دسته‌ها
اخبار

شماره وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09159159150 موسسه حقوقی آسایش گستران با بهترین وکلا

وکیل باید به حرف هر دو طرف پرونده به خوبی گوش کند و بتواند بر اساس قضاوت‌های درست تصمیم گیری نماید؛ وکیل شما باید باهوش باشد و جوری صحبت کند که حق خود را بگیرید. مبلغ حق الوکاله تنها بعد از ملاقات با وکیل و توضیح کم و کیف پرونده برای ایشان قابل محاسبه است و تا پیش از آن بیان یک مبلغ مشخص ممکن نیست. مهناز دلاویز، بسیار رازدار بوده و برخوردی بسیار دوستانه با موکلین خود دارد. از این جهت نیز می‌توانید بدون نگرانی با وی مشورت کنید و مشکلات‌تان را به طور کامل با ایشان در میان بگذارید. همانگونه که در ماده ۱۰۴۳ قانون مدنی نوشته شد عقد نکاح دختر باکره با اذن پدر می باشد. گاهی پیش می آید که پزشکان محترم و مفتخر و سایر عوامل و عناصر مجموعه ی درمانی هم در پاره از مواقع به دلیل خطاهای انسانی مشکلاتی برای بیماران رقم میزنند.

در لغتنامه وکالت به معنی واگذاری است و در اصطلاح حقوقی، وکالت قراردادی است که براساس آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری وکیل خود می‌کند. یک وکیل خوب باید در کار خود صداقت داشته امین و امانت دار موکل خود بوده و دارای رفتار و برخورد عالی و خوب باشد. برای اینکه موکلی با خیال راحت و آسوده یک وکیل انتخاب و به موفقیت پرونده‌اش اطمینان داشته باشد باید وکیلی خبره در کار خود و دارای وجدان کاری و تعهد نسبت به موکل خود انتخاب کند.

  • در صورتی که شخص به سن قانونی رسیده باشد، اما بعد از سن بلوغ به هر دلیلی اهلیت او ثابت نشود می‌توان لغو حکم رشد او را از دادگاه خواستار شد.
  • بهترین وکیل در مشهد مشاوران و ارائه دهندگان راه حل برای مسائل حقوقی هستند که می تواند از اختلافات مربوط به اموال، ازدواج، طلاق، جرایم کیفری گرفته تا حتی حقوق یک فرد و غیره را شامل شود.
  • شهر مشهد بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر در استان خراسان رضوی می باشد که در طول روز تعداد بسیار زیادی از پرونده های قضایی در شهر مشهد تشکیل می شود.
  • شما عزیزان اولین نکته ای که برای مطرح کردن دعوای حقوقی باید در نظر داشته باشید، این است که دعوایی که می خواهید آن را اقامه کنید چه عنوانی دارد و جزو کدام دعاوی حقوقی است.
  • اغلب، قصور پزشکی منجر به صدمات گسترده ای می شود که می تواند ماهیت فاجعه بار یا حتی کشنده داشته باشد، به همین دلیل است که یک وکیل با تجربه قصور پزشکی برای کمک به قربانیان ضروری است.
  • لذا پس از تماس با اپراتور حقوقی با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد.

انتخاب برترین وکیل مشهد برای تمام ساکنین شهر مشهد و حتی شهرستان های دیگر از اولویت های افرادی می باشد که درگیر پرونده می باشند. اگر برای مسائل حقوقی وقضایی خودبه دنبال وکیل در مشهد هستید با ما تماس بگیرید. در باور عموم سرقفلی و حق کسب و پیشه یکی است، اما از منظر قانون این دو مسئله با هم فرق دارند. در مورد سرقفلی باید گفت که این مورد فقط یک حق است که در ازای پولی که در ابتدای عقد قرارداد اجاره توسط صاحب ملک و تحت هر عنوانی از مستاجر گرفته می‌شود به او داده می‌شود.

مهم ترین ویژگی های یک وکیل در مشهد چیست؟

به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد. از سال ۱۳۷۶ واژه سرقفلی و حق کسب و پیشه توسط قانون گذار از یکدیگر تفکیک شد، بنابر تعریف قانون گذار، دریافت مبلغ سرقفلی بین مستاجر و موجر توافق می‌شود، اما در مورد حق کسب و پیشه این مبلغ اصولا توسط دادگاه و کارشناس مشخص می‌گردد. رفتار وکیل در مشهد باید مطابق با الزامات قانون باشد، هم در خدمات حرفه ای به موکلان و هم در امور تجاری و شخصی وکیل.

گروه وکلای آریامهر

گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تجربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. آقای حسینی برج از وکلای پایه یک شهر مشهد هستند و با تیم حرفه ای که دارند آماده قبول وکالت پرونده های حقوقی، کیفری، خانواده و … می باشند و تمام سعی خود را می کنند تا آن را به نفع موکل حل نمایند. سایر فعالیت های ایشان بر روی پرونده های طلاق، طلاق توافقی، اجرت المثل ایام زوجیت، مهریه، نفقه، نفقه اقارب، حضانت فرزندان، تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، تقسیط مهریه، جرایم رایانه ای، ثبتی، قراردادها و … است.

شایان ذکر است که هر دادگاهی به جهت رسیدگی و بررسی دعاوی باید صلاحیت ذاتی داشته باشد. صلاحیت ذاتی به معنای این است که دادگاه به لحاظ نوع، صنف و درجه و صلاحیت رسیدگی به دعاوی مورد نظر را داشته باشد. پس بنابراین دعاوی کیفری و دیگر مورد ها در در صلاحیت دادگاه های حقوقی نمی باشد. ایفای تعهد و موارد مرتبط با بیع و غیره … در صلاحیت دادگاه های حقوقی هستند. شخصی که به سن اهلیت رسیده باشد برای دخل و تصرف در امور مالی و ازدواج نیاز به حکم رشد دارد، برای درخواست حکم رشد لازم است که شخص به دادگاه خانواده برود و از آنجا تقاضای صدور حکم رشد نماید، دادگاه ذی صلاح این تقاضا را بررسی کرده و با استفاده از تحقیقات محلی و نظرات کارشناسی اقدام به صدور این حکم می‌نماید. در رسیدگی به پرونده های خانواده (موارد مذکور) دادگاه خانواده محل اقامت زن (زوجه) و محل اقامت خوانده هر دو صالح به رسیدگی می باشند به عنوان مثال زنی که مقیم تهران است می تواند به طرفیت شوهر که مقیم شیراز است در دادگاه خانواده تهران دادخواست بدهد و هم می تواند در دادگاه شیراز دادخواست خود را تقدیم دادگاه کند.

گروه وکلای آریامهر ، متشکل از وکلای مجرب پایه یک دادگستری با سابقه وکالت حرفه ای با تخصصص و تحربه در زمینه پرونده های مرتبط با دعاوی حقوقی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی و… آماده ارائه خدمات تخصص اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه دعاوی ها را میباشد. خانم برومند از وکلای پایه یک دادگستری مشهد و عضو کانون وکلای دادگستری استان خراسان می باشند. سابقه فعالیت ایشان در حرفه وکالت بیشتر از 8 سال می باشد و پرونده هایی که قبول کرده اند در زمینه دعاوی ملکی و دعاوی مربوط به املاک می باشد. همچنن ایشان مشاوره غیر حضوری و از طریق تلفن به متقاضیان ارائه می دهند.