دسته‌ها
اخبار

«ناپدید شدگان» و نیاز به بسته شدن


من از طرفداران بزرگ پاد،ت هستم. قبلاً در مورد یکی که روزانه گوش می‌دهم، به همراه سریال دیگری که ژانر تعریف می‌کند، نوشته‌ام که به‌طور مرتب دنبال نکرده‌ام. من صبح به پاد،ت گوش می‌دهم و افکارم را برای روز مرتب می‌کنم و اغلب در محل کار هنگام تایپ به آن‌ها گوش می‌دهم.

من دائماً در حال کشف پیشنهادهای جدید در رسانه هستم. گاهی اوقات من از پاد،ت های جدید مبتنی بر دهان به دهان یاد می گیرم. موارد دیگر از طریق تبلیغات در پاد،ت هایی که در حال حاضر به آنها گوش می دهم، توجه من را جلب می کند. دقیقاً همین طور بود که به آن برخورد کردم ناپدید شدگان.

“ناپدید شدگان”

در سال 2016 راه اندازی شد، ناپدید شدگان تلاش می کند رویکرد متفاوتی را به مفهوم استاندارد کیس سرد شما داشته باشد. به جای تمرکز بر داستان‌های «خبری» از افراد ناپدید شده، هدف این است که افرادی را که داستان‌هایشان در پلتفرم‌ها و رسانه‌های اصلی نمایش داده نمی‌شود، مورد توجه قرار دهیم. برای پیشبرد این رویکرد مردمی، وب سایت پاد،ت حتی یک ارائه می دهد “فرم ارسال پرونده” که در آن افراد می توانند اطلاعات عزیزان خود را به امید نمایش داستان های خود در نمایش ارسال کنند.

این سریال که توسط ماریسا جونز میزب، می‌شود و بیش از 51 میلیون بار دانلود شده است، خود را به ،وان “پوشش افراد گمشده، یک ،مت در یک زمان” معرفی می‌کند. جونز در حالی که به ،وان یک وکیل حقوقی کار می کرد، سریال را به ،وان چیزی بیش از یک سرگرمی شروع کرد. هدف از تمرکز بر پرونده‌هایی که فاقد جذابیت ملی اصلی هستند، منجر به تأثیر فرعی نمایه‌سازی افرادی می‌شود که ممکن است بر اساس وضعیت اجتماعی-اقتصادی‌شان کمتر مستحق توجه به نظر برسند. ناپدید شدگان از کاوش در جزئیات ،، که در اعماق اعتیاد و قاچاق ، هستند نمی ترسد. این طراوت است که ،ی مایل است صدایی به بی صدا بدهد.

اما این فقط صدای جونز نیست که از مصیبت آن افراد گمشده دفاع می کند. ،مت های پاد،ت شامل مصاحبه با افراد علاقه مند، از مجری قانون گرفته تا خانواده و دوستان است. همانطور که او در شبکه های اجتماعی خود توضیح داده است، وجود دارد هدف پشت ساختار سریال: «تمام هدف نمایش این است که به ،، که در جستجوی یکی از عزیزان گمشده هستند صدایی بدهیم. من نمی توانم غم و درد آنها را روایت کنم.»

تعطیلی برای خانواده های قرب،ان

من که بیش از یک دهه در دفاع جنایی کار کرده ام، زمان زیادی برای بررسی ایده های خوب و بد داشته ام. از این گذشته، «پیامدها» نام تجارت من است، و چشم پوشی از مفاهیم تاریخی بهشت ​​و جهنم سخت است (من بیشتر روح، هستم تا مذهبی، اما در مطالعات دینی جزئی انجام دادم). در پرتو این تفکر، به این نتیجه رسیدم که جهنم برای والدین شامل محبوس شدن در قفس است، مجبور می شوند تا ابد به صدای فریاد فرزند ،دسال خود گوش دهند و برای کمک گرفتن… در تمام مدت ناتو، در فرار یا حتی تماس گرفتن که همه چیز به پایان خواهد رسید. خوب باش

در نتیجه، آنچه جونز درباره «غم و درد» صحبت می‌کند، در صدای ،، که امیدوارند نوزادانشان در امان باشند، قابل لمس است. مانند تلاش قبلی من برای تقویت شاعرانه در مورد نگر، های شخصی در مورد زندگی پس از مرگ، من معتقدم که تجسم مطلق جهنم زندگی یک والدین هرگز این نیست که پسرم کجاست و آیا او خوب است یا خیر. من نمی توانستم به وجودی بدتر فکر کنم و دلم برای ،ی که در آن موقعیت باشد می سوزد. این شرایطی است که هیچ پدر و مادری نباید تجربه کنند و بسیاری از آنها رنج می برند.

به این ترتیب، کاملاً منطقی است که خانواده و دوستان با جونز (و هر ، دیگری که مایل به کمک باشد، در این مورد) تماس بگیرند. یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده بشریت، توانایی و میل آن به پایان دادن به همه گزینه‌ها، خوب، بد یا بی‌تفاوت است. گاهی هیچ چیز را تغییر نمی دهد، اما گاهی همه چیز را تغییر می دهد. و اغلب بیش از آنچه که بسیاری مایل به اعتراف هستند، چیزی بیش از بسته شدن ارائه نمی دهد.

با این وجود، در اعماق ناامیدی، بسته شدن می تواند پسرعموی نجات باشد.

و ناپدید شدگان توانسته در بسیاری از موارد این تعطیلی را فراهم کند. برخی از افراد پروفایل مانند لیلیانا پاگانو، ترزا کندی، بت، تینر، ریچل لوئیس و بنجامین ردفرن زنده پیدا شده اند. متأسفانه، در بسیاری از نمونه‌های دیگر، این بسته شدن شامل افشاگری می‌شود که فرد گمشده مرده است. برای برخی، دانستن اینکه عزیزشان درگذشته است، آرامش بخش تر از ناشناخته است. برای دیگران، امید ابدی می جوشد.

تعطیلی برای خانواده های متهمان

با این وجود، به قول رستگاری در شاوشنک شخصیت قرمز، «امید چیز خطرناکی است. امید می تواند یک مرد را دیوانه کند.» از این گذشته، اشتیاق بی‌بند و باری برای برخی مکاشفه یا پیچیدگی سرنوشت می‌تواند به یک رویای ناب فراگیر تبدیل شود که درک فرد را از واقعیت محو می‌کند. من می فهمم که گاهی امید تنها چیزی است که انسان دارد. با این حال، باید خطی وجود داشته باشد که امید از آنجا شروع شود و توهم آغاز شود. اینکه این خط اغلب با ساده لوحی انسان محو می شود کاملاً ناعادلانه است. باز هم، به ،وان یک والدین، نمی‌دانم که آیا هرگز می‌توانم آن خط را تصدیق کنم و دعا کنم که هرگز مجبور نباشم.

حقیقت ساده این است که پذیرش حقیقت سخت است. و این درک زم، که حقیقت آشکار نباشد چالش برانگیزتر می شود. به دلیل شغلم، در دنیایی زندگی می‌کنم که همه چیز همیشه آنطور که به نظر می‌رسد نیست، و واقعیت من توسط شخصیتی شکل می‌گیرد که توسط گمان‌ها و حدس‌های تکه‌ای شکل می‌گیرد. مطمئناً، بسیاری از پرونده‌هایی که من از آن دفاع می‌کنم شامل شواهد غیرقابل حلی از گناه است، اما همیشه اینطور نیست.

در نتیجه، طبیعی است که خانواده‌ای در مورد وکالت پس از محکومیت یا استیناف عزیزشان با من تماس بگیرند، حتی در مواجهه با بن‌بست‌های مداوم و مداوم. این اغلب در مواردی که فاقد شواهد مستقیم مستقیم از گناه هستند، صادق است. وقتی درخواست هایی برای نمایندگی شخصی در آن سمت دریافت می کنم، همیشه به نماینده می گویم که شانس به نفع ما نیست و احتمال دستیابی به هیچ گونه جذابیتی بسیار کم است. صرف نظر از این، خانواده معمولاً به جلو می روند، بدون اینکه از پذیرش من هراسی داشته باشند.

من می دانم که در بسیاری از موقعیت ها، انگیزه برای ادامه مبارزه و جستجوی «حقیقت» با میل به عدالت تقویت می شود. خانواده بر این باور نیستند که معشوق آنها ممکن است مرتکب جرم محکومیت شود و فقدان شواهد از انکار قابل قبول آنها پشتیب، می کند. در موارد دیگر که شواهد گناه بسیار اساسی‌تر است، منطق متفاوتی را در بازی می‌بینید.

گناه بازمانده

زند،ان اغلب خانواده های خود را تحت فشار قرار می دهند تا تمام گزینه ها و راه حل های احتمالی را بدون توجه به هزینه ها به کار گیرند. من نمی توانم تعداد والدینی را بشمارم که در طول سال ها در دفتر من نشسته اند و مشکلاتی را که در تلاش برای هدایت رابطه خود با یک کودک زند، با آن روبرو هستند، بیان کرده اند. آنها شواهد علیه فرزندان خود را درک می کنند و اغلب احتمال گناه را تصدیق می کنند.

با این وجود، فشار زیادی، هم از نظر بیرونی و هم درونی، برای حرکت به جلو وجود دارد. فشار خارجی از سوی محکوم برای ادامه مبارزه برای آنها، بدون توجه به هزینه، وجود دارد. والدین در نهایت بودجه بازنشستگی خود را ،ج می‌کنند تا آن شخص را راضی کنند، زیرا از نظر داخلی، نمی‌توانند با این احتمال زندگی کنند که تمام توان خود را برای کمک ، انجام نداده‌اند. خسته ، همه گزینه ها طاقت فرسا است.

در نهایت، این مفهوم از فرسودگی صرف نظر از اینکه عزیز مورد نظر قرب، یا مجرم باشد صادق است. ،، که آنها را دوست دارند با ضررهای زیادی روبرو می شوند. “گناه بازمانده” واقعی است، و صرفاً در هنگام مرگ صدق نمی کند – هر نوع از دست دادن قابل توجه می تواند فرد را وارد یک مارپیچ از استرس پس از سانحه کند.

برای ،، که از از دست دادن یکی از عزیزان رنج می برند، به راحتی می توان تعجب کرد که چه کاری انجام داده اند یا نکرده اند که ممکن است در فاجعه نقش داشته باشد. باز هم، ناعادلانه است، اما غیر معمول نیست. امید این است که افرادی که بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند بتوانند زودتر به زودی بسته شوند.


بنر آدم

Adam R. Banner بنیانگذار و وکیل اصلی این است گروه حقوقی اوکلاهما، یک شرکت حقوقی دفاع جنایی در اوکلاهما سیتی. فعالیت او فقط بر دفاع جنایی ایالتی و فدرال متمرکز است. او نماینده متهم در برابر اتهامات جنایات ،، جنایات خشونت آمیز، جرایم مواد مخدر و جنایات یقه سفید است.

مطالعه قانون برای همه نیست، اما به نظر می‌رسد که رویه و رویه آن با سرعت فزاینده‌ای در فرهنگ پاپ نفوذ می‌کند. این ستون در مورد تلاقی قانون و فرهنگ عامه در تلاش برای جداسازی واقعی از مضحک است.


این ستون منع، کننده نظرات نویسنده است و نه ،وماً نظرات مجله ABA – یا انجمن وکلای آمریکا.




منبع: https://www.abajournal.com/columns/article/the-vanished-and-the-need-for-closure/?utm_source=feeds&utm_medium=rss&utm_campaign=site_rss_feeds