دسته‌ها
اخبار

تیم پارلاتور، وکیل برکنار شده ترامپ می گوید ترامپ قربانی بی گناه مشاوران بدش است



وکلای ترامپ یک دسته گربه ای، دائماً به هر رو،مه نگاری که پیامک را برگرداند به یکدیگر تک تیرانداز می کنند. اما بیشتر این غوطه ور شدن بدون سابقه اتفاق می افتد، با اصطبل چرخشی رئیس جمهور سابق که در گوش خبرنگاران ناله می کند که آلینا حبا بی عرضه، جوزف تاکوپینا است “با صدای بلند،” و ایوان کورکوران برای کل این آشفتگی مقصر است زیرا او به اندازه کافی سخت بررسی نکرد برای اسناد طبقه بندی شده در قفسه است، بدنام.

اما این مصاحبه CNN با تیموتی پارلاتور، وکیل اخیراً استعفا داده است سطح بعدی sh*t.

پارلاتور روز شنبه به پائولا رید از سی‌ان‌ان گفت: «افراد خاصی وجود دارند که دفاع از رئیس‌جمهور را بسیار سخت‌تر از آنچه لازم بود، کرده‌اند. “به ویژه، یک نفر برای او کار می کند، بوریس اپشتین، که واقعاً هر کاری که می توانست انجام داده بود تا مانع ما شود، تا ما را از انجام هر کاری که می توانستیم برای دفاع از رئیس جمهور انجام دهیم، باز دارد.”

Parlatore ادامه داد: “او به ،وان یک نوع فیلتر عمل کرد تا ما را از دریافت اطلاعات به مشتری جلوگیری کند تا از دریافت اطلاعات از مشتری جلوگیری کند.” “به نظر من، او در مورد برخی چیزها با ما یا مشتری خیلی صادق نبود.”

این تایید گزارش توسط نیویورک تایمز نشان می دهد که تمایل اپشتاین به ارائه اخبار آفتابی به آقای ترامپ علیرغم شرایط بد، و ایجاد گلوگاه برای وکلا در برخورد با موکل، به ،وج ناگه، پارلاتور در هفته گذشته کمک کرد.

پارلاتور در CNN ادامه داد: «مبارزه با و، دادگستری و در این مورد با وکیل ویژه به اندازه کافی دشوار است، بدون اینکه ،ی در تیم شما سعی کند شما را تضعیف کند و واقعاً آن را به گونه ای انجام دهد که من نمی توانم کاری را که می دانم باید انجام دهم. به ،وان یک وکیل.”

Parlatore اپشتین را به مداخله در جستجوی سایر املاک ترامپ برای اسناد ،تی متهم کرد و گزارش های قبلی مبنی بر اینکه ثابت کننده ترامپ عملاً کریس کیس، وکیل کل سابق فلوریدا را که پاییز گذشته با فولی و لاردنر دور شده بود، به حاشیه رانده است، متهم کرد. نگهدارنده 3 میلیون دلاری پرداخت شده توسط Save America PAC. بر اساس واشنگتن پستکیس به ترامپ توصیه کرد که «دما را با و، دادگستری کاهش دهد» تا با بازگرداندن همه اسناد و سوگندهای کوچک به و، دادگستری مبنی بر اینکه هیچ نشت‌کاری وجود ندارد، از پیگرد کیفری جلوگیری کند. اما اپشتین، او که اخیراً تلفنش توسط FBI توقیف شده است، مرتباً با تحقیقات متعددی در مورد تداخل انتخاباتی در DC و آتلانتا مواجه است. در مورد توطئه انتخاب کنندگان جعلی بحث کرد از طریق ایمیل، و توسط چندین هیئت منصفه احضار شده است، گفت نه.

این شایعات با شایعات در مورد اینکه اپشتین ترامپ را به برخی از ،انه ترین لباس های دلقک ترامپ کشانده است، از جمله لباسی که علیه هیئت پولیتزر به دلیل امتناع توهین آمیز از لغو جایزه و علیه لتیتیا جیمز، دادستان کل نیویورک به دلیل تعقیب قضایی در حالی که مغرضانه بوده است – که هر دو در پرونده ثبت شده اند. دادگاه ایالت فلوریدا

پارلاتور ادامه داد: بوریس یک وکیل است. او حدود 18 ماه را در یک شرکت بزرگ گذراند و کارهای معاملاتی انجام داد و من فکر می‌کنم که بر اساس آن تجربه، او بهتر از همه ما می‌داند.»

MEE-OWWW.

،وج پارلاتور در زم، اتفاق می‌افتد که به نظر می‌رسد لحظه‌ای مهم در تحقیقات هیئت منصفه بازرس ویژه جک اسمیت در مورد حفظ اسناد طبقه‌بندی شده توسط ترامپ باشد. امروز صبح، هوگو لاول در رو،مه گاردین گزارش داد که وقتی قاضی بریل هاول امتیاز وکیل-موکل را در رابطه با ارتباطات ایوان کورکوران وکیل با ترامپ لغو کرد، او را وادار کرد تا حدود 50 صفحه یادداشت را برای دادستان ها سرفه کند. این یادداشت‌ها نشان می‌دهد که کورکوران به ترامپ می‌گوید پس از دریافت احضاریه، هیچ دلیل قانونی برای حفظ اسناد ،تی ندارد – چیزی که ممکن است تقویت شود. مردانه آرا در صورتی که ترامپ متهم شود.

کورکوران، که قبل از انصراف از وکالتش در پرونده اسناد، دوباره به هیئت منصفه شهادت داد، پیش نویس را تهیه کرد اعلام در ژوئن 2022 توسط کریستینا باب امضا شد و گواهی می‌دهد که تا آنجایی که او می‌داند، مار-آ-لاگو جستجو شده است و هیچ سند طبقه‌بندی‌شده دیگری باقی نمانده است. او خود را به ،وان حافظ سوابق در این سند توصیف کرد و در واقع به هیئت منصفه بزرگ شهادت داده است. و بنابراین بسیار عجیب است که پارلاتور به رید گفت که شهادت خود در برابر هیئت منصفه در نقش او به ،وان مشاور نبود، بلکه به ،وان نگهبان پرونده ها بود.

او گفت که و، دادگستری می‌خواهد یک نگهبان اسناد ظاهر شود تا «درباره جستجوهایی که انجام شده است صحبت کند تا بتوانند او را کتک بزنند»، اما «در نهایت واقعاً شخص خوبی در کارکنان وجود نداشت که بفرستد، بنابراین تصمیم گرفتم. تا خودم بروم.»

او سپس به خود می بالید که به اعضای هیئت منصفه اطلاعاتی را گفته بود که دادستان ها دوست نداشتند و پیشنهادات او برای بازگشت رد شده بود. این نسبتاً یادآور اظهارات رابرت کاستلو پس از شهادت به هیئت منصفه منصفه دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ بود که مایکل کوهن، که قبل از اپشتاین در نقش وکیل/تعیین کننده حضور داشت، قابل اعتماد نیست – اگرچه اپشتاین، بر خلاف کوهن، اعتماد نکرده است. هنوز تلنگری زد و خود را تکفیر کرد.

او می‌گوید: «آنها بر اساس این شش ایمیل از من یک سؤال محدود می‌پرسیدند و من اطلاعاتی را که فکر می‌کردم هیئت منصفه بزرگ باید بشنود داوطلبانه ارائه می‌کردم.» گفت روی پله‌های دادگاه موکل سابقش، بعداً اضافه کرد: «به هیئت منصفه گفتم که این مرد نمی‌تواند حقیقت را بگوید اگر اسلحه را روی سرش بگذاری.»

و تنها سه هفته بعد، ترامپ به دلیل 34 فقره سوابق تجاری دروغین متهم شد. اما موفق باشید که تمام اتهامات فدرال را به اپشتین ببندید و دونالد ترامپ مقدس را آزاد بگذارید تا دوباره اسکیت کند!

یادداشت ها نشان می دهد که ترامپ در مورد حفظ اسناد طبقه بندی شده هشدار داده شده است [Guardian]


لیز دای در بالتیمور زندگی می کند و در آنجا درباره قانون و سیاست می نویسد و در آن ظاهر می شود باز ، استدلال ها پاد،ت




منبع: https://abovethelaw.com/2023/05/quitfired-t،p-lawyer-tim-parlatore-says-t،p-is-innocent-victim-of-his-bad-advisors/