دسته‌ها
اخبار

شرکت‌های حقوقی برنامه‌ریزی می‌کنند تا نرخ صورت‌حساب را افزایش دهند، حتی با افزایش تخفیف‌ها و رد کردن‌ها


  1. صفحه اصلی
  2. رو،مه
  3. شرکت های حقوقی برای افزایش نرخ صورت حساب برنامه ریزی می کنند،…

شرکت های حقوقی

شرکت‌های حقوقی برنامه‌ریزی می‌کنند تا نرخ صورت‌حساب را افزایش دهند، حتی با افزایش تخفیف‌ها و رد ،‌ها

نوشته دبرا کاسنس وایس

ماشین حساب و پول

تصویر از Shutterstock.

به گفته گروه تخصصی حقوقی و، فارگو، افزایش برنامه ریزی شده در نرخ صورتحساب شرکت حقوقی به بالاترین حد خود در 15 سال گذشته رسیده است.

رهبران شرکت های حقوقی در حال برنامه ریزی برای افزایش نرخ حدود 7٪ یا 8٪ در سال آینده هستند. Law.com گزارش می دهدبا استناد به اطلاعات گروه تخصصی حقوقی و، فارگو.

اوون بورمن، مشاور ارشد گروه تخصصی حقوقی، در مصاحبه با Law.com گفت: «ما در این مرحله شاهد افزایش نرخ برنامه‌ریزی‌شده بالاتری نسبت به گذشته هستیم و به مدت 15 سال است که این موضوع را دنبال می‌کنیم. .

برمن به Law.com گفت: «قطعاً تورم یک مورد توجه است، زیرا شرکت‌های حقوقی سعی می‌کنند دو سال افزایش نرخ را جبران کنند که با تورم همخو، نداشت.

بیل جوستن، مدیر محتوای استراتژیک تامسون رویترز، در مصاحبه ای با Law.com گفت، اما شرکت های حقوقی ممکن است نرخ های استاندارد صورت حساب را بالا ببرند و سپس تخفیف های بیشتری را به ،وان بخشی از یک استراتژی ارائه دهند.

آ داستان دوم از Law.com گزارشی از یک نظرسنجی در ماه اوت توسط شرکت فناوری حقوقی BigHand گزارش می‌دهد که نشان می‌دهد شرکت‌های حقوقی در سال جاری تخفیف‌های بزرگ‌تری ارائه می‌دهند و میزان انصراف خود را افزایش می‌دهند.

هفتاد و پنج درصد از شرکت های حقوقی در آمریکای شمالی گزارش دادند که در سال جاری میزان انباشت اوراق را افزایش دادند و 55 درصد از شرکت ها گفتند که افزایش انصراف ها بیش از 10 درصد است. 27 درصد دیگر از شرکت های حقوقی آمریکای شمالی برای دریافت وجه از مشتریان تخفیف می دهند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که 96 درصد از شرکت‌های حقوقی آمریکای شمالی اه، ساعت قابل پرداخت را افزایش داده‌اند.




منبع: https://www.abajournal.com/news/article/law-firms-plan-big-billing-rate-increases-even-as-discounts-and-write-offs-proliferate/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds