دسته‌ها
اخبار

کرم های مراقبت از پوست بدن ماکیاژ | takdoo-تکدو

کرم های مراقبت از پوست بدن ماکیاژ | takdoo-تکدو

تقریبا تمامی برندهای تولید کننده محصولات مراقبت از پوست، به دلیل اهمیت ضد آفتاب به تولید این محصول نیز می پردازند. بنابراین اگر به دنبال این هستند که چگونه از پوست خود محافظت کنیم، استفاده از ضد آفتاب های با کیفیت و مناسب را در ابتدای لیست مراقبتی خود قرار دهید. یکی از معتبرترین برند‌های محصولات آرایشی و بهداشتی برند لورال پاریس است. در ایران نیز مانند سراسر دنیا نمایندگی‌های فروش محصولات لورآل یا loreal وجود دارد، اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نمایندگی را انتخاب کنید که از اورجینال بودن کالا و قیمت آن مطمئن باشید. از بهترین و معتبرترین نمایندگی‌های برند لورآل در ایران می‌توان به فروشگاه میرولانژ که محصولات لوکس اصل از برندهای معتبر جهانی را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد، اشاره کرد. علاوه بر محصولاتی -مانند ضدآفتاب، شوینده و…- که به صورت ثابت در روتین مراقبت از پوست استفاده می‌‌کنیم، برخی محصولات برای مراقبت تخصصی از پوست هستند.

  • اگر می‌خواهید مراحل روتین پوستی را به ‌درستی انجام دهید، بهتر است برای پاک کردن صورت از یک روغن پاک کننده صورت استفاده کنید که بدون از بین بردن چربی طبیعی پوست، تمام آرایش صورت را پاک کند.
  • و اگر دائماً با جوش های پوستی سر و کار دارید، به روتین مراقبت پوست خود یک رتینوئید یا تونر ضد آکنه اضافه کنید.
  • علاوه بر استفاده موضعی، مصرف خوراکی نیاسین‌آمید نیز برای پوست فواید بسیاری دارد.
  • لازم نیست پول زیادی خرج کنید تا یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست خارجی را بخرید.
  • در این مقاله با ترتیب استفاده از محصولات مراقبت از پوست، مراحلی که می‌توانید حذف کنید و نیز بهترین محصولات مراقبتی متناسب با نوع پوست شما آشنا خواهیم شد.

علاوه بر این اکثر محصولات تاچا دارای خواص روشن کنندگی، کلاژن ساز و اثرات ضد پیری و جوانسازی پوست را دارند. این محصول که با عنوان ژل ضد جوش اورژانسی هم شناخته می­‌شود، یکی از قدرتمندترین درمان­‌های موثر در برطرف کردن آکنه­‌های التهابی و تعدیل کننده­‌ی چربی پوست است. ضد جوش بیتروی به دلیل خواص لایه­‌بردار و آنتی‌­باکتریال خود قادر است در کوتاه‌­ترین زمان جوش­‌های ناگهانی که ظاهر ناخوشایندی دارند را از بین ببرد. همانطور که سن بالا می‌رود، پوست چرب و ترکیبی تبدیل به یک پوست خشک می‌شود و تولید کلاژن کم و در نهایت متوقف می‌شود.

شوینده صورت ضدآکنه نوتروژینا

توجه داشته باشید که حتما نوع پوست خود را در زمان انتخاب محصولات پاک کننده و لایه بردار در نظر بگیرید. به طور مثال برخی از کرم های دور چشم برای از بین بردن سیاهی دور چشم و برخی برای بهبود چین و چروک پوست اطراف چشم به کار می آیند. بنابراین شما می توانید با در نظر گرفتن نیازتان، کرم دور چشم مورد نظر خود را خریداری نمایید. همچنین می توانید از کرم های چند کاربرده استفاده کنید یا کرم های مختلف را لایه به لایه روی پوست اطراف چشم خود به کار ببرید. بهترین روش آبرسانی، شیوه‌ای است که تحت عنوان Facial شناخته می‌شود. البته این پاکسازی با پاکسازی که در خانه یا آرایشگاه انجام می‌دهید متفاوت است.

کرم بدن (ضد آلودگی هوا)

دچار خشکی، قرمزی، خارش و انواع واکنش های آلرژیک پوستی میشوید. موضوع قابل اهمیت این است که میزان اثر بخشی کرم های موجود در بازار نسبت به اسم و تبلیغات بسیار کم است و به سرعت نمی توان نتیجه عالی را دید . در پوست مختلط نوع پوست در نواحی گونه با نواحی T (پیشانی، چانه و بینی) متفاوت است. البته ناحیه‌ی T می‌تواند به اندازه‌ی یک خط باریک یا بسیار گسترده باشد. آسیب زدن به آکنه‌ها می‌توانند باعث بدتر شدن یا زخم‌شدن آن‌ها شود. پوست بسیار خشک در صورت عدم رسیدگی ممکن است زخم یا پوسته پوسته شود.

با طبیعت یاب نزدیک ترین داروخانه و فروشگاهی را که محصول موردنظر شما در آن موجود می باشد را بیابید. برای خرید آسان‌‌تر محصولات سینره، به فروشگاه‌‌ها و داروخانه‌‌های آنلاین (مانند طبیعت شاپ، دیجی کالا و…) سر بزنید یا برای خرید حضوری به داروخانه‌‌ها و فروشگاه‌‌های زنجیره‌‌ای سراسر کشور مراجعه کنید. کرم لیفتینگ محکم کننده سینره در حجم 40 میلی‌‌لیتر و با قیمت 180 هزار تومان به بازار عرضه شده است. این کرم‌‌ها با افزایش کلاژن سازی پوست و وارد کردن مواد مغذی، به پُر شدن چروک‌‌های پوست کمک می‌‌کنند. با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر بانوان به دلیل شاغل بودن ساعات زیادی را در خارج از خانه سپری میکنند، بیشتر از قبل در معرض آلودگی های محیطی، ذرات معلق موجود در هوا و نور مستقیم آفتاب قرار دارند. حتی اثرات خستگی ناشی از کار نیز ممکن است پوست را خسته و کدر نشان دهد.