دسته‌ها
اخبار

حکم دادگاه مبنی بر اینکه PAC “Ready For Ron” برای Prime Time آماده نیست


مرکز کنوانسیون ساحل میامی برای تبدیل شدن به بیمارستان موقت در طول بحران COVID-19

(ع، از Joe Raedle/Getty Images)

تمایل ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا برای کتک خوردن علنی توسط یک جونده کارتونی، به خوبی شناخته شده است. و اگر بتواند این کار را در دادگاه انجام دهد، خیلی بهتر است! و این هفته، حامیان او نیز در دادگاه شلوار می‌شوند، البته نه توسط میکی ماوس، بنابراین … داغ نیست. ولی بازم خیلی خنده داره!

این پرونده شامل یک PAC به نام “آماده برای رون” است که به موج تعصب و انتقام‌جویی که DeSantis در فلوریدا منتشر کرده بود نگاه کرد و گفت: “جهنم، بله، بیایید این عملیات را در سراسر کشور انجام دهیم.” به همین منظور، آن را به گردش درآورد “دادخواست” آنلاین ادعا می کند که به دنبال یک میلیون امضا برای جنبشی است که برای “پیش نویس” DeSantis برای نامزدی ریاست جمهوری است.

فرماندار محترم دسانتیس،

لطفاً این دادخواست را بپذیرید تا حمایت عمومی گسترده‌ای را برای بیان پیش‌نویس شما برای کاندید شدن نامزدی جمهوری‌خواهان برای ریاست‌جمهوری در انتخابات ۲۰۲۴ و در صورت نامزد شدن، نامزدی برای ریاست‌جمهوری ایالات متحده اعلام کنید.

همه امضاکنندگان زیر عملاً این طومار را برای نشان دادن حمایت خود امضا کرده اند. آنها Ready for Ron را با نام و اطلاعات تماس خود ارائه ،د تا به ،وان بخشی از این طومار از طرف آنها به شما منتقل شود.

تاکید بر “اسامی و اطلاعات تماس برای انتقال به شما” تصادفی نبود. در واقع، به نظر می‌رسد که هدف کل این تمرین، تهیه فهرست پستی از کمک‌کنندگان بالقوه برای کمپین ریاست‌جمهوری DeSantis بوده است – این که چرا ترامپ حداقل نیمی از فید رسانه‌های اجتماعی خود را به حمله به متحد سابق خود اختصاص می‌دهد، هیچ راز نیست. .

اما لیست‌های پستی (مانند پرداخت‌های پولی ستاره‌های ،) ارزشی بسیار فراتر از سقف سهمیه ۲۹۰۰ دلاری (اکنون ۳۳۰۰ دلاری) دارند – به‌ویژه زم، که حاوی بیش از ۲۰۰۰۰۰ نام باشند. احتمالاً به همین دلیل است که Rono،uals به دنبال امضای برگه مجوز خود توسط کمیسیون انتخابات فدرال (FEC) قبل از تحویل آن به نامزد محبوب آینده خود بودند.

در این رویداد، FEC به اتفاق آرا موافقت کرد که “طومار” در واقع یک لیست پستی است و بنابراین کمکی غیرمجاز به یک نامزد سیاسی است، البته نامزدی که هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است. اما چون ترامپ از نظر عملکردی ،اب شد FEC، نتوانست نظر مشورتی را برای Ronettes صادر کند که “نه، شما نمی تو،د این کار را انجام دهید.”

در اکتبر 2022، باشگاه هواداران I Love Ron شکایت کرد FEC در دادگاه فدرال در دی سی، زوزه می کشد که آژانس “قانون مالی کمپین فدرال را به یک افراط غیرقانونی رسانده است” و “سخنان واقعی و ناب سیاسی” را سرکوب کرده است، که منظور آنها بیان این کمک کنندگان بالقوه برای ارائه اطلاعات تماس آنها است. نزد حامی خود سنت رون. Ronophiles این استدلال عجیب را مطرح ،د که چون ActBlue و WinRed اطلاعات تماس اهداکنندگان را بدون نیاز به اعلام مشارکت به داوطلبان ارسال می‌کنند، آنها همچنین باید بتوانند اطلاعات اهداکنندگان بالقوه را جمع‌آوری و به اشتراک بگذارند. اما قاضی ناحیه ایالات متحده، ران،ف ماس متقاعد نشده بود که یک PAC و یک پردازشگر پرداخت دقیقا همون چیز

در واقع، دادگاه به کلیت استدلال تیم Ron 4 Lyfe اشاره کرد.

“[T]دادگاه با کمیسیون موافق است که آنچه RFR آن را دادخواست می نامد، در واقع یک لیست تماس و مهمتر از آن، یک مشارکت غیر نقدی است. به این ترتیب، فهرست مشمول محدودیت‌های مشارکت مندرج در قانون کمپین انتخاباتی فدرال («FECA» یا «قانون») است، و اکنون به خوبی می‌توان گفت که این محدودیت‌ها مطابق دستورات قانون اساسی است.»

به طور مشابه، دادگاه تحت تأثیر استدلال DeSantistans قرار نگرفت که محدودیت‌های مالی کمپین اعمال نمی‌شود زیرا طرفداران آن‌ها هنوز فقط در حال بررسی ایده اجرا هستند:

با پذیرش لیست، او ،وماً خود را متعهد به نامزدی یا آزمایش آب می‌کند، که هر دوی این موارد از مشارکت‌کنندگان (از جمله مشارکت‌کنندگان غیرمجاز) می‌خواهد که از محدودیت‌های مشارکت FECA پیروی کنند. برگزاری در غیر این صورت باعث فرار گسترده از قو،ن مالی مبارزات انتخاباتی می‌شود، زیرا به ،، که به دنبال منصب هستند اجازه می‌دهد صرفاً منتظر بمانند تا نامزدی خود را اعلام کنند یا از استثنای آزمایش آب استفاده کنند تا زم، که صندوق‌هایی از کمک‌های غیرمنطبق با FECA را جمع آوری کنند.

دادگاه افزود: «آزمایش آب به این م،ی نیست که چیزی از بین می‌رود.» و هشدار داد که اگر در غیر این صورت رای دهید به نامزدها این امکان را می‌دهد تا با به تاخیر انداختن ورود رسمی خود به رقابت، کل سیستم نظارتی را دور بزنند.

و بنابراین DeSantis باید بدون لیست وارد مسابقه شود که ارزش آن در جایی ج، 12000 دلار است. اما در حال حاضر او نسبتاً مشغول تلاش برای کشف ، است نحوه پورت ، 86 میلیون دلار باقیمانده از مبارزات انتخاباتی ایالتی او به یک PAC “مستقل”.

آه، مرد فلوریدا.

آماده برای رون در مقابل FEC [Docket via Court Listener]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/court-rules-that-ready-for-ron-pac-is-not-ready-for-prime-time/