دسته‌ها
اخبار

جک ریوز، مدیر اجرایی ABA استعفا می دهد


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. جک ریوز، مدیر اجرایی ABA کنار می‌رود…

رهبری ABA

جک ریوز، مدیر اجرایی ABA استعفا می دهد

نوشته آماندا رابرت

جک رایوز

جک ریوز به مدت 33 سال در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت کرد تا اینکه در سال 2010 مدیر اجرایی ABA شد.

جک ریوز، مدیر اجرایی ABA، به شورای حکام ABA اطلاع داده است که در پایان فوریه 2023 این سمت را ، می کند، انجمن پنجشنبه اعلام کرد.

“من کاملاً از زمانم در انجمن وکلای آمریکا لذت بردم. کار ، با رهبران متعهد و کارکنان استثنایی ما افتخاری باورن،ی بود.» بی،ه مطبوعاتی. من مشتاقانه منتظر ادامه کار در طی چند ماه آینده هستم و از یک انتقال عالی اطمینان دارم.

از زمان پیوستن به ABA در می 2010، ریوز مسئول توسعه و اجرای اه، استراتژیک و برنامه ها و ابتکارات خط مشی انجمن است که توسط شورای حکام و مجلس نمایندگان تصویب شده است. او به ،وان مدیر اجرایی، بر بیش از 1000 کارمند در مقر ABA در شیکاگو نظارت دارد. در دفتر واشنگتن دی سی؛ و در سایت های برنامه در کالیفرنیا، تگزاس و حدود 60 کشور در سراسر جهان. او بودجه تلفیقی بیش از 200 میلیون دلار را مدیریت می کند.

در سال‌های اخیر، Rives به ABA کمک کرد تا نام تجاری خود را به روز کند و به مدل عضویت جدیدی تبدیل شود، مدلی که برای رسیدگی به کاهش سال‌ها عضویت و درآمدهای پرداختی حقوق طراحی شده بود. به ،وان بخشی از این مدل، اعضا یک ساختار حقوق جدید، یک بازار CLE پیشرفته با صدها برنامه آنلاین رایگان و یک وب‌سایت بازطراحی شده را دیده‌اند.

رایوز همچنین بر افزایش 56 میلیون دلاری جوایز کمک مالی داخلی و بین المللی ABA برای برنامه هایی که حاکمیت قانون و سایر اه، انجمن را پیش می برند، نظارت کرده است. و به گفته ABA، او از سال 2015 با بازسازی سازمان کارکنان و کاهش هزینه های عملیاتی، 43 میلیون دلار در هزینه های سالانه صرفه جویی کرده است.

دبورا ،، راس، رئیس ABA در بی،ه مطبوعاتی گفت: “جک بیش از 12 سال خدمت خود را وقف پیشبرد مأموریت انجمن وکلای آمریکا و اطمینان از برآورده شدن این انجمن با نیازهای در حال تغییر وکلا و حرفه حقوقی کرده است.” وی گفت: «پس از ،وج، او انجمن را ، خواهد کرد تا خدمات بی‌نظیری به وکلا در سرتاسر جهان ارائه کند، حاکمیت قانون را در ایالات متحده و در سطح جهان پیش ببرد و بر نقش ABA به ،وان صدای حرفه وکالت تکیه کند. رهبری و خدمات او توسط اعضای، رهبران و کارکنان ABA بسیار قدرد، می شود.

ریوز قبل از تصدی خود در ABA به مدت 33 سال در نیروی هوایی ایالات متحده خدمت کرد. او از سال 2004 تا 2006 زم، که به طور رسمی این سمت را به عهده گرفت، قاضی دادستان کل نیروی هوایی ایالات متحده بود و تا سال 2010 در آنجا باقی ماند.

ریوز اولین وکیل نظامی بود که به درجه سه ستاره ژنرال دست یافت. او مشاور حقوقی وزیر نیروی هوایی بود، بر بودجه سالانه 47 میلیون دلار نظارت داشت و حدود 2600 وکیل فعال، ذخیره و غیرنظامی را مدیریت کرد. او همچنین ارائه خدمات حقوقی توسط پنتاگون را سازماندهی مجدد کرد.

ریوز از دانشکده حقوق دانشگاه جورجیا فارغ التحصیل شد.

ABA جستجوی سراسری را برای مدیر اجرایی بعدی خود انجام خواهد داد. پس از کناره گیری ریوز و تا زم، که انجمن جانشین دائمی خود را معرفی کند، آلفا بردی، معاون مدیر اجرایی، به ،وان مدیر اجرایی موقت خدمت خواهد کرد.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/aba-executive-director-jack-rives-to-step-down/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds