دسته‌ها
اخبار

بازگشت به استدلال های شفاهی حضوری


دادگاه مجازی مفهوم عادی جدید و فاصله گذاری فیزیکی، دستان تبلت را در دست گرفته و قاضی را به صورت آنلاین برای پیشگیری از شیوع بیماری قضاوت می کند.  تصویر برداری از رفتار جدید پس از مفهوم همه گیری کووید-19در طول همه‌گیری COVID-19، بسیاری از دادگاه‌ها شروع به برگزاری بحث‌های شفاهی مجازی ،د تا مردم را از نظر اجتماعی دور نگه دارند. اگرچه این امر در ابتدا منجر به چند خطا شد، اما ا،ر وکلا و طرفین دعوی به راحتی با بحث و گفتگو در مورد مسائل به صورت مجازی سازگار شدند. اکنون که همه‌گیری کووید-19 در آینه دید عقب است، بسیاری از دادگاه‌ها شروع به برگزاری بحث‌های شفاهی حضوری کرده‌اند. من اخیراً اولین بحث شفاهی حضوری خود را از 13 مارس 2020 انجام دادم، و ،، که به استدلال های مجازی عادت دارند باید به روش های خاصی با استدلال های حضوری سازگار شوند.

فشار بیشتر

بحث بر سر مسائل زوم می تواند فشار بسیار کمتری نسبت به بحث در دادگاه ایجاد کند. وقتی مردم از Zoom استفاده می‌کنند، یا در خانه هستند یا در دفتر – قطعاً محیط‌های خصمانه کمتری نسبت به اتاق دادگاه برای رویارویی با یک قاضی یا دشمن. علاوه بر این، ا،ر اوقات وکلا در مورد مسائل در دادگاه بحث می کنند، بسیاری از وکلا و اصحاب دعوا در آن حضور دارند. وکلایی که در دادگاه بحث می کنند اغلب نیاز دارند در مقابل ده ها همتا و همکار دیگر “اجرا کنند” و این می تواند یک کار ،ره آور باشد. من فقط یک موضوع را به صورت مجازی مورد بحث قرار داده ام که در طی آن دادگاه همه را مجبور به بحث در مقابل دیگران در اتاق زوم کرد، و اغلب اوقات، بحث های از راه دور بسیار خصوصی تر از بحث های موجود در دادگاه است.

وقتی به بحث های حضوری برگشتم، قطعاً باید به شدت حضور در دادگاه و دیدن چهره به چهره رقیب خود و قاضی عادت می کردم. مشاهده این ارقام روی صفحه کامپیوتر به اندازه دیدن آنها در زندگی واقعی ،ره آور نیست، و این یک تنظیم جدی برای بازگشت به فشاری است که افراد به طور طبیعی هنگام ورود به دادگاه احساس می کنند. وکلا حتی ممکن است بخواهند قبل از بازگشت به بحث های شفاهی حضوری برای آشنایی مجدد با این تجربه، نکات بحث را با شرکت کنندگان زنده تمرین کنند.

کمک کمتر

هنگامی که افراد از راه دور در مورد مسائل بحث می کنند، پنهان ، اسناد مهم و سایر وسایل کمکی که افراد ممکن است احساس راحتی نکنند در صورتی که شخصاً در مورد موضوعی بحث کنند، راحت نیستند. به ،وان مثال، زم، که من برای بحث های شفاهی آماده می شوم، معمولاً یک افتتاحیه را می نویسم که می خواهم در صورتی که فرصتی برای ارائه استدلال داشته باشم قبل از اینکه با سؤالات از سوی دادگاه مطرح شوم، آن را به دادگاه منتقل کنم. هنگامی که من شخصاً در مورد مسائل بحث می کنم، معمولاً فقط باید این «اسکریپت» را به خاطر بسپارم، زیرا با خواندن یک تکه کاغذ در یک بحث حضوری مرده نمی شوم. با این حال، هنگام بحث از راه دور، می‌توانم «اسکریپت» را خارج از دوربین قرار دهم و در صورت نیاز با آن مشورت کنم.

البته، در بیشتر مواقع، من هرگز حتی فرصت خواندن از روی فیلمنامه را ندارم، اما این ابزار مفیدی است که در حین استدلال شفاهی مفید است. بعلاوه، اگر رسیدگی از راه دور برگزار شود، ممکن است جستجوی پرونده‌ها، خلاصه‌ها و سایر مطالبی که ممکن است در حین بحث شفاهی مفید باشد، آسان‌تر از انجام حضوری باشد. این به این دلیل است که ممکن است جستجوی مواد در دادگاه نامن، باشد. وکلایی که به بحث‌های حضوری بازمی‌گردند، قطعاً باید عادت کنند که در طول دادرسی، مواد آماده‌سازی زیادی در دسترس نداشته باشند.

زمان تلف شده بیشتر

بحث های شفاهی حضوری اغلب مست،م اتلاف وقت وکلا نسبت به بحث از راه دور است. اول، وکلا باید به دادگاه رفت و آمد کنند. اگر وکلای دادگستری در خارج از مراکز شهر یا مکان‌های دیگری که دادگاه‌ها در آنها واقع شده‌اند زندگی می‌کنند، وکلا ممکن است یک ساعت یا بیشتر برای شرکت در بحث‌های شفاهی در هر طرف رفت و آمد داشته باشند. هنگامی که وکلای دادگستری به دادگاه می آیند، ممکن است لازم باشد حتی بیشتر منتظر بمانند تا بتوانند در مورد موضوعی بحث کنند. دادگاه‌ها اغلب موضوعات مختلفی را برای رسیدگی در یک زمان معین برنامه‌ریزی می‌کنند و طرفین باید منتظر بمانند تا پرونده‌شان فراخوانده شود تا بتوانند در مورد موضوعی بحث کنند. در برخی موقعیت‌ها، این زمان می‌تواند حتی بیشتر از زم، باشد که وکلا برای رفت‌وآمد به و از دادگاه می‌گذرانند.

هنگامی که طرفین از راه دور در مورد موضوعاتی بحث می کنند، نه تنها رفت و آمدی وجود ندارد، بلکه معمولاً زمان انتظار برای بحث در مورد موضوعات نیز وجود ندارد زیرا دادگاه ها معمولاً به جای اینکه به وکیل در مورد تعدادی از موضوعات دستور دهند تا در دادگاه به دادگاه برسند، معمولاً موارد را برای بحث از راه دور در یک زمان معین برنامه ریزی می کنند. همان زمان. وکلای دادگستری باید آماده باشند تا زم، که دوباره به صورت حضوری شروع به بحث و گفتگو می کنند، زمان استراحت خود را به حداقل برسانند تا بتوانند بهترین خدمات را به موکل خود ارائه دهند.

در مجموع، با فروکش ، ترس ها در مورد همه گیر COVID-19، مسائل بیشتری به صورت حضوری مورد بحث قرار می گیرد. وکلا می توانند چند نکته را در نظر داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که از بحث های دور به حضور حضوری گذار موثری می کنند.


هدشات بزرگتر روتمنجردن روتمن شریک است موسسه حقوقی روتمن، یک شرکت حقوقی با خدمات کامل در نیویورک و نیوجرسی. او همچنین بنیانگذار دفترچه خاطرات بدهی دانشجو، وب سایتی که در مورد نحوه پرداخت وام های دانشجویی خود بحث می کند. می تو،د از طریق ایمیل به اردن برسید [email protected].


منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/returning-to-in-person-،-arguments/