، ایمنی قابل قبول و امکانات رفاهی متعدد خرید اقساطی پژو 207 نسبت به رقبا معقول https://behtarinyab.com/%d9%85%d9%82%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%87-%d9%be%da%98%d9%88-%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%b3-tu5-%d9%88-%d9%be%da%98%d9%88-207-%d8%b3%d9%82%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%b4%d9%87-%d8%a7%db%8c/ و منطقی است. با قیمت مناسب پژو ۲۰۷ اتوماتیک، شما می‌توانید به راحتی به خودروی مورد علاقه‌تان دست پیدا کنید. قیمت‌های ما بر اساس معاملات واقعی همان روز تعیین می‌شوند؛ بنابراین شما می‌توانید با اطمینان بیشتری به معامله بپردازید. پژو 206 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین خودروهای شرکت پژو فرانسه و کمپانی ایران خودرو، به دلیل طراحی کوچک و جمع و جور و به صرفه بودن هزینه‌های نگهداری، به شدت مورد توجه خریداران قرار گرفت. با این حال، علاقمندان به خرید 207 با ظاهری شیک‌تر و جدیدتر نسبت به مدل 206 مواجه خواهند بود.

  • کیسه‌های هوا سرنشینان جلو احتمال خطر را در حین تصادفات به حداقل ممکن می‌رساند.
  • لیزینگ خودرو به معنای خرید اقساطی خودرو است که شرکت ها آن را در نظر می گیرند تا متقاضیان خودرو بتوانند خرید خودرو را آسان تر انجام دهند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و مربوط به شرکت کیان افق هیربد است.
  • موتور این خودرو، با قدرت متوسطی و مصرف سوختی متعادل عمل می‌کند و همچنین سیستم دنده‌ای آن که دنده‌های دستی دارد، رانندگی را راحت تر و سرعت بهتر را فراهم می‌کند.
  • تست رانندگی ضمن این‌که نوع سواری خودرو را مشخص می‌کند، بسیاری از ایرادات خودرو را که حتی با استفاده از دستگاه دیاگ قابل تشخیص نیستند را نیز نمایان می‌سازد.
  • از طرفی امکان خرید اقساطی این خودرو دیگر عاملی است که می تواند به خریدار بسیار کمک نماید.

اگر پس از کسب اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودروهای داخلی به فکر خرید پژو 207 افتادید، مطالب زیر را مطالعه کنید چرا که به شرح ویژگی های این خودرو و شرایط فروش پژو 207 قسطی پرداخته ایم. بنابراین اگر شما هم قصد خرید خودرو بدون قرعه کشی را دارید و یا به دنبال مرکزی مطمئن برای خرید خودرو  هستید، پس تا انتها با ماه همراه باشید. این مدل تغییرات جوان پسندانه ای نسبت به سایر انواع مدل های پژو داشته است.

پژو 207i دنده سقف پاناروما مدل 1403 فروش اقساطی تحویل آنی

در کنار ایمنی، از معایب پژو 207 پانوراما می توان به قطعات نامرغوب، هزینه بالای نگهداری و فضای کم کابین اشاره کرد. امروزه خودروهای هاچبک مانند 207 قسطی  اقبال زیادی در بین مردم دارند و به راحتی در بازار خرید و فروش خودرو قابل دسترس هستند. به همین دلیل خرید خودروهای هاچبک پرطرفدار است و بسیاری از مشتریان به دنبال خرید این نوع خودرو هستند.

تجهیز ۲۰۷ ایران خودرو به استانداردهای ۸۵ گانه

فروش پژو 207 اقساطی امکانی است که به خریداران اجازه می دهد تنها با پرداخت مبلغی بسیار کمتر از قیمت اصلی، خودروی دلخواه را خریداری نمایند. کیان خودرو با فروش اقساطی پژو 207 تحویل فوری به تمام عزیزان در سراسر کشور خدمت رسانی می کند. شما خریداران محترم می توانید با ارائه مدارک خود و ضامنتان بخشی از پول خودرو را به عنوان پیش پرداخت به حساب شرکت فروشنده واریز کرده و تعداد اقساط را خود تعیین نمایید.

وقتی خودرو ۳۰ سال پیش آمریکا از خودروهای فعلی ایران جلوتر است + فیلم

فروش پژو ۲۰۷ دستی و اتوماتیک سقف پانوراما ایران خودرو از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد. تعبیه آپشن ها و امکانات خوب عده زیادی را ترغیب به خرید اقساطی پژو 207 کرده است. از جمله این قابلیت ها می توان به سیستم ترمز ضد قفل و ترمز کمکی، ایربگ راننده و سرنشین جلو، آینه های جانبی برقی، کروز کنترل، سنسور دنده عقب، دوربین عقب، تهویه اتوماتیک و … اشاره کرد. متقاضیان می توانند از روز دوشنبه ۱۸ دی ماه به مدت ۱۰ روز با مراجعه سایت ایران خودرو نسبت به ثبت نام برای پیش فروش پژو ۲۰۷ اقدام نمایند.