دسته‌ها
اخبار

وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد

از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. همچنین وکیل ابراهیمی مهر، با استفاده از دانش و تجربه، در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی برای پرونده‌های موکلین را کسب کند. ابراهیمی مهر به عنوان یک وکیل حرفه‌ای مشهد، در دعاوی مختلفی آماده ارائه خدمات حقوقی، به تمامی ایرانیان ساکن مشهد یا مشهدی‌های ساکن خارج از کشور می‌باشد. در ادامه به برخی از موارد حقوقی که ایشان قبول وکالت می‌کند، اشاره شده است.

  • ممکن است قرار حضوری با وکیل کمی سخت‌تر باشد و به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال برقراری ارتباط آنلاین با وکیل خود هستند.
  • با توجه به اقتضائات شغلی وکیل شرایطی فراهم شد تا تکالیف قانونی، حس مسئولیت‌پذیری وکیل را در برابر شخص ثالث برانگیزد.
  • انتخاب وکیل کاملا اختیاری است و هیچ دادگاهی نمی تواند فردی را مجبور به داشتن وکیل کند.
  • به این معنا که اگر در پایان عقد قرارداد اجاره قرار بر اجاره دادن ملک باشد مستاجر دارای حق کسب اولویت خواهد داشت و صاحب ملک نمی‌تواند از نتیجه تلاش او و ارزشی که وی با استفاده از کار و تلاش برای ملک تجاری فراهم کرده است استفاده کند مگر این که حق کسب و پیشه او را بپردازد.

در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. شما به وکیلی نیاز دارید که به تعداد زیادی از مسائل مشابه پرونده شما رسیدگی کرده باشد، مگر اینکه موضوع پرونده و مشکل شما منحصر به فرد باشد. مهم ترین ویژگی یک وکیل در مشهد مورد اعتماد بودن می باشد، این امر مستلزم وجود صداقت، امانت و احساس مسئولیت پذیری در وکیل است. یک وکیل دادگستری حرفه ای و متعهد، همواره مسئله موکل را مشکل خود می داند و تمام تلاش خود را برای احقاق حق به کار می گیرد و باعث اطمینان خاطر موکل می شود. از ویژگی های وکلای خوب دادگستری داشتن تخصص، صداقت و امانت داری می باشد و همچنین در مواردی که نیازی به طرح دعوا یا شکایت در دادگاه نیست، موکل خود را با راهنمایی غلط در مسیری دور و ناآشنا غرق نمی کند.

تا از بهترین وکیل اراک【سال1401】⚖️

چه بسا که آشنایی با شعبات مراجع قضائی، قضات پرونده و رویه های قانونی، شانس موفقیت وکیل را بیشتر می کند. وکلایی که تخصصی در زمینه خانواده فعالیت می کند تمرکز بیشتری به پرونده های طلاق و مهریه دارند تا وکلای کیفری که بیشتر در امور کیفری نظیر جرایم و دیات فعالیت میکنند. دوست گرامی لیست تهیه شده گزیده ای از 10 وکیل برتر مشهد می‌باشد و مسلما وکلای دیگری هم شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند ولی چون سبک سایت وکیل پایتخت نوشتن لیست‌های 10تایی می‌باشد، به همین خاطر امکان درج همه وکیل های خوب مشهد نیست. هرزگاهی امکان تغییر این لیست نیز بوده تا وکیل های برتر دیگر هم در این صفحه وکیل مشهد معرفی شوند. بنده دنبال وکیل مشهد بودم که این مقاله رو دیدم و به وکیل آقای ابراهیمی مهر زنگ زدم و وکالت بهشون دادم و مشکل حقوقی ما رو حل کردند. خواستم اینجا هم ازشون تشکر کنم و هم به کسایی که به دنبال وکیل خوب مشهد هستند، معرفی کنم.

بنابراین توصیه می‌شود برای امور کیفری و دادگاهی خود از یک وکیل دادگستری کمک بخواهید تا نتیجه موردنظر را دریافت نمایید. دارد کهوکیل دادگستری در مشهد در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد. اگر شما هم وکیل هستید و یا یک موسسه حقوقی دارید با کلیک روی دکمه درج آگهی و نام شما در این صفحه» در سایت هزار وکیل ثبت نام نموده و سپس خودتان را معرفی کنید. مجله حقوقی وکیلم باش با هدف ایجاد منبعی برای دانشجویان و علاقمندان به حقوق، در زمینه تولید محتوای حقوقی، مقالات حقوقی، تحلیل آرای محاکم قضایی، بررسی دادخواست فعالیت می‌کند.

لیست 10 تا از بهترین موسسه حقوقی تهران [ آپدیت 1401 ]

چقدر خوبه یه همچین انکانی پیش آوردید تا ما ساکنین شهر مشهد، به راحتی بتونیم وکیل های مشهد رو پیدا کنیم، رزومه و سوابق کاریشون رو بخونیم و شماره وکیل مشهد و آدرس دفترشون و پرونده هایی که قبول می کنن و همه رو یک جا بدست بیاریم. قابل پیش‌بینی در الزامات قانونی وکالت و لایحه‌ی قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری تحت عنوان قوانین و شرایط خاص شغلی می‌باشند. وب سایت هزار وکیل برای هر کدام از وکلا و موسسات حقوقی مشهد صفحه ایی اختصاصی و جداگانه به منظور درج آگهی های خود قرار داده است این صفحه از وب سایت هزار وکیل محل درج آگهی های وکلا و موسسات حقوقی در مشهد میباشد. سایت هزار وکیل،یک سایت تبلیغات تخصصی وکلا و موسسات حقوقی است وهیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال قرارداد شما ندارد.

دعاوی حقوقی

اما قبل از انتخاب وکیل، باید با ویژگی‌های یک وکیل خوب آشنایی داشته باشید تا بتوانید راحت‌تر کارهای خود را پیش ببرید. به همین دلیل ما در قسمت زیر ویژگی‌های وکیل در مشهد را به شما می‌گوییم. اگر شما هم به دنبال بهترین وکلا مشهد هستید، بهتر است از میان گزینه‌هایی که معرفی کردیم یک وکیل مجرب و کاربلد را برای حل پرونده خود انتخاب کنید تا نتیجه‌ای عالی به دست آورید. البته ناگفته نماند که به غیر از اسامی نام برده شده، وکیل‌های باتجربه زیاد دیگری هم وجود دارد که می‌توانید با انجام تحقیقات کامل در مورد سابقه کاری و مهارت‌شان، از آن‌ها هم کمک بگیرید.