دسته‌ها
اخبار

سازمان ترامپ متهم به کلاهبرداری مالیاتی شد. حداکثر مجازات بیش از یک خطای گرد کردن نیست


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. سازمان ترامپ متهم به کلاهبرداری مالیاتی شد؛…

مالیات شرکت ها

سازمان ترامپ متهم به کلاهبرداری مالیاتی شد. حدا،ر مجازات بیش از یک خطای گرد ، نیست

نوشته دبرا کاسنس وایس

AP آلوین براگ دسامبر 2022

الوین براگ، دادستان منطقه منهتن، مرکز، در محاصره تیم حقوقی خود، پس از اینکه هیئت منصفه سازمان ترامپ را در 6 دسامبر در یک پرونده تقلب مالیاتی جنایی در نیویورک مجرم تشخیص داد، با رسانه ها صحبت می کند. ع، از جولیا نیکینسون/آسوشیتدپرس.

هیئت منصفه در منهتن، شهر نیویورک، روز سه‌شنبه سازمان ترامپ را به تقلب مالیاتی محکوم ،د، پس از محاکمه‌ای که بر امتیازات فا، شرکتی به مدیر، متمرکز بود که به ،وان درآمد گزارش نشده بودند.

جریمه احتمالی 1.62 میلیون دلار است که نیویورک تایمز برای دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، به‌،وان «خطای گرد ،» شناخته می‌شود.

نیویورک تایمز گزارش می دهد، اما محکومیت در هر 17 مورد “اکنون می تواند در رقابت های ریاست جمهوری 2024 طنین انداز شود و خوراک اولیه را برای مخالفان و تبلیغات حمله آنها فراهم کند.”

بر اساس گزارش نیویورک تایمز، دادستان ها ترامپ را متهم ن،د، اما «آنها نام او را در طول محاکمه یک ماهه به کار بردند و به هیئت منصفه گفتند که او شخصاً برای برخی از امتیازات پرداخت کرده و حتی یک جنبه حیاتی از این طرح را تأیید کرده است».

بر اساس این گزارش، ترامپ اطلاع از این طرح را رد کرده است واشنگتن پست.

سایر نشریات با پوشش محکومیت به دست آمده توسط دفتر دادستان منطقه منهتن عبارتند از رویترز، CNN و سیاسی.

در همین حال، دفتر دادست، کل نیویورک، یک شکایت مدنی تنظیم کرده است که ادعا می کند ترامپ و سایر مدیران ارشد به دروغ ارزش خالص او را افزایش داده اند تا بانک ها را وادار کنند که با شرایط مطلوب به شرکت او وام بدهند. این شکایت به دنبال حذف منافع مالی به دست آمده در نتیجه این طرح است که 250 میلیون دلار برآورد شده است.

دو شرکت سازمان ترامپ در محاکمه جنایی محکوم شدند: شرکت ترامپ و شرکت حقوق و دستمزد ترامپ.

آلن وایسلبرگ، مدیر ارشد مالی سازمان ترامپ، پیش از این به 15 جنایت به دلیل عدم گزارش 1.76 میلیون دلار درآمد اعتراف کرده بود. به گفته نیویورک تایمز، او “شاهد ستاره” محاکمه بود.

به گزارش سی ان ان، دادستان ها باید نشان می دادند که وایسلبرگ یک “عامل مدیریتی عالی” بود که در محدوده شغلی خود برای اثبات پرونده علیه شرکت اقدام می کرد. وایسلبرگ شهادت داد که طرح او در وهله اول به دلیل “طمع” او بود، اما همچنین به نفع شرکت بود زیرا مالیات حقوق کمتری پرداخت می کرد.

قاضی این پرونده، قاضی خوان ام. مرچان، زم، به ،وان حسابرس داخلی در یک شرکت توسعه املاک و مستغلات کوچک کار می کرد و به گفته دادگاه، او را «به طور غیرمعمولی مجهز» کرد تا با جزئیات مالی ارائه شده در دادگاه رسیدگی کند. نیویورک تایمز.

همچنین ببینید:

ABAJournal.com: “قاضی به ترامپ دستور داد تا ناظر مستقل در پرونده کلاهبرداری 250 میلیون دلاری دادستان کل نیویورک را منصوب کند.”




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/t،p-،ization-found-guilty-of-tax-fraud-،mum-penalty-is-no-more-than-a-rounding-error/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds