دسته‌ها
اخبار

به نظر می رسد که 3 قاضی محافظه کار SCOTUS به دنبال راه حلی میانی در مورد نظریه «مجلس ایالتی مستقل» هستند.



  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. به نظر می رسد 3 قاضی محافظه کار SCOTUS…

دیوان عالی آمریکا

به نظر می رسد که 3 قاضی محافظه کار SCOTUS به دنبال راه حلی می، در مورد نظریه «مجلس ایالتی مستقل» هستند.

نوشته دبرا کاسنس وایس

به نظر می رسد سه قاضی محافظه کار دیوان عالی ایالات متحده روز چهارشنبه آماده پذیرش نظریه «مجلس مقننه ایالتی مستقل» بودند که دادگاه های ایالتی را برای بررسی نقشه های رای گیری کنگره که توسط قانونگذاران ایالتی تصویب شده است سلب می کند. از سوی دیگر، سه قاضی لیبرال در برابر این ایده مقاومت ،د.

این باعث شد که سه قاضی محافظه کار که به نظر می رسید به دنبال راه حلی میانه باشند، بر جای گذاشت واشنگتن پست، نیویورک تایمز، سیاسی و قانون 360.

این قضات میانه عبارتند از قاضی جان رابرتز، قاضی برت کاوانا و قاضی امی ، بارت.

طرفداران این نظریه استدلال می کنند که بند انتخابات قانون اساسی در ماده یک دادگاه های ایالتی را از مداخله در نقشه های انتخاباتی تصویب شده توسط مجالس ایالتی منع می کند. این بند مقرر می دارد که «زمان، مکان و نحوه برگزاری انتخابات برای سناتورها و نمایندگان در هر ایالت توسط قانونگذار آن ایالت تعیین می شود».

در پرونده کارولینای شمالی در دادگاه عالی، مور در مقابل هارپردادگاه عالی کارولینای شمالی این تئوری را رد کرد زیرا به این نتیجه رسید که نقشه ای که توسط قانونگذاران ایالتی به نفع جمهوری خواهان ترسیم شده است، قانون اساسی ایالت را نقض می کند.

به گفته نیویورک تایمز، رابرتز، کاوانا و بارت «به نظر می رسید که در جستجوی مصالحه ای هستند که بر اساس آن دادگاه های عالی ایالتی عموماً آ،ین حرف را در مورد اختلافات بر سر قو،ن ایالتی حاکم بر انتخابات فدرال می زنند، اما در موارد نادر تحت نظارت دادگاه های فدرال قرار می گیرند. “

به گفته واشنگتن پست و نیویورک تایمز، بارت می تواند در این پرونده تصمیم گیری کند.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “Chemerinsky: هفته مهم بحث در دادگاه عالی”

ABAJournal.com: “SCOTUS در مورد پرونده ای تصمیم خواهد گرفت که می تواند قدرت دادگاه های ایالتی را برای بررسی نقشه های رای گیری کنگره سلب کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/3-conservative-scotus-justices-appear-to-seek-middle-ground-on-independent-state-legislature-theory/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds