دسته‌ها
اخبار

بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】️

از صفات بارز آقای ابراهیمی مهر می‌توان به گرفتن حق و حقوق ضایع شده موکلین اشاره کرد. این وکیل باتجربه در تمام زمینه‌ها پرونده موکلان را می‌پذیرد و افرادی که پروندهای خود را به وی بسپارند، می‌توانند در سریع ترین زمان ممکن شاهد نتایج عالی باشند. یک پرونده ملکی بزرگ داشتم که وکلای با تجربه شما در مشهد برام حل کردند خیلی مچکر به همه دوستان شمارو معرفی کردم. همان طور که مطلع هستید هر عمل یا فعالیتی که مرتبط با مواد مخدر باشد جرم به حساب می آید و دارای مجازات های خاصی است. پس بنابراین اگر شما هم یکی از اشخاصی می باشید که مرتکب جرم مربوط به مواد مخدر شده ‌اید وقت آن رسیده که به سادگی هرچه تمام تر پرونده قضایی که به وجود آمده را برطرف نمایید، بدون این که دچار مجازات سنگین از طرف قاضی پرونده بشوید. لازم است که بدانید استعمال مواد مخدر هم به تنهایی جرم است و انجام آن مجازات و عواقب تعیین شده از طرف قانون را در پی دارد.

  • در خصوص این دست پرونده‌ها باید در نظر داشت اگر دختری بکارت خود را در اثر تجاوز از دست داده و مدت زمان زیادی از ماجرا گذشته باشد پزشکی قانونی امکان تشخیص دقیق این که چه کسی تجاوز را انجام داده نخواهد داشت، در این صورت شاکی باید مدارک و ادله کافی برای ارائه به دادگاه داشته باشد.
  • شما می توانید وکالت تمامی پرونده های خود را در دعاوی کیفری و حقوقی و خانواده ، ثبتی، مالی، شهرداری ، ملکی و… به وکلای متخصص این گروه بسپارید .
  • ضمنا هزینه دادرسی در مورد طلب مهریه بر عهده خواهان که همان زوجه است خواهد بود، مگر این که زن به دلیل عدم توانایی مالی پرداخت هزینه دادرسی اعلام اعسار کند که در این صورت دادگاه زوج را موظف به پرداخت هزینه دادرسی خواهد کرد.
  • مشاوره حقوقی غیر حضوری به صورت تلفنی و اینترنتی(بستر وب) و نرم افزار واتس اپ انجام میگیرد.
  • مشکلات حقوقی می تواند جدی و ترسناک باشد، اما همه حق دارند از کمک حقوقی با کیفیت بالا بهره مند شوند.

در مورد دعاوی حقوقی باید بیان کرد که دعاوی حقوقی وقتی مطرح می شوند که اشخاص برای گرفتن حق خود و برای جبران خسارت ناشی از نقض این حقوق به دادگاه ها مراجعه خواهند کرد. یا استفاده از عکس‌های کودک به صورت برهنه و در حال انجام اعمال منافی با عفت با زور، انتشار این تصاویر و بی آبرویی طفل. نوع دیگر کودک آزاری جسمی‌است و در این مورد آثار کتک و ضرب و جرح روی بدن کودک قابل مشاهده است و یا توسط پزشکی قانونی آسیب دیدن کودک قابل اثبات است. در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد.

طلاق توافقی چه مضراتی دارد؟

سرکار خانم الناز سادات مدنیان از وکلای پایه یک دادگستری در مشهد می باشند. حوزه فعالیت ایشان بر روی پرونده های خانواده، طلاق، استرداد جهیزیه، اعسار، ارث و وصیت و … است. سایر فعالیت های ایشان ارائه مشاور هحضوری و غیر حضوری به موکلین و مراجعه کنندگان است. ایشان در تمامی زمینه ها پروند های حقوقی داشته اند اما می توان گفت که بیشتر بر روی پرونده های خانواده کار کرده اند.

اکثر وکلا یک مشاوره اولیه رایگان ارائه می دهند، و به عنوان یک مصرف کننده آگاه، باید از آنها نهایت استفاده را ببرید. با یک لیست مکتوب از سوالات آماده باشید و در طول مشاوره یادداشت برداری کنید تا بتوانید بعداً وکلای لیست خود را با هم مقایسه کنید. فکر می کنید می توانید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید؟ فقط به این دلیل که یک فرد باهوش هستید یا در تحقیق مهارت دارید، به این معنی نیست که شما یک وکیل هستید و می توانید با موفقیت در دادگاه وکالت کنید. وکیل باید سوالات اولیه را از شما بپرسد تا به تعیین هزینه احتمالی کمک کند. ممکن است وکیل نتواند مبلغ دقیقی را به دلیل متغیرهایی که در رسیدگی به موضوع رخ می دهد، به شما بدهد. قبل از مراجعه یک بار به طور کامل مشکل حقوقی خود را بررسی کرده و چالش های لازم را بیابید تا در صورت لزوم بر روی آن ها متمرکز شوید.

برچسپ مطلب

بنابراین، وکلای مهاجرت، یک متحد مفید برای مسائلی به عنوان “ساده” عبور از موانع زبان در فرم های درخواست برای رسیدگی به اسناد مورد نیاز در طول فرآیند مهاجرت هستند. در حالی که صدمات ناشی از تصادفات رانندگی رایج‌ترین دلیلی است که افراد عادی به وکیل آسیب‌های شخصی نیاز دارند، این وکلا از قربانیان آسیب دیده در هر نوع تصادفی که به دلیل سهل انگاری یا تخلف قانونی یک طرف مسئول قانونی ناشی می‌شود، نمایندگی می‌کنند. طبیعتاً، بسیاری از این صدمات ناشی از سهل انگاری یا تخلفات قانونی شخص دیگری بوده است. یافتن وکیلی که بتواند به طور مؤثر با شما ارتباط برقرار کند دارای اهمیت است. شما وکیلی می‌خواهید که سؤالات شما را پیش‌بینی کند و شما را در جریان تحولات پرونده‌تان قرار دهد. وکیل باید توانایی برقراری ارتباط به شیوه ای سازمان یافته و قابل فهم را داشته باشد.

لازم است بدانید که دعاوی حقوقی و دعاوی دیگر از شرایط بسیار پیچیده ای برخورداند و باید درباره آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید. به عنوان نمونه شاید شما قصد داشته باشید که در یک دعوای حقوقی از خود دفاع نمایید یا بخواهید که یک دعوای حقوقی را اقامه نمایید. برای این امور شما باید اطلاعات دقیقی از این امور داشته باشید تا درصد پیروزی خود را در دعاوی حقوقی افزایش دهید. شما عزیزان اولین نکته ای که برای مطرح کردن دعوای حقوقی باید در نظر داشته باشید، این است که دعوایی که می خواهید آن را اقامه کنید چه عنوانی دارد و جزو کدام دعاوی حقوقی است.